Így szuper,már csak a csuklóra való terhelést kellene csökkenteni valahogy.Túrakormány felejtős szerintem,emelés meg nemtudom mennyire lehetséges.A zselés ülés még sokat számíthat.
Nem, mert a hátulja meg fel volt emelve, így kb. pont a széria magasságban volt a lábtartó a földszinthez képest, csak a kormány - ülés - lábtartó háromszög lett ergonomikusabb.
Nem ér le dontésnél a lábtartó ha 2,5-öt le van tolva?
Egyelőre csak nézegetem a 954-eket,és ezért érdekelnek ezek a dolgok,hogy mit hogyan tudnék megvalósítani. Kormánygátló is mindenképpen kellene,bár nemtudom mikor otthon leszek,május végén,milyen kínálat marad mocikból.
Ezen én is csodálkoztam,hogy bírja ki,de amikor megemelték az egész motort a kapaszkodónál fogva a tesztben,az azért nem rossz!
Olvastam egy tesztet róla és a terhelésekről hogy miért elég ez a kis csavar is és videó is volt erről,de most nem találom!
lábtartó emelő van fent a vaterán, - fordítva felrakva lefele módosít - amúgy rém egyszerű legyártatni vízvágósnál. Nekem volt fent a 929-en, 2,5 cm-el került lejjebb a lábtartó, nagyon sokat számít.
Köszöntem a hozzászólásokat!Zselés ülés lehet sekítene kicsit a hosszab távoknál,de a csuklóterhelést,és azt h a boka nagyon fennt van,nem tudom hogy lehetne megoldani,illetve menyit segítene egy állítható lábtartó.
Igen,ezt a fajtát láttam többet is az e-bayen!Elég masszívnak látszik ez is a képeiden!A másik fajtával talán kényelmesebb a hátsónak,de ezért plusz 30 ezret adni?
Imádom hogy az asszony azt mondta,ő nem űl majd fel mögém,most meg alig lehet "lerugdalni" róla! és hozza a problémákat is!
Ha veszek egy ilyet,tanktáska kilőve (ahogy Riggs is írta) hátsó űlésre nem pakolhatok,így kellene egy csomagtartó a túrákra!Van valakinek ilyen gyári vagy akár házi?Vehettem volna sport túrát...? Inkább elválok!
Köszönöm a lehetőséget,lehet hogy élni fogok vele,hogy megnézzük mennyire éri el a kapszkodót és hogy mennyire lenne hasznos! Így is a tankon támaszkodik,szóval nagy gond nem lehet elvileg!
Nekem is e körül jár,de nyáron is 80-82!Akkor megnyugodhatok hogy nem kell cserélni?
Ismerősöm 919-ese 90-93 fokon jár!Lehet neki már nem a legjobb a hűtése?Azért ha olyan elven működik mint az autóknál,akkor ránézek a hűtőre,hogy nem e enged át vagy nem e maradt nyitva!
Ami a videón van az horror árban van!Az enyém se volt olcsó,de ez még belefért és nekem tetszik,szép!(15 volt)Asszony csak az egyik kezével tud benne kapaszkodni,kettővel nem ér át,a kurva nagy hátam ööö vagy inkább hasam miatt,de neki és nekem is jobb így az utazás!Fékezéskor nem kell az ő súlyát is a csuklómra raknom!
Gyári cucc,keresgélj a neten,többen gyártanak ilyet,ez konkrétan Hondára való!
Nálam ki is próbálhatod asszonyoddal,ha gondolod!Fehérváron most még,paripa még készülődik a szezonra!
Termosztátot lehet a CBR-nél úgy ellenőrizni mint az autónál,ugye?
Szerintem nagyon lassan melegszik a motor indítás után és nem igazán akarja elérni az üzemi hőfokot menet közben sem!
Mennyinek kellene lennie a hőfoknak városon kivül (persze melegebb időben,nem a mostani 5-10 fokban)!
És "anya" hogy bírja ezeket a távokat?Nekem a párommal max 100km és meg kell állnunk pihenni!Ha haladósabban megyünk akkor kevesebb!Tudom, ez testalkattól,vezetési stílustól is függ azért,de már
gondolkoztam egy ilyenen...csak drágállom:
Minden májusban öt nap alatt 2800 km-t megyek Horvátországban, ez 700 - 300 km/napos etapokat jelent. Szerintem abszolút vállalható. Én tanktáskával előttem, és anyával mögöttem szoktam teljesíteni a távot - ha ez segít viszonyítani. Volt már CBR 600 F-em is, annál egy kicsit kényelmetlenebb, de sportmotorok között nem a legkényelmetlenebb, az biztos! Ha csak ezen múlik, sztem bevállalhatod.
A 954 kicsivel jobb talán mint a 929 mert keskenyebb az ülése de mindkettőnek elég alacsony a kormánya és amíg nem segít a menetszél elég kényelmetlen a karnak.
nagyon meg vagyok elégedve az f4-emmel,csak leehtne benne több kraft,és pont elég lenne amit a 954 ad
Egyelőre csak nézegetem a 954-eket,és ezért érdekelnek ezek a dolgok,hogy mit hogyan tudnék megvalósítani. Kormánygátló is mindenképpen kellene,bár nemtudom mikor otthon leszek,május végén,milyen kínálat marad mocikból.
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
A méretet azért meg kell kérdezni, a lyuktávolság miatt.
Olvastam egy tesztet róla és a terhelésekről hogy miért elég ez a kis csavar is és videó is volt erről,de most nem találom!
http://www.vatera.hu/listings/...
Akkor mi van ha kiszakad a helyéről
Imádom hogy az asszony azt mondta,ő nem űl majd fel mögém,most meg alig lehet "lerugdalni" róla! és hozza a problémákat is!
Ha veszek egy ilyet,tanktáska kilőve (ahogy Riggs is írta) hátsó űlésre nem pakolhatok,így kellene egy csomagtartó a túrákra!Van valakinek ilyen gyári vagy akár házi?Vehettem volna sport túrát...? Inkább elválok!
Köszönöm a lehetőséget,lehet hogy élni fogok vele,hogy megnézzük mennyire éri el a kapszkodót és hogy mennyire lenne hasznos! Így is a tankon támaszkodik,szóval nagy gond nem lehet elvileg!
Ismerősöm 919-ese 90-93 fokon jár!Lehet neki már nem a legjobb a hűtése?Azért ha olyan elven működik mint az autóknál,akkor ránézek a hűtőre,hogy nem e enged át vagy nem e maradt nyitva!
Ami a videón van az horror árban van!Az enyém se volt olcsó,de ez még belefért és nekem tetszik,szép!(15 volt)Asszony csak az egyik kezével tud benne kapaszkodni,kettővel nem ér át,a kurva nagy hátam ööö vagy inkább hasam miatt,de neki és nekem is jobb így az utazás!Fékezéskor nem kell az ő súlyát is a csuklómra raknom!
Gyári cucc,keresgélj a neten,többen gyártanak ilyet,ez konkrétan Hondára való!
Nálam ki is próbálhatod asszonyoddal,ha gondolod!Fehérváron most még,paripa még készülődik a szezonra!
A kapaszkodó tök jó sztem, de bitang az ára, tanktáskánál pedig felejtős.
Szerintem nagyon lassan melegszik a motor indítás után és nem igazán akarja elérni az üzemi hőfokot menet közben sem!
Mennyinek kellene lennie a hőfoknak városon kivül (persze melegebb időben,nem a mostani 5-10 fokban)!
gondolkoztam egy ilyenen...csak drágállom:
Tatabányai vagy?
Az 1000RR sokkal komfortosabb....