Sziasztok!
Nagyon nézegetem a 954-eket.
Érdekelne hogy hosszabb túrákon ki mennyire volt megelégedve a fireblade-ével.
Gondolok itt a "kényelemre" fogysztásra,pakolhatóságra,ésatöbbi,minden érdekel.
Tudom,ezek sportgépek,itt ezek nem szempontok,de biztosan voltatok már hosszabb úton a vasakkal.
2 éve hajtok egy 600 F4i-t,amivel 2-szer jártam meg svédországot,egyszer utassal is.
A 954-el is ez lenne a terv,bár utas nélkül.
Köszönöm válaszod!
Igen hidegen mértem és szemmel alig látható különbség volt a hengerek között. Még félkész a mocc nem raktam vissza a karbikat meg hasonló. Ez teljesen hidegen történt kb 1 hónapja még gyertya sincs benne csak kis papírgalacsin hogy ne essen bele semmi.
Köszi a megnyugtató szavakat :-)
Nem láttam, hogy valaki válaszolt volna. Végnyomást melegen kell mérni a hézagok miatt. Melegen nagyobb a végnyomás, mint hidegen! Tehát ha te hideg motornál mértél, akkor a valós adat több lehet. De sose a konkrét értéket kell nézni, mert szinte minden óra mást mutat. A lényeg, hogy a hengerek között ne legyen nagy különbség. Amúgy a szervízkönyv se egy értéket ad meg, hanem egy érték tartományt és azt, hogy pl nem lehet 2barnal nagyobb eltérés a hengerek között. Szal ha te hideg motornál mérted ezt és minden hengerben azonos, akkor az hibátlan. Bár én megmérném meleg motornál is.
Sziasztok! Mai nappal cbr tulaj lettem! Gondoltam beköszönök Esztétikailag akad mit csinálni rajta, de remélem sok közös km-ünk lesz épségben '97-es a jószág.
Mindent lehet csak akarni kell szépen ki lehet csiszolni és újra lefesteni, de ha nagyobb karcok vannak benne, azt is meg lehet orvosolni... csak lehet már nem házilag. De mindenképpen menthető, nehogy kidobd!
A legszebb Cibere. Az ülésem hátul nekem is a motor színe - sárga - a rendszám és az index ugyanígy van feltéve, a dobom is hasonló méret. Meg kell állapítanom, hogy nagyon jó ízlésünk van....
Nagyon nézegetem a 954-eket.
Érdekelne hogy hosszabb túrákon ki mennyire volt megelégedve a fireblade-ével.
Gondolok itt a "kényelemre" fogysztásra,pakolhatóságra,ésatöbbi,minden érdekel.
Tudom,ezek sportgépek,itt ezek nem szempontok,de biztosan voltatok már hosszabb úton a vasakkal.
2 éve hajtok egy 600 F4i-t,amivel 2-szer jártam meg svédországot,egyszer utassal is.
A 954-el is ez lenne a terv,bár utas nélkül.