Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Abból még az 520-as is elég erős. Nekem az volt a 929-en és simán kibír annyit mint a gyári.
zvmx 200 Le-ig,azt használom én is!
Akkor +1 ajánlás még hozzá.
Na igen ezért kérdeztem,gondoltam hogy a lóerővel lesz kapcsolatban a betű kód igen ezt is néztem és a nagy vason is néztem,ti mit ajánlotok?Isten igazából ez itt van az apróban elég jó árban de így felejtős.Szerencsére eddig egyszer kellet láncot cseréltetnem sőt most is egy külföldi barátomnak segítek keresni,ezért nem vagyok tisztában még a dolgokkal.Ő hosszú távon gondolkodik a motorban ezért valami jó párosítás kellene nekünk.A did jt-t olvastam ezeket sokan ajánlják.Köszönöm a segítségeteket!
Ha minden áron 525-öst szeretnél,vagy esetleg már vettél lánckerekeket,akkor szerintem inkább ez:
http://motoralkatresz.eu/termekek/409/
Biztos is. Hamar megnyúlik.
Biztos,hogy az 525 vx jó lesz neked?100 Le-ig ajánlott...Lehet gyenge lesz és hamar meg fog nyúlani...
Sziasztok!Lánc csere lesz és azt már kiderítettem hogy milyen méretekre van szükségem viszont ami a számok után található betű kombinációval nem vagyok tisztában ezt néztem ki 525-ös DID lánc, X gyűrűs (525vx) 108 szemes.Eddig két oldalt néztem minden stimmel csak a betű kombináció nem.Kérdésem van érdembeli különbség vagy utcai használatnál mindegy?Válaszotokat előre is köszönöm.
Hali!Van egy min(alsó) és egy max(felső) szint jelező a kis "átlátszó üvegnél"!Töltsd maxig,abból baj nem lehet!
Hali! Motorolaj szintet hol tudom ellenőrizni? Félig kell lennie az átlátszó üvegnél vagy teljesen el fel kell tölteni vagy esetleg más módja van a szint ellenőrzésének? Köszi
Szia.Az enyémbe 10w-s lett téve,de jó a 15-ös is.
Most ment vissza....
firkáltam neked.
Riggs: beszélnék veled privátba (a bentin nem tudok) dobnál egy mailt arra a címre ami az adatlapomon van?
Csövi Mindenkinek!
Esetleg valakinél,ha pislogna a polcon egy 97'es 900RR-hez(SC33)plexi,annak naon megörülnék:-)
köszönöm ! sokat segítettél! nagyon szuper !
Ha érvényes a müszaki(unióban vagyunk ezért elfogadják) akkor nem kell müszakiztatni,regadó van,de átírási illeték az nincs,6000 a forgalmi,6000 a törzskönyv,legelőször pedig biztosítást kell kötni,de mivel még nincs magyar rendszámod az alvázszámra kötik,majd később módositják a magyar rendszámra!
Sziasztok! Valaki aki ért hozzà vàlaszoljon màr arra hogy: németbe a nevemen volt a motor rendszamàmmal müszaki minden! Mist magyarorszàgon van a motor és mi a teendö megint lekell müszakiztatni? Regadó azt tudom meg megint az én nevemre kerülne! Hmm
Kérlek tedd már meg nekem !

Külső-belső átmérő, és a csapágy magassága.
volt a medve prénteken béjemvés oktatáson kifogom kérdezni az uttesten megfordulásból ösztERIKkbe nem naon ment néki ha segítségre van szükséged az összerakásnál szójjá
Nah, akkor gyorsan felgyűrkézem a zingemujját, beiratkozok a Maci-féle vezetésteknikásra, és úgy megtanulok motorozni meg minden. Oszt jöhet Réka.
értem én szépen fogok motorozni a darazsad után,és igérem hogy a vasúti átjáróban sem előzlek meg de tényleg milyen bosszantó lehet egy 150 lovas gépen végig nézni egy öreg múmia előzését úgy hogy az öregben alig van 80 ló de tényleg,ígérem visszafogom magam
jah és amúgymeg 04.20 Rohonc Réka nevű barátnőmet fogjuk meglátogatni addig szedd össze magadat
Te hókamóka fijú. Ez nem a "mit álmodtam az éjszaka" topic.
Wake up bare! Meg ide csak ciberések jöhetnek, hűtlenek nem!
jah tizenötöset
Vagy "GS-t" Kényelmes,futómű páratlan.... bár van probléma is..sokszor nem tudom hogy kívülről vagy belülről kerüljem a sport motorokat