Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy ilyen elso-hatso szettet en is elkoptattam. nekem nagyon bejott, mert hamar felmelegedett es az en tudasomhoz merten palyan is megallta a helyet.
ar-ertek aranyban szerintem az egyik legjobb valasztas

nemreg kaptam egy defektet, aztan gyorsba kellett egy hasznalt gumi. dunlop sportmax lett belole... de sajna a D221, amivel nem merek donteni, mert csuszkal a segge kigyorsitaskor. szoval ha osszejon a penz, akkor megint diablot rakok fel hatra
kúpgörgős csapágy volt benne? (azok elvileg jobban bírják.....)
Még annyit, hogy az én motorom nem húzott semerre és semmi rendellenes nem érződött, csak 200felett amikor hirtelen mozdítottam a kormányon kicsit betáncolt a motor, lehet nem ennek volt betudható, engem a kotyogás zavart nagyon :D
...meg egykerekezéskor, meg stopie... Enyémben is halott lett egy klassz erdélyi túra után minden csapágy a kerekektől kezdve a kormánnyal bezárólag, és az új is kotyogott kis idő elteltével, mindig állítani kellett utána. Parádés dolog kormánycsapágyat cserélni, de nem egy agysebészet...
Ezt próbáld meg mester Úr

http://www.kekhold.hu/?page=we...


Nekem ilyen gumi van elől,meg hátul is ilyen volt csak hátul már elfogyott
Amúgy jó gumi szerintem!
Kicsit húztam a kormánycsapágyon, még nem szorul.... kipróbálni nem próbáltam, hogy javított-e a helyzeten (olvastam, hogy ezzel valamelyest leplezni lehet ha még nem nagy a gond), ha valamelyest elfogadható lenne, akkor most nem vágnék bele a cserébe, majd csak szezon után,de ha nem lesz OK, akkor muszáj!
Azon kívül, hogy nagy féknél koppant, nem igazán vettem észre mást, hogy sétálna, húzna valamerre stb. de nyilván nem kellene
koppannia sem....
Gondolom az alsónál lehet már valami.... olvastam, hogy az kap rendesen

"Az alsó kormánycsapágynak nincs könnyű dolga: fékezéskor a villa emelőkarján keresztül akár 1 tonna is nehezedhet rá, minden kátyú kíméletlenül meggyötri a kis hengergörgőket. Ilyen körülmények között nem csoda, hogy a csapágyak gyakran már 20 000 km megtétele után használhatatlanná válnak"

Kitudja mikor volt az enyémben cserélve, ha volt.....
Köszönöm!
Hát közben el is bizonytalanodtam, megéri-e az átalakítás. Azt hiszem kipróbálom ezt a GUMIT hátha beválik. Nekem a conti nagy csalódás volt remélem ez jobban fog tapadni, elöl is meg hátul is. Ha ez is szar akkor komolyabban elgondolkozom a 17coll-os keréken .
Ezt a felnit szokták átrakni régebben volt aki átalakította itt de ha szeretnéd mérek neked méreteket mert ilyen motorom van
Csak hogy tuti legyen, szóval ha szerzek egy felnit akkor át lehet rá szerelni a tárcsákat meg lehet rá egy 120/60v70es gumi és készen vagyunk. Tengely; távtartók; sárhányó fölötte mind marad a helyén.
Jól értem ?
Szia a vfr750 rc36/2 első kereke passzol bele
Hali!

Azt nekem írta, a teleszkóp kérdésre....
Amúgy ha a "megszakítás" felett áll a mutató kicsivel akkor olyan 90 fokos a víz....
Kösz RC51! A nincs jelentősége szöveget a hőfokra írtad? Ezek szerint ha megmozdul, akkor már melegnek tekinthető és lehet húzni nyugodtan? Vagy ezt hogy értsem?
Végül nem vacakoltam kiütögettem egy hosszú rúd segítségével.
Nagyon kell vigyázni hogy ne feszüljön bele, azaz apró kocogtatással hol az egyik, hol a másik oldalon ütögetve szépen kijön.
Menni fog neked is!
Megemelés, elvileg menni fog, van láncos emelőm azzal szoktam felhúzatni....
Ja néztem a galériádat, hát a régi csapágy levarázsolása a tengelyről tényleg nagy melónak tűnik... a perselyt végül mivel szetted ki a váznyakból?
Az összeszerelés már egyszerűbb vagy azzal is vannak bajok?
Üdv!

Régebben olvastam, hogy a kormánycsapágy méretekkel voltak problémák.... végül, hogy oldottad meg? Kihézagoltad?
Szia Karcsi!
Csak a 3. kérdésedre 1 ötlet.
A CB sevenfifty totyikban kifejezetten Neked kérdeztem meg az egyik motorságos barátomat, és figyelmedbe ajánlom a ma 21:54 -es 13531-es fényképpel illusztrált választ!
Sziasztok !

Hol tudnám beszerezni ezeket a cuccokat !?

-Tűzkarikákat a kipuffba

-Gyári üzemanyagszűrő

Lecsiszoltam fullra a gyári vas leömlőket, mivel fessem le hogy ne rozsdásodjon be ?
2 rázós dolog van benne.
#felemelni a motort úgy hogy kivehetőek legyenek a telók és miegymás...
## kiszedni az eredeti csapágyat a vázból (óvatos kocogtatás) illetve a villanyakról (itt előf. hogy óvatosan flexelni is kell).
Én is nemrég csináltam először RC51 segített ötleteivel.
Ha óvatoskodsz és átgondoltan lassan csinálod egy hétvége alatt megvan.
hát meglehet, hogy a csapágy haldoklik már, az, hogy milyen van benne azt nem tudom, mert nekem már nem gyári a villa (fordított villa van benne) bár biztos golyóssal tették össze!
A nagyvason is kúpgörgőset árulnak, nem is értem a gyár miért golyóssal rakta össze
Mennyi idő kb a csere, vannak buktatók, szívatós dolgok?
Ha koppan akkor tuti hogy már be van verődve a régi golyóscsapágy. Ha nem is érzed a súlya miatt meg hogy laza, de ha meghúzod csúnyán fog jelentkezni.
Kukk bele a galériámba ott fotókon láthatod hogy megy a csere, de mindenképp érdemes hengergörgőset beletenni a gyári helyett...
Erősebb elsőféknél koppan egyet..... régebben azt hittem a teleszkópnál csinálja, de nem hiszem, mert kapott egy másik villát és ezzel is, ezért gyanakszom, hogy akkor itt fent a kormányrésznél adhatja ki a hangot! Akadni nem akad, simán forog jobbra balra.... egyszer olvasta ilyesmit, hogy ha laza akkor okozhat ilyen problémát.... nem tudom!
Ha menet közben nem érzed a kopogást vagy nincs különösebb panaszod akkor nem kell bántani. Az én vasam gyengén muzsikált kanyarokban így elkezdtem vele foglalkozni. Csak akkor vált egyértelművé az hogy a csapágyam szar, amikor megemeltem a motor elejét a váznál fogva és kiderült hogy akad. Ekkora motornál a behúzott első fékkel való lötyögtetés semmire sem jó nem érzed csak ha már óriási a baj. Én más módszert nem ismerek.
Üdv!

Azt, hogy lehet megnézni, hogy a "kormány" megfelelően van-e meghúzva, nem kell-e húzni rajta ill. a képen látható anyákkal, hogy lehet húzni rajta?
Én úgy tudom hogy valamelyik VFR-é megy bele egy az egyben de majd pontosan leírják akiknek ilyen van. Az biztos hogy a 929-é nem jó.