Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Golyós csapágy volt benne de másikra lett cserélve. Én nem vettem észre a kormánystabi miatt, csak mikor a szerelő cimbi cserélte a telószimeringet ő mondta h cserés lesz az is
Sajna nem ez a probléma :(
Tegnap vitték el a vaterán 3.500-ért.....
Sziasztok! Ha tudtok, kérlek adjatok tanácsot, segítsetek! Vásároltam egy CBR919RR-t, ami elég sokat állt, ahogy hozzám került megkapta a karbi tisztítást, szinkront, minden fúvóka méret meg lett nézve: GYÁRI. A motor szépen jár viszont 6.-ban olyan 6000-7000-es fordulatnál ha ráengedem a motorfékre, majd hirtelen gázt adok 1-2 másodpercre megtorpan. Próbáltam a szívatóval játszani, de nem jártam sikerrel. Ti mit javasoltok? Van valami ötletetek? Válaszotokat előre is köszönöm! Széles utat!
Nincs mit.
Üdv 929-hez van megmaradt üvegszálas de a gyárival teljesen megegyező első sárvédő és farokbetétidom aksitartóval.Egyben 5eft.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Aha! köszi! akkor ez a jelszint (82,4%) ez valami ajánlott maxhoz tartozó érték. Akkor nálam ez épp tökéletes Köszi!
Na az lesz a vákumcső :)
Bocsi, a 700ohm alapjárati érték..
Tekergetheted, mert meg se nyekken a motor rá..
A középső szálon, (piros/sárga) ami az érzékelőn sárga/kék kell gyújtáson mérni 3,7V-4,5V közötti kilépő feszültséget teli gázállásnál. Ellenállásban ez kb. 700 ohm. Ha pontos akarsz lenni leméred a feszültséget a két szélsőn (sárga/piros-kék/zöld) aminek 4,5V és 5,5V között kell lennie és a mért feszültséget beszorzod 0,824-gyel, így megkapod a pontos kilépő feszültséget. Szóval én így csinálom
Vákumos a benzincsap,a harmadik cső a ennek a membránját működteti és ezt kell az egyik szívócsőre kötni.
Még valami ! A karbiból középen, kb 15 centis, vastag cső jön ki a gázbowden fölött, ahol a szívató is van. Na annak a végét se tudom hova dugni
Help !

A tank alatt van 3 cső, a nagyra megy a csap, a középső egy túlfolyó, a kicsi meg gondolom a lihegő ?! Eljátszottam a lihegőnek a csövét. Kérdésem az lenne, hogy ha veszek rá egy másikat, és rádugom a tankra, a másik vége hova megy ?
Ti hogyan állítanátok ezt az eszközt a helyes pozíciójába? Pl karbicsere után... ?
Arra gondoltam hogy feltekerem 2e felé az alapjáratot és elkezdem mozgatni. azon a helyen ahol a legnagyobb a fordulat ott rögzítem. Vélemény?
A 919-en nincs MAP szenzor. Amire te gondolsz az a TP szenzor.
Hello a karbisor végén van a MAP szenzor az lesz a ludas!
Hello a karbisor végén van a MAP szenzor az lesz a ludas!
Sziasztok! Ha tudtok, kérlek adjatok tanácsot, segítsetek! Vásároltam egy CBR919RR-t, ami elég sokat állt, ahogy hozzám került megkapta a karbi tisztítást, szinkront, minden fúvóka méret meg lett nézve: GYÁRI. A motor szépen jár viszont 6.-ban olyan 6000-7000-es fordulatnál ha ráengedem a motorfékre, majd hirtelen gázt adok 1-2 másodpercre megtorpan. Próbáltam a szívatóval játszani, de nem jártam sikerrel. Ti mit javasoltok? Van valami ötletetek? Válaszotokat előre is köszönöm! Széles utat!
Vagy esetleg egy fékpedál ? :D de ha valakinek van írhat :)
Akksid nincs? Szerintem hamarosan kelleni fog.
Van egy felesleges 15 fogas első lánckerekem és egy (valódi) BREMBO radiális első fékem - ha érdekel valakit, occón eladók.
A "mai helyzethez": a régi relét tettem vissza, félreérthetően írtam. Most is a régi relé van benne, azzal mentem egy kicsit. Az újjal semmit nem tudok kezdeni, lehet, hogy átdobtak vele...
Ahaahaaha! Logikusakat írsz...
Na, vannak előzmények is, ha még nem vagy fáradt. (A szerelőm szerinti) gyári relé 2.5 éve fingott ki. Az ok: a relére menő 4-es csati elolvadt és az egész bele meg ráégett a relére, az is kifingott, megnőtt a helyi ellenállás valami kontakt miatt. Teljesen áram nélkül maradt a gép, mintha kivettem volna az akksit, mindezt egy benyakúton, a tankolás elött még jó volt, utána már hiába próbáltam kulccsal indítani, nem volt delej. Szerelő a csatit levágta és az új relére egyenként lett rádugva sarukkal az a bizonyos 4 vezeték. Így mentem hibátlanul 1.5 évet meg 45000 km.-t, el is felejtettem már a dolgot. Erre tavaly egyik nap, menet közben olyan VFR-es sokfogaskerekesvezérléses vinnyogó Honda hangja lett az egésznek, még tetszett is miközben nyugtalanított is, de már nem álltam meg arra a pár km.-re. Beértem melózni, le akarom állítani, de az önindító teker off állásban és kivett kulccsal is.
Gyorsan beindítottam (kisebbik rosszat választottam) és rohamtempóban ülés le, akksi megszakít. Csend. Reméltem hazafelé jó lesz, kiold a relé ha lehűl vagy mittomén és másnap léphetek az ügyben. De nem, így kellett hazamennem. A relét garanciában és tök ingyen kicserélte a szerelőm, ismét hibátlan. Pár hét múlva akadozott az indítás, az általad említett kattanás mindig volt, de gombnyomásra vagy csak lehúzta az áramot mindenhonnan (ahogy a nagy áramfelvételeknél szokás) de meg sem nyekkent az önindító, vagy csak éppen megmozdult a főtengely és már meg is állt, azaz nem forgatta át. Mivel jó idő volt meg edzésben is voltam, betologattam egy darabig és jártam utána az ügynek. Addig is ha épp jó volt, akkor napokig gombbal, ha nem tolással ment. Mindent megnéztem ami eszembe jutott. A szerelőmnek állat sok melója volt és mivel ilyen gyorsan nem fingik ki egy relé (már megint) úgyhogy nem volt gari, más hibára gyanakodott. Mondta az önindítót, kiszedtem, bevittem melóba (már tél volt, tavaly november kb.) szétszedtük egy villanyásszal, poron kívül semmi nem volt benne, 1.5 és 2cm. közti keféket találtunk, kommutátor hibátlan és szépen egyenletesen használódott felületű. Rágás, húzás nincs és az árkok is tiszták voltak. Patent tisztán összeraktuk, áramra szétszedés elött koszosan és utána tisztán is gyönyörű erősen működött. Már akkor gondoltam, hogy feleslegesen fogjuk szétszedni...a szerelőm nem hitt a fülének, kérte hogy vigyem el neki, ezt látni akarja mert biztos az önindítóhibában. Megnézte és tényleg jó. Következő ötlete a korrodálódott vagy elégett testkábel. Keresztmetszetében elöregedettre gondolt megnövekedett ellenállással és áramfelvétellel, amitől összeég a relé. Kiszedtem relével együtt a kábelt (az új relé közben útban volt az ország felé) bevittem azt is melóba megszakértetni és cserélni. Erre közli a kollégám, hogy 2 dolog miatt nem cseréli ki: ennél a Honda minőségű kábelnél csak szarabbat tudna adni újban, a másik meg, hogy semmi baja, hajlékony, nem recseg-ropog mint az elégett vagy elöregedett rozsdás kábelek. Szemmel láthatóan is tök egészséges volt. Szóval így maradt és az új relével együtt visszatettem. és itt írtam tegnap, hogy se kép se hang és lekapcsolták az áramot. Megcseréltem a kábeleket ahogy mondtad, de semmi.
Mai helyzet: visszatettem a relét és pöcc-röff indult a gép, többször is próbáltam csak gombbal, semmi tolás. Igazából nem vagyok meglepve, mert ezt csinálta tavaly is, valamikor napokig jó, aztán nem. Most jó. Vagy nem tudom. Annyival jobb a helyzet, hogy be tudtam melegíteni a gépet rendesen, mentem vele és most csöpög ki belőle a régi olaj holnap délutánig, azaz ebben a tekintetben megnyugodtam. Továbbá el tudok menni vele bárhova mert vannak műszerek és minden működik, legrosszabb esetben is csak egy csavarhúzónak kell nálam lennie. De mégis mi lehet? Start-off kapcsoló? Gyújtáskapcsoló? Az elég kopott, lötyög a kulcs, stb. Már az is van új, a relé után 1 nappal jött, komplett kulcsszett, pótkulcs, egy gyújtáskapcsoló kormányzárral és minden egységével (csak a két csavart nem adták, amivel fellövöm a vázba) és 1 tanksapka a keretével, nem tudom hány imbuszcsavarral. Vagy esetleg mérjem ki az önindító áramfelvételét? Hogyan...? Mennyinek kell lennie? Arra gondolok továbbra is, hogy valamiért túl sok áram folyik, amit nem bírnak a relék.
Nekem a fordmérőben lévő panelon volt egy trimmer poti az lett kontaktos. Mérjél rá hátha átment szakadásba ... jelöld meg hol állt és picit tekergesd meg és próbáld ki. Ha ez a baj érdemes fix ellenállásokat forrasztani a helyére.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem , van egy 98"cbr 900-om és a motorfordulatszám mérőm megadta magát a panelon semmi olvadást nem látok nem tudom honnan kapja a jelet már végignéztem mindent de sikertelen. Előre is köszi! Zsolt