Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt néztem: MOTUL 3000 4T 20W-50
Szerinted? Télen nem igazán fogok vele motorozni, max 1-2 karika.
Köszönöm a segítséget!
Még annyit kérdeznék, hogy ásványi, félszintetikus, szintetikus olaj legyen?
Sokan úgy vannak vele, hogy öreg motor, igénytelen, elmegy a legolcsóbb, legsilányabb olajjal is.... én ezt a nézetet nem osztom.... utána meg siránkoznak, hogy eltört a gyűrű,a dugó, szétvannak a csapágyak.....
A 10w-40 ugyan az melegen(ez a 40 es érték a meleg viszkozitása)
Elvileg a 10w-40 melegen ugyan az mint a 20w-40 melegen,de hidegen(10w) olaj "higabb" ami egy régi levegő-olajos agregátnál nem előnyös(nagyobbak az illesztési hézagok,tűrések) ergó egy "higabb " olajal megnő az olajfogyasztá.
Nekem XR600R volt,abba nyáron Castrol Actevo 20w-50,télen Motul 5100 15w-50 volt,neked is ezt javasolnám,ha márkát mást is választol a viszkozitá ez legyen.
Remélem érthető volt,és tudtam segíteni.
Ha valami nem tiszta akkor írj.
Üdv!

Aki ért a motorolaj témához attól kérdezném!
A bokorugrómhoz (XT600 1991) a service manualja gyárilag 20W40- es motorolajat ír, ha 10W40-et teszek bele az csak jobb vagy rosszabb? (nem értem ezeket a számokat mikor jobb, rosszabb )
Üdv
Tekercseltette már valaki a generátort?
Ha igen hol,hogy sikerült,hová nem érdemes küldeni?
A neten ezt találtam :
http://indukcio.uw.hu
,beszéltem is velle korrektnek tűnt,valakinek esetleg infó a cégről?
Én nem használok bogároldót!Jól beáztatom és finom ronggyal törlöm át!Az előző gazdája használta,csak a nyáron nem akartam egy napot sem kihagyni,így amikor tudtam mentem vele inkább!Gondoltam majd szezon végén vagy előtt megcsináltatom!
Basszus ez durva.
Milyen rovaroldót használsz?
Én Sonax-ot használok drága volt eddig nem művelt ilyet de remélem nem is fog.
Remélem valami polír vagy olcsó megoldás megoldja a problémát.
Nem tudom...kérdezzek meg egy autóápolással foglalkozó embert?Gondoltam hátha lejön valami házi módszerrel vagy járt már így valaki!
Valamilyen felületi polírozás? Kérdőjellel.
Megmarta a bogároldó az RR vázát!Mit lehetne ezzel kezdeni?
Jól teszed,örülök a véleményeknek,köszönöm!
1.gyárinak megfelelő csak sötétített
2.óriási bubis (Úristen,túramotorokon nincs ekkora)
3.felfelé hajlított
4.nyújtott kisebb bubis
5.kis bubis (egyenlőre ez tetszik) vagy ez olyan mint a 4-es képen csak más szögből?
Már bocs, hogy beleszólok, de szerintem a nagyobb bubis plexi - néztem a bikepics-en - kifejezetten csúnya, - szerintem - órmótlan lesz tőle az eleje.
A felfele ívelő tetejű - szintén szerintem - sportmotoron kiábrándító.
De a Te motorod, a Te döntésed, csak belebrekegtem itt.
Látom hogy nem RR.
Az enyém inkább fekete mint füst
Az MRA,meg a ZeroGravity az nagyon jó,
Az enyém no name,de ahogy nézem birja a gyűrődést.
Zero Gravity plexit most tudok 20 körül,de az utángyártott a negyede csak!Viszont az sem lenne jó ha 1 hét után kettérepedne a gyenge minőség miatt egy kis bukkanónál!(mondjuk akkor is vehetek 4-et az árából)
Este én sem bújkálok a plexi mögött,de ha sietek jó kilátni!
A képeken látszik a különbség,amiről beszéltem füst és fekete között!(nem 900rr plexi)
Este én nem bujkálok a plexi mögé,a vadak miatt este nem sietek
Nappal meg jó szerintem,de ízlés dolga.
Ha a pénz nem számít akkor márkásat erdemes venni,de a mai világba jó az utángyártott is
Köszönöm,akkor még érdeklődöm az ismerősöknél!
Túl sötétet nem szeretnék,mert ha már a plexi mögé kell bújni,akkor nem árt ha látom is az utat!
Érdemes ezekből márkásabbat venni?Mert vannak elég jó áron utángyártottak is!
Szétszerelem,megtiszítom,befújom?(Már ha szét lehet szedni) vagy magától kiszárad jó RR módjára?
Aha előtte gyári plexim volt.
Nem tudom mennyi szelet fog ,mert már akkor jött meg mikor már kivonattam a gépet,úgyhogy egy metert nem mentem még vele.
A kilátást szerintem nem zavarja,napsütésben kifejezetten jólesik.
Olyan mint egy sötétebb napszemüveg.
Hali !

Mákod van, most építjük át a motorom fighter-re, és mindent legórtam róla. 2 plexim is van, egy F.Fabbri, sötét, duplabubis, a jobb sarka levan törve, de nemvészes. Meg van egy MRA, ez is sötét, ez is bubis, és nagyonszép állapotba van, 1.5 szezont futott ! Árat majd írok, rakok fel majd képet róla
Találj ki rá valamit,rugalmas leszek segítséged tekintetben! :)
Szerzel vevőt a vaterán is árulandó motoros Berik és Sidi kabátomra,akkor pl ingyen odaadom neked a plekót! :)
Pára a kapcsolóban....
Tegnap beindítottam egy kicsit az RR-t és azt vettem észre,hogy az indexek nehezen kapcsolnak be!3-4-szer rá kellett nyomnom mire a műszerfalból gyors kattogó hangok kezdek jönni és rá pár másodperc múlva kezdett el villogni az egyik oldal!Az ellenkező irányba még nehezebben kapta el!Mitől lehet ez?
Előtte gyári plexi volt rajta?Érdekelne hogy mennyivel fog fel több szelet (terel) mint a gyári!?És hogy mennyire lehet kilátni,nem e túl sötét?Tavaszra én is cserélni akarom hasonlóra,de ebből a típusból is van több fajta (nagyobb buborék,a teteje felfelé ívelődik stb) és füst vagy fekete is!
Beinditva,meg illatosîtó ill. szunyogriasztó
Most, hogy így mondod, be lehetne dobni ezt az éjjeli lámpás dumát, de szerintem akkor is kint landolnék.
A beindításról ne is beszéljünk, minimum fejletépés.
De szerintem az iker fiaim igen lelkesednének, és Őket a szag se zavarná!