Kedves eredeti kipufogó tulajok!
Segítsetek kérlek!
A helyzet az hogy egy shark dob van a vasamon van ami igencsak hasznos a NKH műszaki vizsgájához ami pénteken lesz. VISZONT! gondoltam az eredeti dobomat visszateszem erre a napra. Én még sosem láttam ezzel a moccot de azthiszem hiányzik nekem egy hézagoló elem ott ahol össze kell csavarozni a csőre. Mert így nem passzol az illesztés és a lábtartónál a felfogatás!
Ha valakinek lenne kölcsönbe Pesten egy napra olyan hézagolója vagy eladná kérem segítsen!
Üdv
Ha nem, akkor ott van Szikora Bandi! ... Ő segít! Szerintem aksi lesz, mert igaz, hogy a feszkó meg van benne, de az indítási áram már nem, ezért teker, de a gyertyáknak már nem jut szufla.
Nekem is 12.5 szokott lenni a Yuasa akksiba és ha kéne egy fél nap eltekerné a motort
a 12.5 elég,de volt nekem is olyan más motornál ,hogy az akksiba megvolt a VOLT(12,6-12,7),de meg se birta tekerni a mopedet!
Akksicsere segített!
Hello Mindenki!Van egy 97-es 919rr-em!
leállíttotam,majd 10 perc múlva meg se makkan!Csak bikázva indul!De ha leveszem a bikakábelt nem megy csak két henger!És az aksi feszültsége 8 volt körül van!Amugy az akksi feszültsége 12.5 és 13volt között van!Ha inditózni akarom vele nem is teker és leesik a feszültség!valaki tud segíteni?köszi
A váznak egyes részeit szeretném felpolírozni..... vettem rongykorongot és polírozó pasztát (rudat), de ez önmagában kevés, ahogy észrevettem, muszáj előtte polírpapírral rámenni... kérdésem az lenne, hogy kb milyen "durvával" lehet rámenni?
15.4 mm a gyárinak, ha jól emlékszem, kivettük a csészét és tettünk bele 2db 9mm-es golyóscsapágyat. az a 2.6 mm persze "kilógott" a váznyakból, de ráment egy gyári nagy karika porvédő amit mindent eltakar, és nem látszik belőle semmi. Az alsó csapágy gyári, a felső kettő nemtudom mennyire lesz tartós, kemény 700 ft volt darabja, bespájzolok belőle, és ha összetöröm benne a golyókat, kötöm fel az elejét és csere !
Ez valóban egy nagyon jó utcai gumi. Közepén aránylag lassan fogy, a széle fasza lágy. Szerkezete miatt viszont nem alkalmas intenzív pályázásra. Lehet vele pályázni, de el tud csúnyán melegedni, és akkor olyan, mintha kirántanák alólad az elejét.
Viszont kétszer voltam ezzel a gumival Horvátországban. Egyszerűen tökéletes a tempós túrázáshoz - semleges a viselkedése, nem akar sem beesni, sem egyenesedni, és lábtartóig biztonságot nyújt.
Segítsetek kérlek!
A helyzet az hogy egy shark dob van a vasamon van ami igencsak hasznos a NKH műszaki vizsgájához ami pénteken lesz. VISZONT! gondoltam az eredeti dobomat visszateszem erre a napra. Én még sosem láttam ezzel a moccot de azthiszem hiányzik nekem egy hézagoló elem ott ahol össze kell csavarozni a csőre. Mert így nem passzol az illesztés és a lábtartónál a felfogatás!
Ha valakinek lenne kölcsönbe Pesten egy napra olyan hézagolója vagy eladná kérem segítsen!
Üdv
900 rr-re valakinek? 16 ezer Ft!
Csere is érdekelhet,bármire,megegyezés kérdése!
czako20@freemail.hu vagy 70 5761477
Köszi.
a 12.5 elég,de volt nekem is olyan más motornál ,hogy az akksiba megvolt a VOLT(12,6-12,7),de meg se birta tekerni a mopedet!
Akksicsere segített!
leállíttotam,majd 10 perc múlva meg se makkan!Csak bikázva indul!De ha leveszem a bikakábelt nem megy csak két henger!És az aksi feszültsége 8 volt körül van!Amugy az akksi feszültsége 12.5 és 13volt között van!Ha inditózni akarom vele nem is teker és leesik a feszültség!valaki tud segíteni?köszi
A váznak egyes részeit szeretném felpolírozni..... vettem rongykorongot és polírozó pasztát (rudat), de ez önmagában kevés, ahogy észrevettem, muszáj előtte polírpapírral rámenni... kérdésem az lenne, hogy kb milyen "durvával" lehet rámenni?
Volt valami jele, hogy cserélni kell vagy csak úgy kicserélted?
15.4 mm a gyárinak, ha jól emlékszem, kivettük a csészét és tettünk bele 2db 9mm-es golyóscsapágyat. az a 2.6 mm persze "kilógott" a váznyakból, de ráment egy gyári nagy karika porvédő amit mindent eltakar, és nem látszik belőle semmi. Az alsó csapágy gyári, a felső kettő nemtudom mennyire lesz tartós, kemény 700 ft volt darabja, bespájzolok belőle, és ha összetöröm benne a golyókat, kötöm fel az elejét és csere !
Köszönöm uram, sokat segítettél !
Viszont kétszer voltam ezzel a gumival Horvátországban. Egyszerűen tökéletes a tempós túrázáshoz - semleges a viselkedése, nem akar sem beesni, sem egyenesedni, és lábtartóig biztonságot nyújt.