Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tavaszra ebben a szinekben fog pompázni ha minden összejön + a fehér részre kap 1 kis airbrashos grafikát , hogy mit , azt még nem tudom , de sztem valami repsolos dolgot..
azzal sem oldanák meg semmit , éspedig , ugyanannyi fényszorok nélkül is a töltés alapjáraton tehát 12.1 12,13 között , ugyanez összes fényszoro használattal , és nélkülük is , de ha ez igy marad , akkor ez nekem a motor mechanikai állapotán nem változtat , nem genygit nem stb ugye ? amint irtam régebben is lehet sok hülyeséget kérdek mert nulla vagyok mechanikai téren....amihet kezdek érteni az az eddigi motor hibáim :)) még nem mértem le , mivel a garázs közös valakivel , és most nincs az országba az ürge . én kulcsom meg a garázsban
Nem tudom. Sosem mértem alapjáraton töltést.
Szép motor!
gyújtás nem fog kimaradni ha erre gondolsz. ha tudatosan használod nem lehet gond. Azért ritka jelenség hogy valaki alapjáraton hajt egy cbr-t. A megoldás ledes hátsólámpa! lehet kapni olyan ledes lámpát aminek a hagyományoshoz hasonló foglalata van így nem kell semmit átalakítani. Szerintem ez a kis nyereség már tutijó volna neked. De mesélj majd járatás után szerintem az akkud eleve lapos... reméljük még tart egy darabig a jóidő szia
de nem kevés a 12.2 12.3 , lemértünk 1 yamaha viragot , 1 r6ot , gixxer 750et , s mindenik 13.8 körül tölt alapjáraton is
Alapjáraton egyik motor sem tölt rendesen. 4-5000-es fordulaton kell mérni a töltést gépkönyv szerint.
Ő volt a beteg Fazer...esztétikailag még kicsit pontot aluli...de jó lesz majd , a kipuf saját készitésü...titán leovince volt , de a titánt karbonra cseréltem :D
Nos , még nem mértem le a menet utáni töltést , majd holnap , de ha marad alapjáraton a 12.2 az gondod jelent nekem , befojásolja valamilyen szintem a motor mükösését vagy bármi mást , amint irtam lejebb 2 ezer fölött tölt normálisan 14 fölött
Olyan........
Pont ilyen..
Helló valakinek van tükre?
Hali mennyiért adnád a plexit? 95 -ős sc 28asra szerinted jó?
Köszi
Mivel nem láttam mail-címet így csak egyszerűen ide írom.
A honlapot érdemes néha nézni, mert az aktualitásokat is ide viszik fel. Nem sűrűn szerkesztik, de amikor igen, akkor sok mindent felraknak.

A jelentkezés Facebook-on megy, én is ott jelentkeztem. Nekem lassan válaszoltak (majd 1 hónap), de mindig válaszolnak. Nagyon hamar betelnek az időpontok, mert minden oktatásra kb. 30 főt hívnak el (+-5 fő). Tehát aki a szezon elején akar menni, az legyen résen. Nekünk is már csak az utolsóra jutott hely.

Elérhetőségek a honlapon ill. FB-n:
http://www.ivtm.hu/
http://www.facebook.com/pest.m...

Üdv.:

Bala
Ha küldenél e-mailben egy kis infót meg elérhetőséget (a vezetéstechnikával kapcsolatban) a jövőre való tekintettel, azt nagyon megköszönném!
Megjártuk a vezetéstechnikai tréninget. CBR 900-al és Multistrada-val felutaztunk a Hungaroringre (5-kor kelés, 6kor indulás, 220km), megcsináltuk a tréninget (9:00-14:00), majd hazautaztunk (megint 220km) és gyors készülődés után pedig irány Erdély lagzira... fasza nap volt!

A tréninget mindenkinek ajánlom, annak is aki már gyakorlott motoros, hiszen tanulni sosem késő és mindig jól jön. Eddig is használtam a hátsó féket, de ezek után még jobban fogom. Sose gondoltam volna, hogy ilyen szűken tudok fordulni. :-)

Motoros rendőrök tartják az oktatást nekünk motorosoknak. Egy remek kezdeményezés ami sajnos nincsen agyon hirdetve, pedig el kellene. Akit érdekel részletesebben is mesélek.

Üdv.:
Bala
Gondolom a feszszabályzót rosszul nem köthettem , tehát 3 sárga mind1 , volt 2 piros 2 zöld ott is zöld zöldre piros pirosra ment.leszigeteltem s vissza....de azt szerintem vagy jol vagy rosszul lehet kötni , tehát vagy van töltés vagy nincs...
Igen , fényszorokkal együtt.Hát nem tudtam annyira összerakni hogy teljesen kész legyen , idomok még nincsenek rajta...Majd holnap..Utána majd lemérem hogy mi van , ha nem akkor legrosszabb esetbe felhuzom az alapjáratot 1500ra , vagy pedig megállitás elött 1 2 percet tartom 2 ezren a fordulatot.Holnap kiderül , az aku eléggé levolt merülve , szóval az is lehet.
Najó elnagyoltam , nekem is leesik a fesz, de a minimum 13V megvan mindig.
http://youtu.be/p4ycvEDnhho

Hát ez nem túl jó hír .
Gondolom fényszórókkal mondod ezt a 12V környékit.
Megmodom őszintén én amikor tekercseltem, akkor mindegyik pólusra egy menettel többet raktam.
Így nekem alapjáraton féklámpákkal reflektorral tompítottal mindennel együtt is megvan a 14V.
Tenni nem tudsz sokat, javaslom szerezz be ledes fényforrásokat a hátsó búrába meg a rendszámhoz ezzel spórolsz kb 50W ot . Remélhetőleg elég lesz.
De azt is kalkuláld bele hogy lehet az akkud nincs teljesen feltöltve és a generátor abba is nyomja az ampereket most még az elején! Szóval lehet jó lesz az később ha feltöltötte! Javaslom menj vele egy fél órát és utána ellenőrizd mi a műsor.
Szurkolok. Üdv
Fazer**** :D
Fazaer , sikeresen ujratekercselték a generátorom , kérdésem a következő , minden a helyére lett rakva , de alapjáraton 12,2 12,3at tölt , ez igy jó ? 2 ezres fordulaton már tölt 14,4ig is.
Eladó,ha valakit érdekel!

Újszerű állapotban lévő textil,cordura kabát,kivehető termo béléssel,alkar-könyék és váll protektorral,fényvisszaverő csíkokkal!

06705761477 Szfvár-on (kb 170 cm magasságig és 80 kg-ig)

20000 Ft Ha valakit érdekel!
kukactengely cserés volt , a rosszat megtartottam emlékbe :D
Mikor elvitte tőlem minden rendben volt a motorral , gertyák gagyik voltak benne , de balesete elött pár nappal beszéltünk , valami papirokat küldtem még el neki.Dicsekedett hogy milyen jol megy a moci....s hogy tanulgat kerozni vele.....a baleset pontos okát mindenki másképpp mondja.....elvileg , elötte 10 15 percel volt egy enyhe esése a barátnőjével ,sérülésmentesen.. a csaj átszállt 1 másik mocira.ő meg vagánykodott kerekezgetett....s ez lett a vége
Ja és ha jól emlékszem Te lelkiismeretesen megjavíttattad a váltót miután kiderült a baj. Még csak az kellett volna, hogy úgy add el, hogy kidobálja a sebességet, kerekezés közben az is végzetes. Te is elintézted volna magad vele.
Fontos hogy az emberekben legyen egy betyárbecsület, hogy nem ad el hibás motort, mert ha utána ilyen történik egyrészt a lelkiismerete egy életre elintézi, másrészt ha vizsgálat indul és kiderül a gányolás, megy szépen a börtönbe.
Te mindent megtettél, ne hibáztasd magad!
Sajnálom a dolgot ...
Ne legyen bűntudatod! Aki motorra ül annak tisztában kell lenni azzal hogy mit kockáztat.
Részvétem...