Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenki panaszkodik a 16-osra, szerintem nagyon jóindulatú vele az RR. Az igaz, ha valami olyan szerkezetű gumiba szaladsz bele, érzékenyebben reagál rá rossz irányba.
Célszerű vagy az eredeti BT 50-nél maradni vagy ami a legjobb volt szerintem: Sportec M3, bár volt már mindenféle, ami jött. Kár hogy olyan drága újonnan...
Beismerem, használtan veszek gumit (ezért próbáltam mindenféléket, írtam is a tapasztalatokat) és ahogy megvan az aktuális felszerelve, keresem a következőt, előre kell gondolkodni a méret miatt. Sokszor külföldről sikerül szerezni mert innen kihalnak lassan a 16-os RR-ek, min. 90% körülit igyekszem venni.
Nekem is volt egy darabig átalakítva mert 17-ben egyszerűbb pályagumit szerezni vagy akár utcait is, de sem a pályagumi használata nem jött be sem maga a 17-es, úgyhogy visszatértem. Kormánylengéscsillapító kellett volna, abból meg a jó az drága, 10-ért (amennyiért lehet látni húdejó univerzálisat) egy kalap .... kapsz, nekem be is szorult egyszer, akkora minőség volt 18-ért. Szerencsére csak egy ezredmásodpercre fogta meg de ijesztő volt.
Faragni kellett összevissza a kerék és a csillapító miatt is, ááááhh, nem kell. Visszaszereltem mindent, azóta megint olyan az irányíthatósága mint egy jó "montenbájknak".
Üdv!

Nekem is ilyen gépem van. Lötyögött a kulcs, menet közben kivehettem a kapcsolóból, attól tartottam, hogy elvesztem egy bukkanónál, egyszer már úgy kellett utánanyúlnom. Az is el volt kopva és a gy.kapcsoló is. Az e-bayről vettem "free shippinggel" kapcsolót komplett mindenestül, csak össze kell dugni a csatlakozót és azzal a két csavarral felcsavarozni a vázba a régi helyére, hozzá két kulcs és komplett tanksapka cuccal, (ami 8 csavarral bele van csavarozva a tankba ajtóstúl mindenestül). Ugyanettől az eladótól vettem egy nyers Honda kulcsot, ez a készlethez kapott Honda logó nélküli kulcsokkal együtt 3 kulcs. A nyersre átmásoltattam az új szett kulcsait, így Honda maradt az is. Szuperpatenten működik, újmotor-érzés az egész, a kormányzár is egy álom. Volt, hogy 20 percig szenvedtem, nem engedte el a motort, azt hittem ott ragadok. miatta.
Szóval 1 hónap alatt jött meg, és mindennel-mindennel együtt 6900Ft. volt, akkor így állt a forint. Amikor rendeltem, akkor 7100 valamennyire jött ki és még az eladó írt vissza, hogy lefelé módosult az ár.
Közben megtaláltam, sok beszédnek...

http://www.ebay.com/itm/HONDA-...
Köszönöm.
értem... köszönöm a választ.
vfr750 93-tól nem tudom meddíg talán 98-ig, és cbr600f3 ez plug&play de ha rám hallgatsz nem rakod bele, ideges volt az enyém, hajlmaosabb volt beszitálni meg nem éreztem stabilnak. Ki kell emelni a hátulját is mert megül hátra. Tudok adni kutyacsontot ami emel 3centit mondjuk ez nem csak neked szól, én nagyon sok mindent kipróbáltam az RR-emen.
Sziasztok. Előre 17-es felnit szeretnék a gépemre. Mit javasoltok? Honnan tudok szerezni? Milyen tipusú? Minden érdekel ezzel kapcsolatban. Kösz!
Megnyugtatlak!
Jól Csináltad!
Bármilyen előfeszítés állásnál szét tudod szedni, legfeljebb mikor kilazítod a tetejét akkor szétrúgja magát
Sziasztok.

Láttam itt már jó néhányan szedték szét az első teleszkópot, nekem szimering csere miatt kellett szétszednem (919 1999-es) az egyik szár már kész van, de egy dologban nem vagyok biztos, ha jól értelmeztem akkor a szerviz könyv azt írta hogy szétszedés előtt a előfeszítést állító csavarokat a teleszkóp tetején teljesen ki kell tekerni hogy a leglágyabb beállításon legyen. Én ezeket teljesen ki tekertem majd így is lett összeszerelve, jól csináltam, így kell?
Megköszönném ha valaki meg tudna erősíteni abban hogy jól csináltam-e.
Én leengedve szoktam és terhelés nélkül!Mivel 2 személlyel is használom,így a láncvezető műanyag aljáig szoktam engedni hogy "lógjon",több helyen is nézve a láncot!

Rendben sumakkeRR,majd csinálok képeket róla!
Szerintem minden féle képen leengedve és Én úgy szoktam, hogy a láncot alul középen megemelem és éppen hogy ne érjen a vázhoz ez kb 2-3 cm mozgást jelent és Én úgy tudom hogy ennyi a jó. de a vázon lehet hogy a kis adattáblán rajta is van ha nem kopott még le.
Na még 1 kis segítség kellene a láncfeszesség beállításához!
Hogy nézzem, a feszességet, emelőn vagy leengedve? Ha leengedve, akkor terhelés nélkül vagy terheléssel?
Majd értesíts, hogy milyen. Kíváncsi vagyok.
Köszönöm a képeket,már értem hogy mire írtad! Megvárom az indexeket és kiderül milyen erős fényt adnak!
Kerestem Neked 1 képet, hogy lásd a fényerőt. Akkor készült, amikor felszereltem. Kicsit csalóka, ugyanis amikor a tükör szögét beállítod, hogy lássad a mögöttes területet, akkor már más szögben áll, és nem biztos, hogy akik oldalról jönnek, látják rendesen. Ugyanis a ledek 1 irányba világítanak.
Ugy értettem, hogy a tükör szár nagyon lefele áll, a régi feljebb volt, és az jobban mutat. Ha viszont megfordítom, akkor meg nagyon felfele áll, tehát sehogy se jó.
Köszi!
Tehát normál irányú menetes.
M10x1,25 jobbos. Légkulcs, ha máshogy nem megy, vagy hátsófék + sebességben megpróbálni lelazítani. Elviekben csak 55Nm-rel van meghúzva. Végső esetben valamit átdugni a hátsó keréken.
Üdv!

SÓS segítség kellene!
Az első lánckerék rögzítő csavarja normál irányú menetes vagy sem?
(nem bírom megmozdítani)
Köszönöm a válaszod,én is úgy vettem észre hogy 160-180-nál érezni jobban a dupla bubit benne! Megrendeltem a sötétített buborék LED-es indexeket előre és sima kis méretűeket hátra!Ha nem lesz jó,majd eladom!
Kevés a fénye a LED-es tükröknek?Ezt nem gondoltam volna! Pont azért szerettem volna lecserélni a gyárit,hogy a kis index miatt (ami még sötétített is) legyen egy biztos pont amit látnak és feltűnő helyen van,ahogy írtad,a gázos helyzetek elkerülésére,de akkor ezt át kell gondolnom! Alacsony a szöge?Nem értem itt mire gondolsz!
Hello.

Csak egy led index relé kell.
Kicseréled a gyárit arra és tökéletes lesz.
Pont a múlt héten csináltam én is.

Üdv: Peti
A ledes tükörrel ugyanúgy látsz hátrafele, mint a hagyományossal, nem is ezt kifogásoltam benne.
Ha az összes index ledes, akkor vagy ellenállásokat kell bekötni, amik "fogyasztanak", mert a hagyományos indexrelé terhelésre - nagyobb áramfelvételre - működik.
Vagy olyan indexrelé, ami kimondottan ledekhez van. Árat nem tudok, de az biztos, hogy ezek az ellenállások se olcsók. Interneten rá tudsz keresni.
pont a napokban nezegettem, hogy - mivel elhagytam az egyik hatso index buramat - lecserelem a komplett "indexcsaladot" a 954-en hatso lampaba integralt es tukorbe integralt iranyjelzokre.
az egyetlen aggalyom a tukros iranyjelzovel az volt, hogy utana mennyire lehet beloni a tukrot, hogy normalisan lassam benne azt, ami mogottem tortenik?
a leirasod alapjan maradok a mini ledes indexeknel... azt nem tudod veletlenul, hogy a ledes indexekhez kell-e kulon ellenallast bepakolaszni, hogy ne villogjon gyorsabban, mint a normal?
130 LE így is bőven van bennük, szóval nem ez lenne a szempontok egyike. :) De azért a kopásokat egyik gyártó sem tudja kikerülni, összerakástól függetlenül. :)
Ja, elszaladtam az 1ik kérdésed mellett.
Azt nem tudom, hogy az első indexeim mennyire univerzálisak, én már így vettem. Viszont a fényerejükkel semmi gond nincs, elég erősek.