Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dejó szívesen benne vagyok! Helyszínt hááát nem igazán tudok. Talán kicsit messzebb Érd és Ercsi között... vagy Szentendre felé...
Kíváncsi vagyok a gépedre meg tényleg dumálhatnánk.
De a többiek is ajánlhatnak! ( nem sumákolom el a dolgot )

Jut eszembe kis érdekesség:
szinkronozáshoz adapter kell nos Ime a link
Boltban 10e egy ilyen készlet:D:D:D:D:D:D:D
A szinkronteszter meg a 4m gumicső meg 2 'T' idom és egy csipet olaj ::D:D:D:D:D:D
Talán az augusztusi Kunmadarasra tudnék menni!Kicsit sokban van ott egy hétvége!(nekem) Minőségibbek a programok,de az árából 2 másik találkozóra eljutok itt a közelben és még 1-2 tank benzin is belefér!

Sikerült összehozni a csöveket a tanknál?Csak mert csináltam képeket is neked!
Nem lenne hülyeség, ha 29.-én eltudna jönni kunmadárra mindenki a topikból.
Sziasztok! Ha tudtok, kérlek adjatok tanácsot, segítsetek! Vásároltam egy CBR919RR-t, ami elég sokat állt, ahogy hozzám került megkapta a karbi tisztítást, szinkront, minden fúvóka méret meg lett nézve: GYÁRI. A motor szépen jár viszont 6.-ban olyan 6000-7000-es fordulatnál ha ráengedem a motorfékre, majd hirtelen gázt adok 1-2 másodpercre megtorpan. Próbáltam a szívatóval játszani, de nem jártam sikerrel. Ti mit javasoltok? Van valami ötletetek? Válaszotokat előre is köszönöm! Széles utat!
Én benne vagyok Fazer999 Legalább egy hozzáértő 919 tulajdonos megnézi a gépemet,meg dumálunk egyet
Tudsz valami megfelelő helyet erre,vagy mondjak én?
Június 29-én kunmadarason ki lehet próbálni mindenkinek magát :) van kategória 954 ccm ig:) ott minden kiderül.
Szerintem megnézte jó előre, hogy 919-esek jó messzire laknak, és azért arcoskodik.
Én szívesen beállnék a rajtvonalra, de nekem is messze van
Nah, kezdődik a kifogás keresés....

Most cseréltem vissza a 15 fogas lánckereket 16-ra, ennyi előnyöd van
Káosz professzor természetesen kivétel :-) Ő csupán messze lakik tőlem, de idén megyek majd arra túrázni ígérem :-)
CBR 954 RR és CBR 929 hmmm látszik, hogy CBR 919 között hallgat mindenki. Node sebaj, az a néhány ccm ide vagy oda nem ment meg titeket itt az ideje, hogy az öreg blade megrázza magát. Könnyezés max a mérhetetlen menetszél miatt fordulhat elő... Pszichológus van otthon (a házisárkány személyében) úgyhogy abszolút verhetetlen vagyok.
Most már csak a részleteket kell összehozni meg az . ((lehet emailen célszerűbb)) De továbbra is várom a súlycsoportos ellenfelek jelentkezését...
Alakul a házi gyorsulási verseny
Akkor mondom, melyik sört szeretem...
Valami disznófülüség van a dologba, hogy ennyire biztos vagy a dolgodba, vagy szeretsz rendszámtáblát nézegetni, nem tom

Ha gondolod, gyere, de a százas zsepit tedd be az ülés alá, és a pszichiátered számát tedd ki gyorsbillentyűre - a kudarc ilyen szintű feldolgozása - állítólag - segítséget igényel.
Ellenem kiállhatnál :) bár éppen most fog szelepállitás történni rajta. Utánna lehet eladó lesz 2001es évjárat Cbr 929, ha valakit érdekel, Magyarország valószínűleg leggyorsabb 929-ese. Dragracing bajnoksag tavalyi év bajnok motorja. :)
Igen van gyárilag de 35-45 ezer km-es korában meg szokott halni,ezért le szokták szerelni.
92-93-94-95-ös RR-en volt még gyárilag,a 96-os RR már nem volt!
így is jó szivattyu nélkül,nekem is így van.
hali.valaki meg tudná mondani van-e gyárilag 93'-as cbr-en benzinszivattyú?köszönöm.üdv
*nyaktól
120e komplett, de fasza gumival, gyorsgáz, csutkák, ahogy levált a csaktól.

Nekem a régi már nagyon szarvolt, valamiért kemény volt a teló, ha puhítottam rajta, akkor olyan érzés volt, mintha kotty lenne a szár, meg a csizma közt. Egyik tárcsa meg ütött mint a disznó. Ezen 6 dugós fék, faszafeszesek a telók. Sokkal jobb ezzel, mint a régivel, de utcai használatra jobb egy hagyományos teló, csakhát ezekbe ép futőművet találni....
Mennyiért sikerült hozzájutni az elejéhez?
Sokkal jobb lett tőle a motor?
Köszönöm !
Jaja, K1 1000 futómű !
Hát elég nehéz volt, 2 hónapig állt a project, az alsó kormánycsapágy cak-pakk jó volt, de a felső... Úgy kellet rendeljek hozzá 2db 30x47x9 mm es csapágyat. De nagyon fain vele a motor, úgy áll benne az a teló, mint Katiba a gyerek, még stabi se kell rá, nem is veszek, minek ?!
Ne dobálja a fokozatokat, és ne kelljen erölködni a váltásnál. A kormánycsapágy fészke ki szokott verődni, ha sokat kerekeztek vele (barátomé ilyen problémával küzdött mikor megvette), a "power" szelep csattoghat ha ki van kopva. Mást nagyon nem nagyon ismerek típushibát (bár szerintem ezek sem azok). Két visszahívási akció volt a típusra. Az egyik szivárgó benzincsőre vonatkozott, a másik pedig a kuplungra. Az alábbi linken olvashatsz róla. http://www.cbr1000rr.de/frame....
Egyébként ugyanazokra figyelj mint bármelyik másik típusnál vásárláskor.
Szép a moped!
Minek az elejét tetted bele?
Gixxer1000?Nehéz volt belefaragni?
Én is kíváncsi lennék rá,csak most azért nem motorozok 300+ kilométert,de egyébként benne lennék,nekem most tapossa a 65000-ik KM-et

Csak azért állna, mert már a célban kávéznék mire a másik odaérne :-)
De ha mégse így történne egye fene meghívom egy sörre :-)
Nem árulok zsákba macskát 70e futott a paripám, gyári légszűrővel, shark dobbal, és egy jó adag ráfordított szeretettel rendelkezik...
Nos ?
Köszi a tanácsot,spanoltam kicsit a kuplung karnál a bowdenen,most úgy néz ki,hogy jó!:)remélem csak ennyi!?