Lehet kicsit szét lett már kerózva a váltód... Próbálj adni neki egy jó olajat! ha az nem, akkor meg kell nézni a kuplungot és a váltót. Én ebben a sorrendben próbálkoznék.
Sziasztok! Készülök motort venni ismét és hondára esett a választás (cbr 929). Tudnátok mondani egykét fő szempontot mire figyeljek oda, a vásárlás előtt. Nem volt még hondám :)
Köszönöm. Üdv: Á!
Kis segítséget kérnék. Mi szívhatja le az akksimat? Állóhelyben 1 nap alatt. Uj akksit kapott, generátor rendesen tölt, fesszab is jó. Ötleteket várok.
A forgalmazónak éri meg. Neked meg azért mert jó drágán beleöntöttél valamit, amitől majd azt hiszed, hogy jó lesz a motor. :-)
Ez (és a többi hasonló cucc) nem más, mint egy súrlódáscsökkentő adalék. Nincs más feladata, mint egy nagyon vékony réteget képezni a blokk súrlodó alkatrészei között. Az egészet a hadseregben fejlesztették ki, és csak annyi a feladata, hogy ha kilövik a harckocsi motorját (pl, olajtekn), akkor vissza tudjon vánszorogni a bázisra. Utána úgyis kap egy új blokkot...
Erre jó, másra nem. De mindenki maga dönti el, hogyan cselekszik. :-)
akkor meg mért éri meg beletölteni ?:) (az olyannak akinek nincs gond a motorjával) enyém minimálisan szelephangos , ezért akarok tölteni bele , deha megöli a kuplungot , akkor értelmetlen
Ezt én sem hittem el de RC51 elmagyarázta hogy is működik durván a karbi. A benne lévő membránok szoros összefüggésben dolgoznak a tűkkel illetve a fúvókákkal. Azaz a membrán emelkedése biztosítja, hogy a motor mindig ideális keveréket kapjon a gyorsítás teljes szakaszán. A membránok alján a tű mellett lévő lyukak bővítése is szükséges mert nagyobb vákum tud kialakulni a membrán felett azaz hamarabb fog nyitni vagyis több üzemanyag és levegő fog ugyanahhoz a gázálláshoz tartozni. Mindez akkor jó ha ideális a gyorsításhoz ez a megnövelt keverék passzol. A dynojet készletekben is van egy fúrószár amivel ki kell fúrni ezeket a membránokat (CBR-nél tuti! de ahány motor annyi féle készlet). De ott CBRhez csak 116 vagy lehet 117 s fúvókát tenne bele és furni kéne a membránt (2.18mm asszem) meg a tűket cserélni stb. Szóval ezt házi körülmények között az életben nem kísérletezgeti ki valaki olyan jóra mint az eredeti. arról nem is beszélve hogy minden egyes próba után leszedni visszarakni a karbisort nem egyszerű ja és persze szinkronozni.
Egy benzin levegő keverék csavar van alul amivel az alapjárat közelében tudod változtatni a keveréket de ez nem sokat hat nagyobb fordulaton... bocs az okoskodásért
Köszönöm. Üdv: Á!
Ez (és a többi hasonló cucc) nem más, mint egy súrlódáscsökkentő adalék. Nincs más feladata, mint egy nagyon vékony réteget képezni a blokk súrlodó alkatrészei között. Az egészet a hadseregben fejlesztették ki, és csak annyi a feladata, hogy ha kilövik a harckocsi motorját (pl, olajtekn), akkor vissza tudjon vánszorogni a bázisra. Utána úgyis kap egy új blokkot...
Erre jó, másra nem. De mindenki maga dönti el, hogyan cselekszik. :-)
Metabond
Egy benzin levegő keverék csavar van alul amivel az alapjárat közelében tudod változtatni a keveréket de ez nem sokat hat nagyobb fordulaton... bocs az okoskodásért