Nekem 4 évig volt 919 es Cbr, nem volt vele gond motorikusan soha. 50 ezer kilométert tettem bele,olaj nekem sem fogyott soha.masik blokkot esélytelen bele tenni, főleg 929,954 est. De gazdaságtalan is lenne 400 ezer lenne kb komplettan egy jó blokk. Ha esetleg fel kellene újítani valamiért a tiedet akkor kb 4000 Ft egy fotengely csapágycsesze, 30 ezer komplett bontott hengerfej, 14 ezer hengerfej tomites.
a 929-re jellemzo, hogy a blokk egyatalan nem olyan, mint az elozo szeriake. kicsit zakatolos, kicsit "traktorosabb", de a tartossaga - szamomra - megkerdojelezhetetlen.
az elozo mocim 929 volt. 36ezer km-rel vettem. 89ezer km-nel tortek ossze. soha semmi gondom nem volt a blokkal es a valtoval sem es olajcseretol olajcsereig 1 "deka" olajat nem fogyasztott
a 954-et tavaly osszel vettem, arrol meg nem nagyon tudok nyilatkozni. meg csak 5ezret tekertem bele. most vagyunk 49ezernel, a szerelom azt mondta hogy a 48ezres szelep ellenorzes-allitas raer szezon vegen is.
919-be nem lehet powercommandert szerelni, mert az a befecskendező rendszereket módosítja. Viszont Dynojet kittet igen, mert azzal a karburátor beállításait lehet módosítani.
Linkeltem róla anyagot elég sok kérdés és válasz van. Újonnan elég drága szerintem érdemes egy használtat venni fele annyiért persze ha lehet a 919-esekre rakni mert azt írja hogy injektoros motorokra szerelhető de ez IIIUSB nem tudom hogy ami régebbi nem IIIUSB vagy más a neve de ezt a célt szolgálja lehet e? abból is van egy pár vagy egy tiltás oldó esetleg de annyira nem értek hozzá majd aki vágja a témát ír.
elektronika stb tuti a sajátja kell.... szerintem többe kerülne az egész, mintha megvennéd azt a gépet! (persze értem miért akarnád "keverni" csak hát na.....)
Teljesen más. Pl. a 929-954-en a lengővilla a blokkra van csavarozva, független a váztól. Komplett kábelköteg, elektronika (mivel befecskendezős) stb.
Nem olyan rossz az a 919 blokk, strapabíróbb mint a 929-954.
Nekem a Hornetben ugyanez a blokk van, csak a hengerfej más egy kicsit és befecskendezős. 53ezer km-el adtam el, de még mindig villanymotor hangja volt. Ez nem mondható el az utolsó kettőről.
a '99-es az utolsó 919 kiadás, a fiatalabbak már más típusúak (929,954) és ha jól tudom, akkor csak típusazonos motorblokk szerelhető be!
(típusazonos=az a motor, amelyaz eredetivel gyártmány, hengerűrtartalom és típusjelzés tekintetében maradéktalanul egyezik)
De elvileg van egy engedélyezési eljárás, hogy más, nem típusazonos motor legyen beszerelhető, kérdés, hogy mennyire macerás és kivitelezhető.....
sziasztok
szakértők véleményét szeretném kikérdezni arról.hogy a jelenlegi mocimba,ami egy 919 rr 1999-es vas,lehet e egy 2000-es évjárat feletti cbr 900 -as motorblokkját adoptálni?nagyon tetszik a 99-es formája kinézete,de egy újjabb motort szeretnék bele.megvalósítható ez?nem tudom hogy korábbi hozzászólásban volt e róla szó,nincs időm most sajna 700 oldalt végig böngészni.válaszokat nagyon köszi előre is.üdv
Szia!
Nézegettem a fotógalériádat és láttam, hogy te többször voltál Horvátországba motorral. Most úgy néz ki, hogy mi is megyünk az asszonykámmal. Milyen tanácsokkal tudnál ellátni? Mire figyeljek? Nekem egy Aprilia Tuonom van amin Blue Flame nyitott kipufogó van. Ja és nincs benne E-betü :(. Horvátországba a Hatóság mennyire kötekedik a motorosokkal? Még kb. "ezer" kérdésem lenne de nem akarok tolakodni...
Megoldottam köszi ! A kis pucára rádugtam egy ablakmosó csövet, és levezettem a hátsóteló alá, és teljesen működik. Ha az egyik karbi aljába dugtam, olyan volt a vákum, hogy összeszívta a tankot.
írj ide, és megbeszéljük !