Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hasznos=hangos
Kedves eredeti kipufogó tulajok!
Segítsetek kérlek!
A helyzet az hogy egy shark dob van a vasamon van ami igencsak hasznos a NKH műszaki vizsgájához ami pénteken lesz. VISZONT! gondoltam az eredeti dobomat visszateszem erre a napra. Én még sosem láttam ezzel a moccot de azthiszem hiányzik nekem egy hézagoló elem ott ahol össze kell csavarozni a csőre. Mert így nem passzol az illesztés és a lábtartónál a felfogatás!
Ha valakinek lenne kölcsönbe Pesten egy napra olyan hézagolója vagy eladná kérem segítsen!
Üdv
Sziasztok!

900 rr-re valakinek? 16 ezer Ft!

Csere is érdekelhet,bármire,megegyezés kérdése!

czako20@freemail.hu vagy 70 5761477
Sziasztok 919 lengővillára láncvezető gumi? vakainek fontos lenne......
Köszi.
Ha nem, akkor ott van Szikora Bandi! ... Ő segít! Szerintem aksi lesz, mert igaz, hogy a feszkó meg van benne, de az indítási áram már nem, ezért teker, de a gyertyáknak már nem jut szufla.
Holnap próba lessz másik akkuval,remélem jó lessz.
Az enyémbe most 11.5-11.8 körül van és úgy teker mint a vaddisznó :D és pöcc-röff
Nekem is 12.5 szokott lenni a Yuasa akksiba és ha kéne egy fél nap eltekerné a motort
a 12.5 elég,de volt nekem is olyan más motornál ,hogy az akksiba megvolt a VOLT(12,6-12,7),de meg se birta tekerni a mopedet!
Akksicsere segített!
13 fölött. Pontosan nem tudom de volt olyan motorom ami 12.8-al már nem indított.
Mennyinek kéne lenni?Mert 12.5 körül van benne.
Annál több kéne mint ami benne van.
Az a fura hogy van benne feszültség de mégse teker,csak ha meg van bikázva!Ha felkapcsolom a világítást akkor csak lassan kezd el felerősödni a fénye!
Hát ha az akkumulátorodban nincs feszültség és nem indul a motor csak bikázva akkor szerintem beszart az aksid.
Hello Mindenki!Van egy 97-es 919rr-em!
leállíttotam,majd 10 perc múlva meg se makkan!Csak bikázva indul!De ha leveszem a bikakábelt nem megy csak két henger!És az aksi feszültsége 8 volt körül van!Amugy az akksi feszültsége 12.5 és 13volt között van!Ha inditózni akarom vele nem is teker és leesik a feszültség!valaki tud segíteni?köszi
Üdv!

A váznak egyes részeit szeretném felpolírozni..... vettem rongykorongot és polírozó pasztát (rudat), de ez önmagában kevés, ahogy észrevettem, muszáj előtte polírpapírral rámenni... kérdésem az lenne, hogy kb milyen "durvával" lehet rámenni?
hát nekem is bele kell majd vágnom a cserébe, remélem kitart szezon végéig...
és golyós csapágy volt benne vagy a 954-t már kúpgörgősre csinálták?
Volt valami jele, hogy cserélni kell vagy csak úgy kicserélted?
15.4 mm a magassága*
Szia !

15.4 mm a gyárinak, ha jól emlékszem, kivettük a csészét és tettünk bele 2db 9mm-es golyóscsapágyat. az a 2.6 mm persze "kilógott" a váznyakból, de ráment egy gyári nagy karika porvédő amit mindent eltakar, és nem látszik belőle semmi. Az alsó csapágy gyári, a felső kettő nemtudom mennyire lesz tartós, kemény 700 ft volt darabja, bespájzolok belőle, és ha összetöröm benne a golyókat, kötöm fel az elejét és csere !
Sziaa !

Köszönöm uram, sokat segítettél !
Nekem pont most lett kicserélve a kormánycsapágyam és még a gyári volt benne... 60.000km-et bírt ;)
Megkerestem gyorsan merre van rajta a villa.
utcán én a kis ördögvilláig tudtam ledönteni a gépet ,nem vagyok pedig nagy kanyarvadász
Találtam egy 2009-es képet - Horvátország, 8-as út valahol Makarska közelében.
Ez valóban egy nagyon jó utcai gumi. Közepén aránylag lassan fogy, a széle fasza lágy. Szerkezete miatt viszont nem alkalmas intenzív pályázásra. Lehet vele pályázni, de el tud csúnyán melegedni, és akkor olyan, mintha kirántanák alólad az elejét.

Viszont kétszer voltam ezzel a gumival Horvátországban. Egyszerűen tökéletes a tempós túrázáshoz - semleges a viselkedése, nem akar sem beesni, sem egyenesedni, és lábtartóig biztonságot nyújt.