Mindenki panaszkodik a 16-osra, szerintem nagyon jóindulatú vele az RR. Az igaz, ha valami olyan szerkezetű gumiba szaladsz bele, érzékenyebben reagál rá rossz irányba.
Célszerű vagy az eredeti BT 50-nél maradni vagy ami a legjobb volt szerintem: Sportec M3, bár volt már mindenféle, ami jött. Kár hogy olyan drága újonnan...
Beismerem, használtan veszek gumit (ezért próbáltam mindenféléket, írtam is a tapasztalatokat) és ahogy megvan az aktuális felszerelve, keresem a következőt, előre kell gondolkodni a méret miatt. Sokszor külföldről sikerül szerezni mert innen kihalnak lassan a 16-os RR-ek, min. 90% körülit igyekszem venni.
Nekem is volt egy darabig átalakítva mert 17-ben egyszerűbb pályagumit szerezni vagy akár utcait is, de sem a pályagumi használata nem jött be sem maga a 17-es, úgyhogy visszatértem. Kormánylengéscsillapító kellett volna, abból meg a jó az drága, 10-ért (amennyiért lehet látni húdejó univerzálisat) egy kalap .... kapsz, nekem be is szorult egyszer, akkora minőség volt 18-ért. Szerencsére csak egy ezredmásodpercre fogta meg de ijesztő volt.
Faragni kellett összevissza a kerék és a csillapító miatt is, ááááhh, nem kell. Visszaszereltem mindent, azóta megint olyan az irányíthatósága mint egy jó "montenbájknak".
Nekem is ilyen gépem van. Lötyögött a kulcs, menet közben kivehettem a kapcsolóból, attól tartottam, hogy elvesztem egy bukkanónál, egyszer már úgy kellett utánanyúlnom. Az is el volt kopva és a gy.kapcsoló is. Az e-bayről vettem "free shippinggel" kapcsolót komplett mindenestül, csak össze kell dugni a csatlakozót és azzal a két csavarral felcsavarozni a vázba a régi helyére, hozzá két kulcs és komplett tanksapka cuccal, (ami 8 csavarral bele van csavarozva a tankba ajtóstúl mindenestül). Ugyanettől az eladótól vettem egy nyers Honda kulcsot, ez a készlethez kapott Honda logó nélküli kulcsokkal együtt 3 kulcs. A nyersre átmásoltattam az új szett kulcsait, így Honda maradt az is. Szuperpatenten működik, újmotor-érzés az egész, a kormányzár is egy álom. Volt, hogy 20 percig szenvedtem, nem engedte el a motort, azt hittem ott ragadok. miatta.
Szóval 1 hónap alatt jött meg, és mindennel-mindennel együtt 6900Ft. volt, akkor így állt a forint. Amikor rendeltem, akkor 7100 valamennyire jött ki és még az eladó írt vissza, hogy lefelé módosult az ár.
Közben megtaláltam, sok beszédnek...
vfr750 93-tól nem tudom meddíg talán 98-ig, és cbr600f3 ez plug&play de ha rám hallgatsz nem rakod bele, ideges volt az enyém, hajlmaosabb volt beszitálni meg nem éreztem stabilnak. Ki kell emelni a hátulját is mert megül hátra. Tudok adni kutyacsontot ami emel 3centit mondjuk ez nem csak neked szól, én nagyon sok mindent kipróbáltam az RR-emen.
Láttam itt már jó néhányan szedték szét az első teleszkópot, nekem szimering csere miatt kellett szétszednem (919 1999-es) az egyik szár már kész van, de egy dologban nem vagyok biztos, ha jól értelmeztem akkor a szerviz könyv azt írta hogy szétszedés előtt a előfeszítést állító csavarokat a teleszkóp tetején teljesen ki kell tekerni hogy a leglágyabb beállításon legyen. Én ezeket teljesen ki tekertem majd így is lett összeszerelve, jól csináltam, így kell?
Megköszönném ha valaki meg tudna erősíteni abban hogy jól csináltam-e.
Én leengedve szoktam és terhelés nélkül!Mivel 2 személlyel is használom,így a láncvezető műanyag aljáig szoktam engedni hogy "lógjon",több helyen is nézve a láncot!
Szerintem minden féle képen leengedve és Én úgy szoktam, hogy a láncot alul középen megemelem és éppen hogy ne érjen a vázhoz ez kb 2-3 cm mozgást jelent és Én úgy tudom hogy ennyi a jó. de a vázon lehet hogy a kis adattáblán rajta is van ha nem kopott még le.
Na még 1 kis segítség kellene a láncfeszesség beállításához!
Hogy nézzem, a feszességet, emelőn vagy leengedve? Ha leengedve, akkor terhelés nélkül vagy terheléssel?
Kerestem Neked 1 képet, hogy lásd a fényerőt. Akkor készült, amikor felszereltem. Kicsit csalóka, ugyanis amikor a tükör szögét beállítod, hogy lássad a mögöttes területet, akkor már más szögben áll, és nem biztos, hogy akik oldalról jönnek, látják rendesen. Ugyanis a ledek 1 irányba világítanak.
Ugy értettem, hogy a tükör szár nagyon lefele áll, a régi feljebb volt, és az jobban mutat. Ha viszont megfordítom, akkor meg nagyon felfele áll, tehát sehogy se jó.
M10x1,25 jobbos. Légkulcs, ha máshogy nem megy, vagy hátsófék + sebességben megpróbálni lelazítani. Elviekben csak 55Nm-rel van meghúzva. Végső esetben valamit átdugni a hátsó keréken.
Köszönöm a válaszod,én is úgy vettem észre hogy 160-180-nál érezni jobban a dupla bubit benne! Megrendeltem a sötétített buborék LED-es indexeket előre és sima kis méretűeket hátra!Ha nem lesz jó,majd eladom!
Kevés a fénye a LED-es tükröknek?Ezt nem gondoltam volna! Pont azért szerettem volna lecserélni a gyárit,hogy a kis index miatt (ami még sötétített is) legyen egy biztos pont amit látnak és feltűnő helyen van,ahogy írtad,a gázos helyzetek elkerülésére,de akkor ezt át kell gondolnom! Alacsony a szöge?Nem értem itt mire gondolsz!
A ledes tükörrel ugyanúgy látsz hátrafele, mint a hagyományossal, nem is ezt kifogásoltam benne.
Ha az összes index ledes, akkor vagy ellenállásokat kell bekötni, amik "fogyasztanak", mert a hagyományos indexrelé terhelésre - nagyobb áramfelvételre - működik.
Vagy olyan indexrelé, ami kimondottan ledekhez van. Árat nem tudok, de az biztos, hogy ezek az ellenállások se olcsók. Interneten rá tudsz keresni.
pont a napokban nezegettem, hogy - mivel elhagytam az egyik hatso index buramat - lecserelem a komplett "indexcsaladot" a 954-en hatso lampaba integralt es tukorbe integralt iranyjelzokre.
az egyetlen aggalyom a tukros iranyjelzovel az volt, hogy utana mennyire lehet beloni a tukrot, hogy normalisan lassam benne azt, ami mogottem tortenik?
a leirasod alapjan maradok a mini ledes indexeknel... azt nem tudod veletlenul, hogy a ledes indexekhez kell-e kulon ellenallast bepakolaszni, hogy ne villogjon gyorsabban, mint a normal?
130 LE így is bőven van bennük, szóval nem ez lenne a szempontok egyike. :) De azért a kopásokat egyik gyártó sem tudja kikerülni, összerakástól függetlenül. :)
Ja, elszaladtam az 1ik kérdésed mellett.
Azt nem tudom, hogy az első indexeim mennyire univerzálisak, én már így vettem. Viszont a fényerejükkel semmi gond nincs, elég erősek.
Célszerű vagy az eredeti BT 50-nél maradni vagy ami a legjobb volt szerintem: Sportec M3, bár volt már mindenféle, ami jött. Kár hogy olyan drága újonnan...
Beismerem, használtan veszek gumit (ezért próbáltam mindenféléket, írtam is a tapasztalatokat) és ahogy megvan az aktuális felszerelve, keresem a következőt, előre kell gondolkodni a méret miatt. Sokszor külföldről sikerül szerezni mert innen kihalnak lassan a 16-os RR-ek, min. 90% körülit igyekszem venni.
Nekem is volt egy darabig átalakítva mert 17-ben egyszerűbb pályagumit szerezni vagy akár utcait is, de sem a pályagumi használata nem jött be sem maga a 17-es, úgyhogy visszatértem. Kormánylengéscsillapító kellett volna, abból meg a jó az drága, 10-ért (amennyiért lehet látni húdejó univerzálisat) egy kalap .... kapsz, nekem be is szorult egyszer, akkora minőség volt 18-ért. Szerencsére csak egy ezredmásodpercre fogta meg de ijesztő volt.
Faragni kellett összevissza a kerék és a csillapító miatt is, ááááhh, nem kell. Visszaszereltem mindent, azóta megint olyan az irányíthatósága mint egy jó "montenbájknak".