Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Markolat elkelt, hűtővédő 2 eft
Ja elfelejtettem de természetesen azt a 30A biztosítót ellenőrizd ott van -e illetve jó-e :-) egy műanyag borítóelem rejti el az alatt találod!
Régi helyzeted:
Az önindítódnak szénkefe baja van! szerintem a relének mármint az eredetinek nincs semmi baja! Lefogadom valahányszor "nem indult" a kattanást hallottad a relé felől. Ha így volt akkor elkopott az önindítód szénkeféi.
Mostani helyzeted: a relé nem csak az önindítónak adja a + feszültséget, hanem adja még másnak is azaz CBR nél ott lakik egy 30A es olvadó biztosító amin keresztül kap minden más is villanyt. azaz ha a relének az "önindító felére" rakod az akkuból jövő fix + minden más is csak akkor kap villanyt amikor az önindítót megbikáztatod a csavarhúzóval.(mert ekkor visszajut az eredeti helyére a + ) Megoldás: cseréld meg ezt a kettőt!
Ha így se menne akkor az önindító felé menőt hagy a fenébe és az akkuból jövőre kössél rá mindent. Ekkor meg fog jönni a gyújtás, műszerfal stb... told be és irány a szerelő.
Remélem segítettem :-)
Üdv mindenki.

Egy olyan dologban írok és kérek valami "irányt", ami nem kecsegtet túl sok sikerrel, a távoperálás nehéz dolog. Röviden vázolom. Tavaly letettem a gépet, ugye jött a -2 -3 fok. Amúgyis kezdett haldoklani az önindító-relé, egyre többször kellett betolnom. Szóval úton volt a relé külföldiából, annak rendje-módja szerint megkaptam, pár hete raktam be. A régi relé lefényképezését követően természetesen, hogy minden ugyanoda kerüljön vissza. Nos az új relével nemhogy ugyanúgy nem indul, de sötét a kép, azaz a műszerfalon semmi fény, ellenben szikra van. Ez úgy derült ki, hogy a relé két sarujánál összeérintve az önindító teker ahogy kell. A mocit nem tudtam beindítani mert egyszerre kéne "rövidzárnom", szívatót kezelnem és a gázkart is. (Tudom, azt nem szokás egyszerre, de ez a gép ilyen és mindig ilyen volt, hosszabb állás után szívató és gáz együtt, akkor hónapok után is pöccröff, én sem értem de ez van).
Visszatérve: a gép kis tekerés után egészségesen indul (akárhányszor megismétlem) de valahogy az az érzésem, hogy a moci addig jár (azaz kap szikrát) amíg rövidzárok a két sarunál, azaz teker az önindító. Azért csak érzés, mert ez a csavarhúzóval rövidrezárunk dolog érintkezésileg ugyebár nem túl biztos dolog és lehet, csak véletlen egybeesés a "nem érintkezés" ahogy remeg a kezem vagy mittomén és a motor leállása.
A gond a következő: A legközelebbi SOS helytől is kb. 5 km.-re vagyok egy elb.szott lakótelepen a város szélén. Itt nincs semmi, valahogy rá kéne venni a gépet, hogy jöjjön el a háztól vánszorogva egy hozzáértőig. Mi lehet elkötve? A motorszerelőm a város másik végén van, nem hülyíteném ide rengeteg ok miatt, oda kell vinnem valahogy hozzá. Annyit tudott a telefonban mondani, hogy o.k.-o.k., relé, de hiába ugyanúgy dugtam vissza mint ahogy az előző rossz volt, az nem jelenti, hogy a belsejében ugyanaz van. És tényleg: az új szögletes, a régi meg kerek, ennyit tudok. Mindenesetre CBR 900-hoz van stb,stb, minden adat egyezett.
Hogy induljak el a hibakeresésben, merre kutakodja vagy mérjek? Nagyjából ismerem a kapcsolási rajzokat olyan általános iskolai és szakközepes módon, szóval nem túl belemerülve és az alapfogalmakkal is tisztában vagyok. Csak SC44-hez van kapcsolásim, az egy űrkomp az enyémhez képest. Próbáltam felcserélgetni a relébe menő 4 sarut egymással az összes verzióban, de nem történt semmi, nincs olajlámpa, index, semmi visszajelző. De a mocit indítani tudom egy csavarhúzóval a fent leírt módon, a relé úgy viselkedik mint egy darab fa, akár ki is vehetném.
Hali!

A kormány markolatot és a hűtő elé azt a műanyag "védő" sz@rságot mennyiért adod?
Alkatrészek !


Zeusz ! Én kerestem, köszi a linket !
Sziasztok!Nem porosodik véletlenül valakinél 929/954-re sérült sportkipufogó?Köszi.Üdv
Szia! Itt próbáld meg, hátha: manualedereparatiere. Bár nem magyar a szöveg, de rengeteg rajz, az adat! Sok sikert!
Valaki keresett tűzkarikát.
http://www.ebay.com/itm/honda-...
Sziasztok.

Valaki tud egy linket ahonnan le lehet tölteni az SC44-hez szervízkönyvet estleg magyarul. Blokk része érdekelne főleg.
sc33-ét szerintem rátudod tenni 96-tól 99-ig
oké köszi azt szívesen megnézném!
milyen vele a motor viselkedése?
hali.érdeklödnék hátha valaki tudja hogy milyen újabb farokidomot lehet kevés átalakitással rátenni sc28-ra?köszönöm.
Nekem a '94-esen ekkora méret van éppen fent, és elfér. Ha gondolod lefotózom...
Eladó lett sógorom szeretett 900 RR-je kisgyermek születése miatt!
Főbb jellemzői:
1997-es évjáratú,
52.000 km,
szép, sérülésmentes gyári idomzat
irányár: 560.000
Nem merem azt mondani hogy jó a 95-ös 900 RR hez mert nem biztos, de elképzelhető.
FACTORY.COM oldalon megtalász róla mindent.
Amerikából ha behozatod akkor 35e körül lesz szállítási költséggel együtt.
Én 22e adom.
Ha komolyan érdekel hívj.
06 30 582-1077
Szereléssel mindennel együtt 78ezret fizettem a kékhold nál a szentendrei úton! Ebben benne van az első 130/70/16 os (34e) meg a hátsó 180/55/17 (41e) és centirozás természetesen. kb 30 perc volt. Csak kp vel lehet fizetni, de van a közelben automata is.
Én nem kértem számlát.
Első
hátsó
vagyis 77.900-ert a 120-ast es a 190-es hatsot egyutt.
a 45K csak a 190-es hatsora vonatkozott.
meg igy is olcsobb par ezressel, mint a tobbi.
mennyiert lotted?
r17-en most 45K korul nyomjak, ami igen baratsagos ar a tobbi hasonlo kategoriaju, de mas markaju gumihoz kepest

http://www.superbike.co.uk/vie...
Sikerült feltennem a gyári dobot nem is kellett távtartó én néztem be.
Viszont megjöttek az új Bridgestone S20 gumijaim.
Nagyon kib**ott kiku*rt fantasztikus állat jó gumi!
Mindenkinek ajánlom ha más is szenvedett már conti sport attakkal az égesse el és váltson! mert ez a gumi peremtől peremig dönthető tapad ÁÁÁÁ no nem ragozom de messze jobb mint egy Metz vagy Conti egyszóval marhajó! Tényleg nem a reklám miatt írtam csak a döbbenet beszél még mindig belőlem...
Nekem azt mondta a gumis, hogy nagyon összehúzza a gumit a gyári felni. ( 96-os évjárat ) Ha ebben gondolkodok, - mármint 190 - akkor 55-ös legyen.
Így a 180-ban gondolkodok.
Srácok nincs nagy gond ha az RR-be 190/50 -es gurigát teszek hátra,mármint jól elfér?
mi pénz lenne?
vajon a 95-ös RR -be nem jó?
Eladó HONDA CBR 900 RR FACTORY karburátor tuning. 96-99 évjárathoz. Bontatlan új.
06 30 582-1077