tavaszra ebben a szinekben fog pompázni ha minden összejön + a fehér részre kap 1 kis airbrashos grafikát , hogy mit , azt még nem tudom , de sztem valami repsolos dolgot..
azzal sem oldanák meg semmit , éspedig , ugyanannyi fényszorok nélkül is a töltés alapjáraton tehát 12.1 12,13 között , ugyanez összes fényszoro használattal , és nélkülük is , de ha ez igy marad , akkor ez nekem a motor mechanikai állapotán nem változtat , nem genygit nem stb ugye ? amint irtam régebben is lehet sok hülyeséget kérdek mert nulla vagyok mechanikai téren....amihet kezdek érteni az az eddigi motor hibáim :)) még nem mértem le , mivel a garázs közös valakivel , és most nincs az országba az ürge . én kulcsom meg a garázsban
Szép motor!
gyújtás nem fog kimaradni ha erre gondolsz. ha tudatosan használod nem lehet gond. Azért ritka jelenség hogy valaki alapjáraton hajt egy cbr-t. A megoldás ledes hátsólámpa! lehet kapni olyan ledes lámpát aminek a hagyományoshoz hasonló foglalata van így nem kell semmit átalakítani. Szerintem ez a kis nyereség már tutijó volna neked. De mesélj majd járatás után szerintem az akkud eleve lapos... reméljük még tart egy darabig a jóidő szia
Ő volt a beteg Fazer...esztétikailag még kicsit pontot aluli...de jó lesz majd , a kipuf saját készitésü...titán leovince volt , de a titánt karbonra cseréltem :D
Nos , még nem mértem le a menet utáni töltést , majd holnap , de ha marad alapjáraton a 12.2 az gondod jelent nekem , befojásolja valamilyen szintem a motor mükösését vagy bármi mást , amint irtam lejebb 2 ezer fölött tölt normálisan 14 fölött
Mivel nem láttam mail-címet így csak egyszerűen ide írom.
A honlapot érdemes néha nézni, mert az aktualitásokat is ide viszik fel. Nem sűrűn szerkesztik, de amikor igen, akkor sok mindent felraknak.
A jelentkezés Facebook-on megy, én is ott jelentkeztem. Nekem lassan válaszoltak (majd 1 hónap), de mindig válaszolnak. Nagyon hamar betelnek az időpontok, mert minden oktatásra kb. 30 főt hívnak el (+-5 fő). Tehát aki a szezon elején akar menni, az legyen résen. Nekünk is már csak az utolsóra jutott hely.
Megjártuk a vezetéstechnikai tréninget. CBR 900-al és Multistrada-val felutaztunk a Hungaroringre (5-kor kelés, 6kor indulás, 220km), megcsináltuk a tréninget (9:00-14:00), majd hazautaztunk (megint 220km) és gyors készülődés után pedig irány Erdély lagzira... fasza nap volt!
A tréninget mindenkinek ajánlom, annak is aki már gyakorlott motoros, hiszen tanulni sosem késő és mindig jól jön. Eddig is használtam a hátsó féket, de ezek után még jobban fogom. Sose gondoltam volna, hogy ilyen szűken tudok fordulni. :-)
Motoros rendőrök tartják az oktatást nekünk motorosoknak. Egy remek kezdeményezés ami sajnos nincsen agyon hirdetve, pedig el kellene. Akit érdekel részletesebben is mesélek.
Gondolom a feszszabályzót rosszul nem köthettem , tehát 3 sárga mind1 , volt 2 piros 2 zöld ott is zöld zöldre piros pirosra ment.leszigeteltem s vissza....de azt szerintem vagy jol vagy rosszul lehet kötni , tehát vagy van töltés vagy nincs...
Igen , fényszorokkal együtt.Hát nem tudtam annyira összerakni hogy teljesen kész legyen , idomok még nincsenek rajta...Majd holnap..Utána majd lemérem hogy mi van , ha nem akkor legrosszabb esetbe felhuzom az alapjáratot 1500ra , vagy pedig megállitás elött 1 2 percet tartom 2 ezren a fordulatot.Holnap kiderül , az aku eléggé levolt merülve , szóval az is lehet.
Hát ez nem túl jó hír .
Gondolom fényszórókkal mondod ezt a 12V környékit.
Megmodom őszintén én amikor tekercseltem, akkor mindegyik pólusra egy menettel többet raktam.
Így nekem alapjáraton féklámpákkal reflektorral tompítottal mindennel együtt is megvan a 14V.
Tenni nem tudsz sokat, javaslom szerezz be ledes fényforrásokat a hátsó búrába meg a rendszámhoz ezzel spórolsz kb 50W ot . Remélhetőleg elég lesz.
De azt is kalkuláld bele hogy lehet az akkud nincs teljesen feltöltve és a generátor abba is nyomja az ampereket most még az elején! Szóval lehet jó lesz az később ha feltöltötte! Javaslom menj vele egy fél órát és utána ellenőrizd mi a műsor.
Szurkolok. Üdv
Fazaer , sikeresen ujratekercselték a generátorom , kérdésem a következő , minden a helyére lett rakva , de alapjáraton 12,2 12,3at tölt , ez igy jó ? 2 ezres fordulaton már tölt 14,4ig is.
Mikor elvitte tőlem minden rendben volt a motorral , gertyák gagyik voltak benne , de balesete elött pár nappal beszéltünk , valami papirokat küldtem még el neki.Dicsekedett hogy milyen jol megy a moci....s hogy tanulgat kerozni vele.....a baleset pontos okát mindenki másképpp mondja.....elvileg , elötte 10 15 percel volt egy enyhe esése a barátnőjével ,sérülésmentesen.. a csaj átszállt 1 másik mocira.ő meg vagánykodott kerekezgetett....s ez lett a vége
Ja és ha jól emlékszem Te lelkiismeretesen megjavíttattad a váltót miután kiderült a baj. Még csak az kellett volna, hogy úgy add el, hogy kidobálja a sebességet, kerekezés közben az is végzetes. Te is elintézted volna magad vele.
Fontos hogy az emberekben legyen egy betyárbecsület, hogy nem ad el hibás motort, mert ha utána ilyen történik egyrészt a lelkiismerete egy életre elintézi, másrészt ha vizsgálat indul és kiderül a gányolás, megy szépen a börtönbe.
Te mindent megtettél, ne hibáztasd magad!
gyújtás nem fog kimaradni ha erre gondolsz. ha tudatosan használod nem lehet gond. Azért ritka jelenség hogy valaki alapjáraton hajt egy cbr-t. A megoldás ledes hátsólámpa! lehet kapni olyan ledes lámpát aminek a hagyományoshoz hasonló foglalata van így nem kell semmit átalakítani. Szerintem ez a kis nyereség már tutijó volna neked. De mesélj majd járatás után szerintem az akkud eleve lapos... reméljük még tart egy darabig a jóidő szia
Nos , még nem mértem le a menet utáni töltést , majd holnap , de ha marad alapjáraton a 12.2 az gondod jelent nekem , befojásolja valamilyen szintem a motor mükösését vagy bármi mást , amint irtam lejebb 2 ezer fölött tölt normálisan 14 fölött
Pont ilyen..
Köszi
A honlapot érdemes néha nézni, mert az aktualitásokat is ide viszik fel. Nem sűrűn szerkesztik, de amikor igen, akkor sok mindent felraknak.
A jelentkezés Facebook-on megy, én is ott jelentkeztem. Nekem lassan válaszoltak (majd 1 hónap), de mindig válaszolnak. Nagyon hamar betelnek az időpontok, mert minden oktatásra kb. 30 főt hívnak el (+-5 fő). Tehát aki a szezon elején akar menni, az legyen résen. Nekünk is már csak az utolsóra jutott hely.
Elérhetőségek a honlapon ill. FB-n:
http://www.ivtm.hu/
http://www.facebook.com/pest.m...
Üdv.:
Bala
A tréninget mindenkinek ajánlom, annak is aki már gyakorlott motoros, hiszen tanulni sosem késő és mindig jól jön. Eddig is használtam a hátsó féket, de ezek után még jobban fogom. Sose gondoltam volna, hogy ilyen szűken tudok fordulni. :-)
Motoros rendőrök tartják az oktatást nekünk motorosoknak. Egy remek kezdeményezés ami sajnos nincsen agyon hirdetve, pedig el kellene. Akit érdekel részletesebben is mesélek.
Üdv.:
Bala
http://youtu.be/p4ycvEDnhho
Hát ez nem túl jó hír .
Gondolom fényszórókkal mondod ezt a 12V környékit.
Megmodom őszintén én amikor tekercseltem, akkor mindegyik pólusra egy menettel többet raktam.
Így nekem alapjáraton féklámpákkal reflektorral tompítottal mindennel együtt is megvan a 14V.
Tenni nem tudsz sokat, javaslom szerezz be ledes fényforrásokat a hátsó búrába meg a rendszámhoz ezzel spórolsz kb 50W ot . Remélhetőleg elég lesz.
De azt is kalkuláld bele hogy lehet az akkud nincs teljesen feltöltve és a generátor abba is nyomja az ampereket most még az elején! Szóval lehet jó lesz az később ha feltöltötte! Javaslom menj vele egy fél órát és utána ellenőrizd mi a műsor.
Szurkolok. Üdv
Újszerű állapotban lévő textil,cordura kabát,kivehető termo béléssel,alkar-könyék és váll protektorral,fényvisszaverő csíkokkal!
06705761477 Szfvár-on (kb 170 cm magasságig és 80 kg-ig)
20000 Ft Ha valakit érdekel!
Fontos hogy az emberekben legyen egy betyárbecsület, hogy nem ad el hibás motort, mert ha utána ilyen történik egyrészt a lelkiismerete egy életre elintézi, másrészt ha vizsgálat indul és kiderül a gányolás, megy szépen a börtönbe.
Te mindent megtettél, ne hibáztasd magad!
Ne legyen bűntudatod! Aki motorra ül annak tisztában kell lenni azzal hogy mit kockáztat.
Részvétem...
románul van....