Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmit nem jelent. A karosszérilakatos simán kipucolta a fúvókákat a hegesztő tisztítóval, így a 40-es alapjárati 50 lett és a 105-ös főfúvóka 120. Lassabb tempónál 8-9 liter gyorsabbnál 7,5 volt a fogyasztás. Fúvóka cserék után 4,8-5,5.
Megnéztem a fúvókákat.alapjáratin egy csillag és 40S a felirat a másikon egy csillag és 120 a felirat ezek szerint gyáriak.Már nincs több ötletem miért ehet ennyit.
Sziasztok!

Ha valakinek felkeltette az érdeklődését:
Hibátlan,kevesett használt LeoVince Sbk dobom minden apró tartozékával,dobozában eladó.
954re és 929 is jó sztem
45000pénz

Szép napot!

70-211-7002
Teljesen gyári,gyári fúvókák gyári papírszűrő.K&N szűrővel vettem de kivettem belőle mert csuklott azzal +jobban bízok a gyári szűrő szűrőképességében.Raptor dob van rajta szép mély hangja van.Kormánygátlóm az nincs,de nem sokszor éreztem eddig hiányát. Gyári dobbal az asszonnyal romániai lightos túra aljalmával mértem egyszer 4,7 l-es fogyasztást is bármilyen hihetetlen
D209GP N-Tec, D209GP Racer, D211GP, D211GP Racer, D212GP.
Gyári fúvókák?Gyári papír légszűrő?Milyen dobod van? Mutatsz képet? Én is akarok rá dobot de előbb a fogyasztás gondot akarom helyre rakni.Kormány gátló van a tiéden?
Dunlopból tudsz ajánlani vmit ami nem melegszik túl pályán?
Nekem is ugyanilyenem van nyitott dobbal, átlag kényelmes túrázósban 5-6 liter, hajszolva is max 7-7.5 liter
Nekem is ugyanilyenem van nyitott dobbal, átlag kényelmes túrázósban 5-6 liter, hajszolva is max 7-7.5 liter
Nincs átszakadva a membrán.Csapot nem én szedte szét hanem szerelővel csináltattam. Minden állás működik rajta és a vákuumra enged csak üzemanyagot.
Sziasztok Fazer9999 élérhetőséget ismeri valaki mert lenne egy fesz.szabályzom amit gyógyítani kellene az freemail-os email címére nem reagál sajnos.
Igen. 100 éves, gyorsan kopik, cserében elfogadhatóan tapad.
nezd meg a veszleallito kapcsolot. Takaritsd meg az erintkezoket.
Metzeler sporttech m1 gumiról vkinek vmi tapasztalata van?
biztik jòk,külön áramròl megy a szivattyú,a relèje kattog ha letestelem.pòtkulcsom nincs.Egyszerre tünt el az ac meg a szikra,világítás önindítô van
Nézd meg hogy a vákuumcsövön jön e a benzin! Lehet át van szakadva a membrán a csapban!Vagy rosszul tetted össze a csapot!
Nézd meg az üzemanyagszívatyu reléjét,meg a biztositékokat,meg ha van pótkulcsod azt is megpróbálhatod hátha az immobi. vackol.
Sziasztok,segítsèget szeretnèk kèrni:954rr en egyik naprò másikra nem indul.nincs ac+szikra.egy összeègett csokit találtam generátor feszabályzò közőött kicserèltem de semmi.a pipáknál gyujtáson ott a 12 volt.vki tudna tanácsot mit nèzzek.ja kb egy hònapja többször is megáztunk
Nézzetek szét jól azokban a karbikban!
Ennyit nem ehet!Légszűrő tiszta legyen!Szívató jól zárjon!
Hello!Lenne egy kérdésem!Az mitől lehet hogy 6.-ba motorféknél rángat,de csak 6.-ba.Most volt váltó cserélve,előtte nem csinálta.köszi
Sziasztok.Friss ember vagyok itt.Pár hónapja vettem egy Honda CBR900RR-t 1998-ast.Gyári kipufogó meg minden, olaszból lett behozva 35600km-el vettem.Egyik barátom kereskedésében(Skorpió Motorosbolt Szombathely) állt bő 6évet.Mindig csak próbára lett elindítva.Olyan gondom van vele hogy megy mint állat meg minden szóval a teljesítmény meg van.De a fogyasztást nem tudom 12liter alá lenyomni. Első hónapban szinte 5ezer fölé nem pörgettem és akkor is be vágta a 12t. A legjobb 9liter volt de akkor téptünk balcsira egy 1000es gixxeres haverral szóval nem igen pörgött akkor 7ezer alatt.Amikor meg vettem karbi ki lett pucolva meg a szinkron is meg volt rajta.Haverom yamaha r1-e nem eszik 8nál többet de akkor tépi a száját neki.Mitől ehet ennyit?Benzin csap elvolt koszolódva és vákuum nélkül is engedte az üzemanyagot, de ezt meg csináltattam.Fúvókákat még nem néztem meg hogy a gyáriak lennének benne(A szerviz meg csak hebeget habogott mikor meg kérdeztem mekkora fúvókák vannak benne). Gyári manualt letöltöttem ott a gyári 97 után minden típusnál 120 az emelt és 40 az alapjárati fúvóka .A szívatót ha kihúzom lefullad akár hidegen akár melegen.De ha kihúzom és gázzal rá segítek indításkor akkor helyre jön és feláll az emelt fordulatszám és utána bármikor kihúzom vissza tolom gond nélkül megemelkedik a fordulatszám.Most már 38557 km van benne.Tankoláskor nullázok és olyan 120-125km után át kell raknom tartalékra.Előre is köszi a segítséget.
Valakinek egy első sárvédő? 98-as RR-en volt!Fényezése nem a legszebb,egyébként fekete,de szerkezetileg tökéletes,repedés,törés mentes!Olcsóért,vagy csere bármire!

czako20@freemail.hu
előjönnek
Ha ezután ujra előjönek ezek a hibák akkor valami hiba lesz velük!
Köszi szépen, megpróbálom megcsinálni remélem sikerül és elmúlik a probléma...