Épp ez az,van egy lyuk 5500-6000 között,gondolom mert k&n szűrőm van,meg Akra rendszer,egy nyitott trioval dobbal.
Vagy akkkor érdemes venni egy ilyen Dyno Jet kittet?
Kedves Káosz!
Én is bővítettem 115ről 120ra de ha nagyobbat teszel bele hidd el óriási lukak lesznek a fordulattartományodban és nem javul sportlégszűrőre sem! alul is meg 6-8e között is. A membránokon is kell változtatni furatokat kell rajta bővíteni de nem összevissza ! Én végigjártam és kínszenvedés!
Még mindig van 1-2 eladó alkatrészem 900RR-hez:
kormánycsutkák, egyik enyhén görbe másik jó 3000Ft a kettő
39es ÚJ hátsó lánckerék 4000Ft
42es (gyári?) kb 1500km-es hátsó lánckerék 3000Ft
16-os új vagy ez is 1500km-es már nem emlékszem első lánckerék 2000Ft
Minden alkatrészt odadok egybe egy 10esér.
Sziasztok.
919 -esbe milyen márkájú teleszkóp olajat ajánlanátok, illetve szimeringből milyet érdemes vásárolni, Athena-t szabad vagy inkább japán gyártmányt érdemes.
130-as helyett 120/70-es gumit lehet tenni 919-esen előre?Mennyire befolyásolja ez a motor futását?
Az első gumim nagyon gatya,de lenne egy ilyen méretű 2010-es 70-80%-os gumim,amit fel tudnék rá rakatni!
Az a jó,ha van vákuum a tankban,nem? Vagy nem olvastam eléggé vissza,hogy tudjam mi a probléma?
Ha holnapig ráér,lefényképezem neked,hogy az enyém hogy van,mert így fejből nem emlékszem,de az szinte biztos hogy az a 15 centis vastagabb cső a csapra megy rá,ami szemben van a karbival!Mellette emlékeim szerint csak egy sokkal vékonyabb van,így nem lehet összekeverni ezeket!De inkább megnézem holnapra ha még nem raktad össze!
Attól is függ mi a gond, hogy milyen színű a füst, ha fekete akkor egy karbipucolás, karbiszinkron helyre hozza és csak a véletlen műve, hogy olajcsere után kezdett el füstölni ha kéket füstöl akkor eszi az olajat és lehet sok KM-er van a gépbe kicsit kopottabbak az alkatrészek és a 10W40-es olaj hígnak bizonyul és eszegeti, talán egy kicsit sűrűb, vagy vastagabb olaj mondjuk 15W40-el nem ennék.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, vásároltam egy CBR919-et és lecseréltem az olajat motul5100 10W40-est öntöttem bele és magas fordulaton elkezdett füstölni az előző olajjal semmi ilyen probléma nem volt szerintetek mi a teendőm ilyenkor?
Előre is köszönöm a segítséget.
Megnéztem uncsim 919-ét, és neki gyárilag a jobbszélső karbi aljába van dugva. Ma megcsináltam, és még mindig vákum van a tankba, meg a cső aljába van pár csepp benzin.
Nekem van 2db is, ami 28-ashoz jó, a szívlámpás plexije nem jó rá !
Átépítettem a gépet fighterre, és már nemkellenek.
MRA bubis, 1 szezont futott, "karcmentes" 12e
F.FABBRI,ez is bubis, a tükörnél a jobb sarkából letört 3-4 centi ! 5e
Mindkettő fekete !
0620/4235003 hívj ha érdekel !