Ezek az öreg vasak jobban össze vannak rakva mint a mai gépek.... kíváncsi leszek a mostani gépek el fognak-e menni annyi km-t!
Nem tombol bennük 200Le és nem 150 kg.... de jobban is bírják a kiképzést!
Igen, végül is nem vetekszik egy túramotor plexijével. Azt tapasztaltam, hogy 160-nál barátságosabb, mint volt, de csodát nem vártam.
Az indexre - ledes - azt mondják, hogy egész jó, nekem az ajánlotta, akitől a plexi van. A tesójának a kawasakiján is az van, és ez kicsit már besüllyed a volt index helyére, valamint lényegesen laposabb. Mondta, hogy hoz nekem is, de én egyenlőre nem foglalkozom vele, mert akkor már a hagyományos indexrelé helyett ki kellene találni valamit.
A ledes tükröt én nem ajánlom, kettő okból kifolyólag.
Az első, kevés a fénye. Nappal, komoly napsütésnél előfordulhat, hogy nem látják meg, ami gázos helyzeteket okozhat. Ettől függetlenül kiegészítőnek jó.
A második, a szöge. Az egyik berakásnál alacsony a szöge, ha megfordítod, nagyon felfele áll. Mármint maga a tükör. Legalábbis ez a típus.
Van ismerős hozzá,fiatalabb generációs motorral rendelkező. Ezért gondoltam hátha van itt valakinek tapasztalata egy múlt századi cbr-el kapcsolatban. :)
Egyiket sem "kell" agyon szervizelni ha a kiválasztott motor valóban rendben van.Ha nem értesz hozzá vigyél magaddal olyan cimborát,ismerőst,aki profi a motorok terén.
Új vagyok még a témában, épp motor vásárlás előtt is állok. Épp azon gondolkozom, hogy vajon hogy járnék jobban:
2000-es évjárat (vagy az utáni), ám kisebb hengerűrtartalmú CBR 600 vagy egy 2-3 évvel idősebb (97-98-as évjáratokat néztem.) de akár itt már 900-as vaddisznót is találni, ugyanazon az áron.
Tehát összességében, megéri-e nekem egy picit idősebb motort vennem? Javítási arányban mennyire megbízhatók a 2000 előtti motorok? Mert jól megnézve közelebb állnak a lassan 20 éves korhoz, mint a 10-hez és nem szeretnék abba a csapdába esni, hogy a 2-3 év korkülönbség miatt rámegy a gatyám egy öregebb járműre.
Mennyire vált be az új plexi?Én azt tapasztaltam hogy a gyárinál nem sokkal több menetszelet fog fel. Ha valaki mostanában akar venni és szeretne rajta kilátni,akkor azt tanácsolnám hogy ne vegyen feketét,legfeljebb "füstöltet",mert az enyém olyan sötét mint egy hegesztő pajzs és annyit is látni át rajta!
Most rendeltem hasonló (csak sötétebb)első indexeket mint a tiedé,a gyári "túradobozok" helyett!Ez univerzális (919/929/954) vagy kimondottan 919-hez volt árulva?
Mennyire lehet látni ezeket?Lehet érdemes lenne beszerezni egy LED-es visszapillantót mint neked is van?
Szia köszi a pontos segitséget :) A sima az nem jó bele mert nemrég kellett visszaküldenem. De akkor inkább az ix-et veszem. Vagy az imr9c-9h -t bár azt a 954-be ajánlják de akkor ebbe is jó gondolom
Lássuk csak.
4 féle NGK-t lehet rakni a 929RR-edbe.
CR9EH-9(sima center elektróda nikkelből 2,5mm)
CR9EHI-9(csúcsos center elektróda irídiumból 0,6mm)
CR9EHIX-9(csúcsos center elektróda irídiumból és lelapolt föld lapka 0,6mm)
IMR9C-9H(csúcsos center elektróda irídiumból és lelapolt föld lapka platinával bevonva 0,6mm)
Ezek minősége ebbe a sorrendbe van, és az ára is.
Nem tombol bennük 200Le és nem 150 kg.... de jobban is bírják a kiképzést!