Én amikor újratekercseltem a generátort akkor közvetlenül lentről jöttem fel vastagabb vezetékkel.
A gyári keresztmetszet is megteszi de én nem használnék csatlakozót. Fixen összeforrasztanám. Vagy új megbízható csatlakozóra cserélném.
A toldásnak nem lenne haszna.
Köszi
De a gyári gencsi vezeték is 1.5mm-es
azt már nem akarom bolygatni!
De a csatlakozótól ami megy a fesszabi-ig,azt cseréljem ki 2.5mm-re? ,hűlyeség lenne 1eres(réz) 2,5mm-es re kicserélni(tudod ami a falban is megy),vagy többeres(réz) 2.5mm a jobb?
vagy maradjon úgy?Nem szeretném hogy a csatlakozó megint megolvadjon
Ja és tettem relét as Voltmérőnek ,így közvetlen akkufeszt mutat
A helyzet az hogy nekem egy 2001-es GSXR futómű megy a motorba, és amit adtak a futóműhöz kormánycsapágyat, nempasszol a motorba.
30x47x15 mm erre lenne szükségem, de ilyen méretű csapágy nincs.
30x47x9 mm-est tudtam venni, de ennek meg a magassága nemjó... ha 2db ot teszek rá akkor meg túl magas, ha egy darabot teszek, talán ha kihézagoljuk ?!?
Heló
na benne van a mopedbe a bontózott generátor,meg az új fesszabályzó!
A feszszabit ilyen hővezető pasztával bekentem úgy ment a váznyulványra,a generátortól feljövő vezetékre meg kábelsarút(szukát) forrasztottam,a fesszabihoz menő 3 sárga(1,5mm)vezetékre is kábelsarút(kanit) forrasztottam.
a kérdés az hogy a gencsi sárga vezetékének ill. a csatlakozónak szabad -e valamelyest melegednie?
vagy ha nem akkor miért melegszik?
alpjáraton tud a motor 14,2-14,3V-ot de fordulaton is így marad,lámpával(2tompitott+fénykürt+féklámpa+index) is tud alapjáraton 13,7-13,8 V ot?
Ez igy szerinted okés?
Nem a reklám miatt: azért raktam be mert látszik az SC28 és SC33 hoz ugyanolyan kell! http://www.ersatzteile-motorra...
vagy louis:
10051207: 47 x 26 x 15; 55 x 30 x 17; 2 porvédővel
Ha rám hallgattok alulra felülre kúpgörgőset rakjatok! Mutatom katt ide:
szerintem ez ugy faszsag, ahogy van... nem tudom ki talalta ki ezt a hulyeseget, de peklapattal basznam arcon
a rendor meg majd egy ilyen gecinagy katalogussal fog jarkalni a hona alatt es nezi majd a motortipus alapjan hogy milyen gumi kell hogy legyen a motorodon? nonszensz
plane hogy a regi motoroknal szerintem visszakovethetetlen hogy milyen gumival gurult ki a gyarbol...
Mi ez a fszság, hogy már azt is meg akarják szabni, hogy milyen gumi legyen a gépen.... remélem, ebből nem lesz semmi
Vagy ha igen, akkor csak felmenő rendszerben és csak az akkortól forgalomba kerülő motorokra fog vonatkozni..... ha mégsem, akkor kezdhetek majd készülni a gép eladására, mert az enyémben 17"-os kerék van elöl, szemben a gyári 16"-sal.... remélem ez csak valami firkász agyszüleménye....
Hát a srácnak 919-e van és nem egy állat most kezdte,tőlem vette meg a motort még bírná a lánc de ő inkább cseréli hogy tuti legyen.Inkább túráznak a barátnőjével,és szereti ha minden ok a motorral.
Köszönöm neked is ma kértem egy pár árajánlatot,meglátjuk milyen árak vannak egyet már kaptam teljes szetre:41800ft szerintem ez elég jó ár de még várok ajánlatokat vissza.
meg a fesszabira is rá kell dugni valahogyan?