Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oké
Ezt mondom. Dughatom én bárhova feszültséget fog mérni csak előjel helytelen lesz, számszerűen helyes. Generátort Cseréltem mert nem volt töltesem.
De azt.. Mindenféle ellenálláson, diódán és tranzisztoron, kondenzátoron, meg mittoménmin keresztül... fele nem kéne bele. Pontosabb értéket kapsz, ha jól van összedugva.. de ha viszonyítani akarsz, akkor egy próbalámpa is elég lett volna. Nem jár, halvány, jár erősebben világit..
drága zotyavfr
a 600-as cbr-é 3 küllős,a vfr 800-é szép 5 ágú,abból csak esztergálni kell néhány millkót mert szélesebb.fék,csapágyak ua.a 400-é nem jó csak a 800-é!
a kormánycsapkodást,miért idézné elő a 17es kerék elől?
attól alig változik a geometriád.(130 helyett viszont 120 kompenzál) nem kéne 3cenit emelned a seggén és nem lenne práblem.
16os átmérőben jó pálya gumi,sajnos nincs.
Akkor most nem feszültséget mutat ?
A műszeren.. A COM a fekete és a Volt, Ohm, mA a piros Ahol most a piros van az az áramerősség méréshez van, nem feszültséghez. Mélyebben nem szeretnék belemenni
na Jó ezt én is tudom ] de ahoy esett ugy tettem rá. A mérésen ez nem változtat :) abszolútértéket nézve. Én meg már itt agyaltam h mivan rosszul :)))))
A pirosnak kéne a fekete helyén lenni és a feketének eggyel lejjebb. Úgy már a mínusz előjel sem lesz ott. :)
Miért? Nem jól van ?
Jogos
hali! ... nem akarok bele po...ni, de a műszeren jó helyre vannak bedugva a mérőzsinórok?
Töltök fel galériát abban látszik hogy szétégett. (Jó hogy nem gyúltam ki ) Szerencsém volt hogy a fesz.szab nem ment ki de ha kellesz egyszer, téged foglak keresni :) Köszi a segítséget, (Több ilyen ember kéne ide)
Beletrafáltam
Gratu a javításhoz, ezért jók ezek a fórumok!
Jó motorozást...
Szia! Most kötöttem át a csatlakozót mert a régi igen csak szétégett közben az akksit feltöltöttem. 14,5V a töltés, minden felkapcsolva 13,5-13,6V. Remélem jó munkát végeztem
Ez jónak tűnik! Az hogy felkapcsolt fogyasztókkal alacsonyabb a feszültség (remélhetően az akku kapcsain méred mindig) annak a jele hogy a villamos kötések nem az igaziak. Azaz a saruk vagy a csatlakozók átmeneti ellenállása több a kelleténél. Javaslom ellenőrizd ezeket műszerrel terhelés közben. De tulajdonképpen nem nagy tragédia motorozhatónak tűnik a rendszered... :-)
Sziasztok. Sikerült lecserélnem a generátort. Rámértem minden ágon 30V körül jön. A fesz.szabályzót nem tudtam jó-e ezért most azt akarom kideríteni. Az akksi pont be tudta tekerni a motort le volt merülve 12,3 V volt benne. Összedugva a töltésem: 14,1V stabil gázadásra nem ingadozik. Felkapcsolva mindent( reflektor stb) 13,1-13,2V a töltés stabil itt is. Ez jónak számít? Nem alacsony? VAgy csak azért mert az akksi teljesen le van merülve és még húzza?
Köszönöm előre is
Gyönyörű , de vigyázz! Jobb kormányos
köszönöm szépen.azért várok,hátha találok itthon.nekem ez egy kicsit rumlis.üdv
Üdv.valaki nem tud eladó fékkart 99-es cbr-hez vagy lehet-e más motorét felrakni?
Szia!
Sikerült találnom egyet azóta, a régit viszont ujratekercseltetem :) Amúgy őket is hivtam nem volt náluk.
bajai bonto (sugo motors asszem)?
en anno toluk lottem forgoreszt.
az alloreszt meg ujratekercseltettem.
Sziasztok!
Ezt elfelejtettem. Valaki nem tud egy bontott generátort Cbr 929rr-be? Az egész országban nem találok
Szia! Én szeretnék egy kis segítséget kérni, küldtem emailt :)
Köszönöm a választ, rendben akkor én már nem is kísérletezem, veszek 16-os gumit... nem olcsó de ha így álmodták meg japók akkor így marad...