Ez milyen lehet szerinted?
Ehhez még vennék egy 28-210Nm tartományút és akkor nagyjából majdnem mindenre megfelelő lenne...
Ahogy megfigyeltem, minél kisebb annál drágább (eddig pont fordítva gondoltam, hogy minél "erősebb" annál drágább)
De muszáj már beruházni, mert ez az érzésre húzás nem az igazi.... egyszer vagy szétszakítom vagy elszabadul vmi
Sziasztok!
Van egy '96-os 919-es ciberém.A gond a következő:pontosan 200-nál elkezd a motor szitálni,és ahogy nő a sebesség,1re intenzívebben csinálja,220-nál már gyakorlatilag életveszélyben vok.A guma conti road attack,és vatta új.A centírozás is rendben.Tudnátok vmi okosat tanácsolni?Előre is kösssssszi.
Köszönöm a választ!
Igen én is nézegettem service manualt és 150-től nem láttam nagyobb értéteket, sőt még 150-nel sem találkoztam!
Inkább vmi kisebb tartományú kellene, olyat láttam, hogy 10-210Nm, de még külön kellene vennem vmi kisebb tartományút, mert sok helyen 10 alatt kell húzni!
Sziasztok! Van egy eladó 130/60 R16-os első gumim! Akit érdekel, hívjon a 20-271-29-57es zsámon! Bocs hogy itt "reklámozok" de anno én is nehezen találtam 16os elsőt, gondoltam hátha segít valakinek.
Amikor megvettem a cbr-t vagy 6 éve, nem sokkal megadta magát a gyári fesz.szab, csak erre még rögtön nem jöttem rá, mivel akkor még igencsak gyerekcipőben jártam szerelés terén.... és kiütöttem vagy 3 vagy 4 aksit, mert túltöltött! Még mindig megvannak és ha rájuk nézek elkap a sírás
Utána vettem hűtőbordásat, talán vfr-é és azóta is tökéletesen működik!
Azt sem nagyon értem, hogy gyárilag miért nem csinálták hűtőbordásra, mikor más típusú hasonló évjáratú hondákat olyannal szereltek....
Szia! SUZUKI-n láttam utoljára ilyen típusú szabályzót.
Többféle csatlakozóval is készült lehet eltér a CBR gyári csatijától azaz ha vásárolsz javaslom erre figyelj oda...
Amúgy ugyanolyan elvű mint a Hondás...
ebay.de
Kedves JOE!
A kérdésed teljesen logikus.
Az a helyzet hogy ezek a szabályozók(CBR) úgy biztosítják a 14,4V os értéket, hogy felemésztik a generátorból jövő fordulattal arányos villamos energia felesleges részét. (ez csak az állandó mágnesű generátorokra vonatkozik és a söntszabályozásra). Tehát ha világítást és töltőáramot is kell szolgáltatni, akkor a szabályozónak kevesebb villanyt kell felemésztenie azaz segítesz neki.
Akku nélküli üzem rövid időn belül tönkreteheti a szabályzót illetve az abban rejlő diódahidat... de azért ez függ a konstrukciótól.
A gerjesztőtekercses generátorok(autókban van ilyen rendszerű) kicsit más tészta ott annyi villanyt termelünk amennyi éppen kell meg egy kicsit. Ha felkapcsolod a világítást jobban gerjeszti magát több villanyt termel. Ezeknél viszont ha nincs használható akku indításnál nem tudja gerjeszteni önmagát azaz nem termel semmit sem. ellenben a szabályozókör itt is könnyen tönkremehet ha magára marad (pl kivesszük az akkut menet közben).
Egy tanács ha bikáztok egy mocit, lehetőleg ne a bikakábelen akarjátok rögtön átvezetni az indításhoz kellő összes villanyt. Összekapcsolás után 10 percig járassátok a forrást ezzel valamelyest előtöltve a lemerült megbikázandó akkut.
Dióhéjban...
Sziaszzok. LENNe egy kis gondom amiben a seitségetekde lenne szükségem.
Meghalt a fessslzabályzom. Hol tudnék normális áron venni hozzá. 95' sc28
Minden megolsás akár utángyártott. Javitott is érdekel.
Köszönöm előre is a segítséget.
Először is grat a fesz.szab és generátor munkádhoz! (és a többihez is amiket megosztasz)
Másodszor pedig kérdésem lenne, mivel látom az elektronika nagy mestere vagy , hogy pl mi van olyankor, ha a motorban szar az aksi, nem veszi a töltést, de a motor tölt? (pl mint nekem az xt, hogy berúgós és a világításon kívül nem Befolyásol semmit, mármint beindul, de biztos káros, hogy ha nincs ami fogadja a töltést)
Vagy ha nem nagyon van használva a világítás és az aksi fullon van, akkor amit tölt áramot a generátor, azzal mi lesz?
Valahol olyat olvastam, hogy ilyen estekben előbb-utóbb a generátor látja kárát!?
Lehet hülye kérdések, de semmi közöm a villamossághoz!
Ùjabb kérdésem lenne 919-esemmel kapcsolatban.időnként alapjáraton becsörömpöl valami,ami kis gázadásra abbamarad,de alapjáraton sem mindig csinálja.vez lánc lehet?van e mód a feszítésre?62 ezer van benne km-be.köszi a választ
A rend őrei nem foglalkoznak velünk.Sárga mellény,Eü készlet legyen nálad+zöldkártya.Extrém hangos dob itt sem ajánlott. http://goo.gl/maps/clkKF
A napokban jártuk be a linkelt útvonalat,tudom ajánlani...de természetesen számtalan lehetőség kínálkozik.
Ehhez még vennék egy 28-210Nm tartományút és akkor nagyjából majdnem mindenre megfelelő lenne...
Ahogy megfigyeltem, minél kisebb annál drágább (eddig pont fordítva gondoltam, hogy minél "erősebb" annál drágább)
De muszáj már beruházni, mert ez az érzésre húzás nem az igazi.... egyszer vagy szétszakítom vagy elszabadul vmi
Van egy '96-os 919-es ciberém.A gond a következő:pontosan 200-nál elkezd a motor szitálni,és ahogy nő a sebesség,1re intenzívebben csinálja,220-nál már gyakorlatilag életveszélyben vok.A guma conti road attack,és vatta új.A centírozás is rendben.Tudnátok vmi okosat tanácsolni?Előre is kösssssszi.
Igen én is nézegettem service manualt és 150-től nem láttam nagyobb értéteket, sőt még 150-nel sem találkoztam!
Inkább vmi kisebb tartományú kellene, olyat láttam, hogy 10-210Nm, de még külön kellene vennem vmi kisebb tartományút, mert sok helyen 10 alatt kell húzni!
Lenne egy kérdés , segítség 929 minden elektromos berendezés működik kivéve az irányjelző se jobbra se balra se kép se hang mi lehet a baj?
Nyomatékkulcsból milyen értéktartományút érdemes venni?
Érdeklődj nála,hátha...
Amúgy készülök a gyorsulási napra. (tököl)
Nomeg ha bejön a jó idő végre állok elébe a régebben beszélt versenyekre is :-)
Amikor megvettem a cbr-t vagy 6 éve, nem sokkal megadta magát a gyári fesz.szab, csak erre még rögtön nem jöttem rá, mivel akkor még igencsak gyerekcipőben jártam szerelés terén.... és kiütöttem vagy 3 vagy 4 aksit, mert túltöltött! Még mindig megvannak és ha rájuk nézek elkap a sírás
Utána vettem hűtőbordásat, talán vfr-é és azóta is tökéletesen működik!
Azt sem nagyon értem, hogy gyárilag miért nem csinálták hűtőbordásra, mikor más típusú hasonló évjáratú hondákat olyannal szereltek....
Többféle csatlakozóval is készült lehet eltér a CBR gyári csatijától azaz ha vásárolsz javaslom erre figyelj oda...
Amúgy ugyanolyan elvű mint a Hondás...
ebay.de
A kérdésed teljesen logikus.
Az a helyzet hogy ezek a szabályozók(CBR) úgy biztosítják a 14,4V os értéket, hogy felemésztik a generátorból jövő fordulattal arányos villamos energia felesleges részét. (ez csak az állandó mágnesű generátorokra vonatkozik és a söntszabályozásra). Tehát ha világítást és töltőáramot is kell szolgáltatni, akkor a szabályozónak kevesebb villanyt kell felemésztenie azaz segítesz neki.
Akku nélküli üzem rövid időn belül tönkreteheti a szabályzót illetve az abban rejlő diódahidat... de azért ez függ a konstrukciótól.
A gerjesztőtekercses generátorok(autókban van ilyen rendszerű) kicsit más tészta ott annyi villanyt termelünk amennyi éppen kell meg egy kicsit. Ha felkapcsolod a világítást jobban gerjeszti magát több villanyt termel. Ezeknél viszont ha nincs használható akku indításnál nem tudja gerjeszteni önmagát azaz nem termel semmit sem. ellenben a szabályozókör itt is könnyen tönkremehet ha magára marad (pl kivesszük az akkut menet közben).
Egy tanács ha bikáztok egy mocit, lehetőleg ne a bikakábelen akarjátok rögtön átvezetni az indításhoz kellő összes villanyt. Összekapcsolás után 10 percig járassátok a forrást ezzel valamelyest előtöltve a lemerült megbikázandó akkut.
Dióhéjban...
Meghalt a fessslzabályzom. Hol tudnék normális áron venni hozzá. 95' sc28
Minden megolsás akár utángyártott. Javitott is érdekel.
Köszönöm előre is a segítséget.
Először is grat a fesz.szab és generátor munkádhoz! (és a többihez is amiket megosztasz)
Másodszor pedig kérdésem lenne, mivel látom az elektronika nagy mestere vagy , hogy pl mi van olyankor, ha a motorban szar az aksi, nem veszi a töltést, de a motor tölt? (pl mint nekem az xt, hogy berúgós és a világításon kívül nem Befolyásol semmit, mármint beindul, de biztos káros, hogy ha nincs ami fogadja a töltést)
Vagy ha nem nagyon van használva a világítás és az aksi fullon van, akkor amit tölt áramot a generátor, azzal mi lesz?
Valahol olyat olvastam, hogy ilyen estekben előbb-utóbb a generátor látja kárát!?
Lehet hülye kérdések, de semmi közöm a villamossághoz!
http://goo.gl/maps/clkKF
A napokban jártuk be a linkelt útvonalat,tudom ajánlani...de természetesen számtalan lehetőség kínálkozik.
Ha mégis aktuális lesz, akkor kereslek.
Előre is köszönöm.