De azt.. Mindenféle ellenálláson, diódán és tranzisztoron, kondenzátoron, meg mittoménmin keresztül... fele nem kéne bele. Pontosabb értéket kapsz, ha jól van összedugva.. de ha viszonyítani akarsz, akkor egy próbalámpa is elég lett volna. Nem jár, halvány, jár erősebben világit..
drága zotyavfr
a 600-as cbr-é 3 küllős,a vfr 800-é szép 5 ágú,abból csak esztergálni kell néhány millkót mert szélesebb.fék,csapágyak ua.a 400-é nem jó csak a 800-é!
a kormánycsapkodást,miért idézné elő a 17es kerék elől?
attól alig változik a geometriád.(130 helyett viszont 120 kompenzál) nem kéne 3cenit emelned a seggén és nem lenne práblem.
16os átmérőben jó pálya gumi,sajnos nincs.
A műszeren.. A COM a fekete és a Volt, Ohm, mA a piros Ahol most a piros van az az áramerősség méréshez van, nem feszültséghez. Mélyebben nem szeretnék belemenni
na Jó ezt én is tudom ] de ahoy esett ugy tettem rá. A mérésen ez nem változtat :) abszolútértéket nézve. Én meg már itt agyaltam h mivan rosszul :)))))
Töltök fel galériát abban látszik hogy szétégett. (Jó hogy nem gyúltam ki ) Szerencsém volt hogy a fesz.szab nem ment ki de ha kellesz egyszer, téged foglak keresni :) Köszi a segítséget, (Több ilyen ember kéne ide)
Szia! Most kötöttem át a csatlakozót mert a régi igen csak szétégett közben az akksit feltöltöttem. 14,5V a töltés, minden felkapcsolva 13,5-13,6V. Remélem jó munkát végeztem
Ez jónak tűnik! Az hogy felkapcsolt fogyasztókkal alacsonyabb a feszültség (remélhetően az akku kapcsain méred mindig) annak a jele hogy a villamos kötések nem az igaziak. Azaz a saruk vagy a csatlakozók átmeneti ellenállása több a kelleténél. Javaslom ellenőrizd ezeket műszerrel terhelés közben. De tulajdonképpen nem nagy tragédia motorozhatónak tűnik a rendszered... :-)
Sziasztok. Sikerült lecserélnem a generátort. Rámértem minden ágon 30V körül jön. A fesz.szabályzót nem tudtam jó-e ezért most azt akarom kideríteni. Az akksi pont be tudta tekerni a motort le volt merülve 12,3 V volt benne. Összedugva a töltésem: 14,1V stabil gázadásra nem ingadozik. Felkapcsolva mindent( reflektor stb) 13,1-13,2V a töltés stabil itt is. Ez jónak számít? Nem alacsony? VAgy csak azért mert az akksi teljesen le van merülve és még húzza?
Köszönöm előre is
a 600-as cbr-é 3 küllős,a vfr 800-é szép 5 ágú,abból csak esztergálni kell néhány millkót mert szélesebb.fék,csapágyak ua.a 400-é nem jó csak a 800-é!
a kormánycsapkodást,miért idézné elő a 17es kerék elől?
attól alig változik a geometriád.(130 helyett viszont 120 kompenzál) nem kéne 3cenit emelned a seggén és nem lenne práblem.
16os átmérőben jó pálya gumi,sajnos nincs.
Gratu a javításhoz, ezért jók ezek a fórumok!
Jó motorozást...
Köszönöm előre is
http://hasznalt-konyv.vatera.h...
Sikerült találnom egyet azóta, a régit viszont ujratekercseltetem :) Amúgy őket is hivtam nem volt náluk.
en anno toluk lottem forgoreszt.
az alloreszt meg ujratekercseltettem.
Ezt elfelejtettem. Valaki nem tud egy bontott generátort Cbr 929rr-be? Az egész országban nem találok