A kuplungot, hogy lehetne letesztelni, hogy megfelelően működik-e még? (nem csúszik-e stb.)
Hang alapján észre lehetne venni, de amikor megyek, nem igazán hallom, akkor lehetne, ha külső hallgató lennék.
Megtudná valaki mondani hogy 918 RR -en (1999) mi szerepe van a légszűrőházon kívül lévő plusz kis szűrőnek, illetve hogy a benne lévő szivacs cserélhető-e sima légszűrő szivacsra.
10 ért vihető...Vagy kisebbre cserélném.Mert át alakítottam a ciberét,de erre nem gondoltam hogy nem fog bele menni.
Kb 5x volt vele indítva a moci.
Karcok lettek rajta ahogy bele akartam tenni a mostani helyére,de ennyi.Tényleg zsír uj!Posta az árban.Vagy személyesen Hevesen.
Lehet át venni..
Érd:Adatlap..
Nagyon hirtelen gázra nekem is volt egy pillanatnyi torpanás aztán megindult. Ha nem full kopp gázt adtam nagyon gyorsan akkor nem csinálta. Ez nem a kis főfúvóka miatt volt. Igazából nemtom miért csinálta, talán túl gyorsan emelkedett a tolózár a gyengébb rugótól ill nagyobb furatoktól és ettől egy pillanatra ilyenkor beszegényedett vagy nemtom.
Akkor nemigen segítene nekem se rajta a116-os fúvóka
vennem kell egy DynoJet kittet
Nekem K&N szűrő van meg egy Akra. rendszer+ egy Race(csináltatott)nyitott tri-oval dob!
Ha nagy gázt adok akkor megcsuklik a gép ,elfogy az anyag
Akkor tényleg érdemes beruházni egy Dyno kittre?,sokat javult a gázreakció,fogyasztás mit változott?
Eladó pár cucc SC28-ról.
Hátsó idomok+ülések.Hátső lámpa,Műanyag betét.Segédváz és hátsó lábtartókon kívül komplett hátulja.Jó állapotban.Nem hegesztett vagy ilyenek.Akit érdekel küldök neki képet mailben.
nekem is a 120-as jó volt anno, miután komplett kipuffrendszer lecseréltem. fel lett fúrva a furat meg a membrán rugója is cserélve lett, a dynojet kittes rugóra ill abban lévő fúróval lett felfúrva. érezhetően jobb lett a motor az átalakítástól. de ez már a múlt.:)
A 120 nekem is bevált! De függ a karbi típusától mert 2 féle biztosan van. Az egyik gyárilag nagyobb membránfuratokkal rendelkezik 2,4mm furatok. A másikon alig 1-1,5mm lehet.
Ha nagyobb fuvókát teszel mindenképp érdemes a furatbővítés!
Más, van valakinek esetleg elfekvőben 929hez pályaidom, avagy nagyon olcsó idomszett?
A kuplungot, hogy lehetne letesztelni, hogy megfelelően működik-e még? (nem csúszik-e stb.)
Hang alapján észre lehetne venni, de amikor megyek, nem igazán hallom, akkor lehetne, ha külső hallgató lennék.
'92-'99-es évj.,jó állapotú 2db teló villahídakkal 38.000ft,de megegyezünk...Lehetőleg telón keressetek! 30/259-05-47
Mondjuk én is láttam a blokkon hogy 919-van írva meg a szervíz könyvbe, de a forgalmiba 918 van, meg sok netes specben-is
Megtudná valaki mondani hogy 918 RR -en (1999) mi szerepe van a légszűrőházon kívül lévő plusz kis szűrőnek, illetve hogy a benne lévő szivacs cserélhető-e sima légszűrő szivacsra.
98 as RR-en volt!Valakinek?
czako20@freemail.hu vagy 0670 5761477
Van még egy zsír uj kb 2 hetes varta akksim is eladó.Varta Powersports.12V 10 Ah.
http://vartamintabolt.hu/varta...
10 ért vihető...Vagy kisebbre cserélném.Mert át alakítottam a ciberét,de erre nem gondoltam hogy nem fog bele menni.
Kb 5x volt vele indítva a moci.
Karcok lettek rajta ahogy bele akartam tenni a mostani helyére,de ennyi.Tényleg zsír uj!Posta az árban.Vagy személyesen Hevesen.
Lehet át venni..
Érd:Adatlap..
Van egy eladó 929-954 es szabadonfutóm fogaskerékkel együtt.Irányár:15.000 ft 0620 3498275
Köszi a segítséget
vennem kell egy DynoJet kittet
Nekem K&N szűrő van meg egy Akra. rendszer+ egy Race(csináltatott)nyitott tri-oval dob!
Ha nagy gázt adok akkor megcsuklik a gép ,elfogy az anyag
Akkor tényleg érdemes beruházni egy Dyno kittre?,sokat javult a gázreakció,fogyasztás mit változott?
Eladó pár cucc SC28-ról.
Hátsó idomok+ülések.Hátső lámpa,Műanyag betét.Segédváz és hátsó lábtartókon kívül komplett hátulja.Jó állapotban.Nem hegesztett vagy ilyenek.Akit érdekel küldök neki képet mailben.
Üdv: Peti
Neked nincsenek meg a 124-es fúvókák,mert az is érdekelne!
Az mennyi huf?
Más karbialkatrészed(fuvóka nem maradt ?,:117,118?)
Ha nagyobb fuvókát teszel mindenképp érdemes a furatbővítés!