Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem emlékszem már. Lehet a 120ast raktam bele. Ha kell vmi aprópénzér tied lehet.
A Dyno kittből csak a 4 116-os főfúvóka maradt?
Neked milyen fúvókával lett jó a gép,117?
mennyiért adnád el a 116-os fuvikat?
Délután megyek ki, ill kb délre. Sztem ott leszek 4ig biztos. Lehet 5ig is.
hát ezt korábban is mondhattad volna, hogy vannak ilyenmegmaradt izéid a kilencázashoz... sebaj 5-én legyél kinn estig, hogy jó megverjelek :D markolatod nem van, plexi? 5-én amúgy meddig tervezed, hogy künn leszel?
Eladó:
CBR 900-hoz kormánycsutka pár (jobbos enyhén görbe, másik hibátlan) - 3000Ft
idomhoz simuló kis ledes indexek - akármilyen motorhoz
SC28-hoz (lehet máshoz is jó):
39-es új lánckerék, túrázni vagy akinek túl erős a gép annak finomabbá teszi, új ára 7600Ft, odaadom 3500ér
42-es és 16-os szinte új lánckerék, nincs bennük 1000km, semmi kopás nem láható rajtuk, tényleg mintha újak lennének, ezek új ára kb 12ezer Ft, odaadom 7000-ér a kettőt, vagy 9000-ér a 3 lánckereket. Lánccsere előtt állóknak jó vétel sztem!
Van még 116os főfúvókám (gyári az 115-ös), ami megmaradt anno a dynojet kitből.
CBR900RR-W futómubeállitása pálya és utcai használatra
A motorkerékpárok futómubeállitásáról szóló cikksorozatunkban ezúttal a Honda 1998-as évjárató 'Blade-jére esett a választás. E modell futómubeállitása jól adaptálható a korábbi évjáratú CBR900RR motorkerékpárokra is.Az alábbi beállitások - csakúgy, mint az elozo hasonló témával foglalkozó cikkekben is - irányadónak tekintendok, tehát a személyreszabott adatok eltérhetnek az alant megadottaktól -, de jó kiindulópontot kinálnak a vállalkozókedvu, a jobbra törekvo motorosnak.Ezúttal is szeretném hangsúlyozni a gumik állapotának fontosságát. A legjobb beállitás sem ér fabatkát sem, ha a gumik viseltesek és/vagy nem a használatnak megfelelo nyomással vannak ellátva.
A gumieladási statisztikákat és a korabeli teszteket vizsgálgatva úgy tunik, hogy ehhez a modellhez leginkább a Bridgestone BT56SS abroncsok illenek a legjobban. '98 óta nyilván változott egy és más a "gumipiacon"; itt csakis kisérletezésre hagyatkozhatsz, amennyiben szeretnéd megtalálni a motorodnak és motorozási stilusodnak leginkább megfelelo márkát és keveréket.
( 1-es kép ) Utcai használatra a guminyomás 38 psi ( hátul ), 34psi ( elöl ), pályára 32 psi ( elöl/hátul ) ajánlott. A nyomás beállitását mindig hideg gumiknál végezd.
( 2-es kép ) A villák statikus süllyedése ( static sag ) 70 kg-os vezetovel a nyeregben - lábujjhegyen egyensúlyozva a motort -, 31mm legyen, amit az elofeszités állitásával érhetsz el...
( 3-as kép ) ...és egy 14mm-es villáskulcs segitségével. Óvatosan járj el ennél a muveletnél, mivel a menetek könnyen tönkretehetok egy esetleges eroszakosabb mozdulattal.
( 4-es kép ) Erre törekedj: 3 vonal vagy 12mm látszik. Ha utassal vagy, tekerj be még egy vonalat, igy csak 2 vonal mutatkozik.
( 5-ös kép ) A nyomófokozatot a villák alján található állitócsavarral tudod változtatni. Segitség is rendelkezésedre áll: kicsiny nyilak mutatják, hogy S ( soft-puha ), vagy H ( hard-kemény ).
( 6-os kép ) Húzófokozati állitás: lassitja a villák összenyomott állapotból való kirugózásának sebességét. Elmés szerkezet ez...a teló...
( 7-es kép ) A hátsó rugóstag statikus süllyedésének ( static sag ) pontos mértékét vonalzó segitségével birod megállapitani.
( 8-as kép ) A rugóelofeszités állitásához körmöskulcs használata javallott. Ha ez nincs, akkor csavarhúzó és kalapács...
( 9-es kép ) Szakértok szerint a nyomófokozat állitócsavarja csupán kozmetikai célokat szolgál, mivel valóságos állitási lehetoséget nem igazán ad.
( 10-es keép ) A hátsó rugó alatt találod a húzófokozat állitócsavarját. S ( soft-puha ), H ( hard- kemény )...és nem Hideg, ahogyan azt elsore feltételeznéd...
( 11-es kép ) Igy néz ki a Bridgestone BT56SS a beállitásokat követo tesztkörök után. Némileg civilizáltabb hátsó rugóstaggal a gumik éle nem lenne ennyire roncsolt, de az élek legalább használva voltak, nem úgy...
( 12-es kép ) ...mint az elso keréknél, ahol a "rinyacsik" jól látható. Ezen az ülésmagasság növelésével, vagy a villák a villatartókban való leengedésével segithetünk, ami egyúttal javitja a kormányozhatóságot és az iránytartást is.

Összegzés:
Elso futómu:

Statikus süllyedés ( static sag ): 31mm ( vezetovel )
Nyomófokozat : 1-1/4 fordulat vissza a maximumból
Húzófokozat: 1 fordulat vissza a maximumból
Elofeszités: 3 vonal vagy 12mm látszik az állitócsavarból ( utassal 2 vonal látszik )
Guminyomás: utca: 34psi, pálya 32psi


Hátsó futómu:

Statikus süllyedés ( static sag ): 13mm Nyomófokozat: 1/4 fordulat vissza a maximumból Húzófokozat: 1/2 fordulat vissza a maximumból Elofeszités: négy klikk vissza a maximumból, három, ha utassal motorozol, vagy ha a "százasok klubjá"-ba tartozol... Guminyomás: utca: 38psi, pálya: 32psi



A Performance Bikes c. angol szaklap cikke alapján
Martin
A cikkel kapcsolatos észrevételeket ide küldjétek:martin66@mindspring.com
Következik: 1998-2000 Yamaha R1 setup
Halli!

Akkor télen lesz mivel játszani,addig meg használható!Gratula!
Köszi a mérést még egyszer!

üdv :Zsolti
Szia.
Úgy néz ki hogy igen, amelyik sebességtartományokban próbáltam ott rendeben volt, a lényeg hogy a előző tulaj minden szétállítgatott mind elől, mind hátul. Ezért minden vissza állítottam a gyári értékekre, kivéve az első rugó előfeszítést nagyobbra raktam, meg sajnos most vettem észre hogy a jobb első villán bele van törve a nyomás állító szelep ezért azt nem lehet állítani, azért idegesítő mert nem rég cseréltem elől szimeringeket és nem vettem észre, akkor egyszerűbb lett volna javítani. Ami szerintem igazándiból okozta a szitálást hogy elől teljesen ki volt tekerve a húzó csillapítás.
Teljesen egyértelmű a rajzod alapján,mit mértél!Köszi szépen!

Nálad a szitálás megoldódott?
Szia, így sikerült megmérnem, rajz nélkül nem igazán tudnám elmagyarázni hogy pontosan hol mértem így talán érhető lesz, a két gömbölyű csavar végénél.
Azért teljesen pontosan nem hiszem hogy sikerült ezért +- 1-2 mm lehet számolni biztosan.
Akkor lehet nem ez lesz a probléma,mert közel állsz az értékekhez!
Nálam nagyobb volt az eltérés,de reménykedjünk,hogy jó lesz!

A mérést előre is köszi!
Köszi megpróbálom, eddig a hátsóba 2.9 raktam az elsőbe pedig 2.5-ot.
Ha még aktuális a fejidom konzol mérés akkor holnap tudok mérni neked egyet.
Fújj a gumikba többet!2,8 2,9 bar
Sziasztok.

Van egy 1999-es 918-asom, tegnap lett forgalomba helyezve és most tudtam úgy igazándiból kipróbálni, és olyan problémám van hogy nyújtott hosszú kanyarban elég enyhe dőlésnél kb. 150-160 -as tempónál kicsit szitál a motor, ennél jobban még nem mentem ott nem tudom hogy viselkedik.
Elől zsír új Metzeler Sportec M3 van rajta, a teleszkóp olaj most lett cserélve, én csináltam szervizkönyv szerint pontosan kimérve mindent, a hátsó gumi is nagyjából jó még, elvileg a kormánycsapágy is jó.
A kérdés az hogy okozhatja ezt futómű beállítás szerintetek, mert eredetileg teljesen be volt tekerve az előfeszítés elől most kb. felesen van, a hátsót még nem piszkáltam.
Halli!

Valaki ,akinek 99-es RR-je van,mérne nekem a fejidom merevítő konzol felső részénél,ahol a tükör csavarok vannak,egy távolságot a két kar között,mondjuk a felső anya alatt közvetlenül!
Előre is köszi!
Ha nem lenne nekik, ennyit megér .
tűt nem néztem.Rákérdezek a kaliberre hátha motoros körökben akad valakinek.
Létezik fúvóka kaliber, azzal le lehet mérni a főfúvókát. Az alapjáratit nem, mert olyan kicsi, de egy hozzáértő meg tudja állapítani, hogy rendben van-e. A pillangószelepeket nem hézagmérővel, hanem szinkronteszterrel kell állítani. Ha a tűvel lenne gond, akkor részterhelésen éreznéd a problémát. Mondjuk a gyári tű fix, tehát ott már piszkáltak valamit.
Így van. De rossz gyújtas, nem bele való gyújtógyertya miatt is lehet túlfogyasztas..
Ezt hogy érted?Ezt kifejthetnéd hogyan kell?Gondolom itt arra gondolsz hogy milyen színűek a gyertyák elektródái.mennyi dús a keverék stb.Valaki azt is ajánlotta vigyem el egy olyan helyre ahol mérnek kibocsátást és ott meglátszik ha túl dús.
Gyertyaképet néztél mar?
Kösz a választ!
Gyárilag 90 kellene, rá, de most 80/ van rajta és most fogok előre venni gummát és nem tudtam, hogy maradhatok-e ennél a szélességnél, jobb, rosszabb-e a másik mérettel....
Esetleg fúvóka csere nélküli megoldás?Biztosra akarok menni.Szívató szerkezete vissza megy a helyére.Pillangók nyitása között nem vettem észre különbséget.Csak a fúvókákat néztem meg esetleg a tű lehet több fokozatú és az szívat le?Pillangó szelepeknél elvileg alap állásban be kellene férnie a 0.05mm-es hézag mérőnek?
semmi tök mindegy hobby szinten,hogy 80 vagy 90mm széles
Üdv!

Akinek van valami bokorugrója (cross) vagy egyébként jártas a témában, az tudna nekem infoval szolgálni, hogy első guminál van-e jelentősége, hogy 80/100 vagy 90/100 a gumi mérete?