Egy skype nevet vagy valami elérhetőséget tudnál irni nekem , telszámot ne mert erdélyből elég költséges....te lehet tudnál segiteni ha találok esetleg más modellről feszszabit , hogy bekössem
Sziasztok megint , 929hez feszszabalyzo erdekelne , a leheto leghamarabb , vagy hogyha nincsen , akkor 1 tanacs hogy melyik modellrol talal ra . yamaha r6ot meg cbr f3at raprobaltm kotni de 1ikkel sem mukodik , a generatornak mukodnie kell mert a lampas tesztet megcsinaltam minden ok volt vele , neten sasolgattam kepekrol megitelve a 919es feszszabalyzo ugy tunik hogy talal ra.igaz lehet ez?...KOSZONTEM.
Szia!
A kuplung komplett kosár 25eft!
Féktárcsák elkeltek!
A hengerfej 954RR de ránézésre ugyan az!
Vezérmű tengelyeim és szelepek vannak 929-hez!
A hengerfely kompletten 40eft!
Szia!
Köszönöm, hogy utána jártál a jelenségnek! Ez számomra nagyon érdekes eredményre enged következtetni. Nem vagyok híve az összeesküvés elméleteknek, de az köztudott hogy a gyártók élettartamra terveznek. Sajnos ezek alapján azt kell hogy kijelentsük, a Honda és minden bizonnyal a többi motorgyártó cég is ebben gondolkodik. Örülök, hogy megnézted a tönkrement szabályozókat. Ezek szerint valóban a Honda tehet róla azaz vagy az eszköz hűtését vagy a benne lévő kapcsolóelemek teljesítményét választotta meg kedvezőtlenül.
Az rendben van hogy bemelegíted a motort ( a saját motorom tapasztalata alapján) hidd el nekem hogy a multiméter ellenállás mérője pár voltos feszültséget használ ohmméréskor. Ez a néhány V, nem fog átütni a gyengült szigetelésen. A tekercsekben sem néhány volt generálódik. Hidd el én is ledöbbentem mikor 200-250V os vizsgálatnál egyszer csak átütött a tekercselésem aminek kV okat kellene bírnia! Ekkor rövidzár alakult ki (de csak ha forró volt) a test és a tekercs között ami megszűnt mikor lehűlt a dekni! (élvezet volt erre rájönni)
Előző leveledben említett nagyobb teljesítményű szabályozó tartós megoldást jelenthet. De csak akkor, ha nincs vagy nem nagymértékű a szigetelésromlás.
Én egy pár ezer forintból összerakható kapcsolást javaslok, ami szintén jóval nagyobb teljesítményű mint az eredeti. Megépítéséhez viszont mindenki kalkulálja bele, hogy ha nem kellően gyakorlott, bizony nagyobb kárt okozhat, mint hasznot a barkácsolás. csak saját felelősségre !
Összességében tanulságos eredményre jutottunk, csak gratulálni tudok az alaposságotokért! Így tovább!
Üdv. Zoli
U.I: csak érdekességképp a negatív pólus és a generátorcsatlakozók között egyenként kimérted a diódát és ép volt ? ( generátorsaruk felé esnek a katódok) szinte hihetetlen bocsi
Nem akar valaki nekem péntekre egy motort kölcsön adni?
Lehetetlen kérés, de megkérdezni még nem kerül semmibe. Vezetéstechnikai tréningre megyek és persze elment a töltés a motorról...
Természetesen nem ingyen kellene. De ha senki sem jelentkezik az sem gond.
Nem tuntem el csak rengeteg melom volt es csak olvasni jartam be.
Nos ahogy mondtad, elovettem jopar regi fesszabalyzot mericskelesre. Anno nem nagyon mericskeltem oket mert csere utan jo lett mindig a toltes es igy csak egy dobozba gyujtogettem oket. Mindegyik egytol egyig mutatja a diodasort mind pozitiv es mind negativ iranyba. Nyitofeszultseg mind egyforma. Senem szakadtak senem zarlatosak. Termeszetesen dioda vizsgaloval.
Tehat ha igy nezem akkor jo mindegyik.
Namost a szabalyzo reszet az elektronikat nem tudom megnezni mert mind a pozitiv tolto vezetekrol kapja a referencia feszultseget szal az be van otve.
Miota utoljara irtam 2 motor is megfordult a muhelyben egy Vulkan 750 aminek tudvalevo hogy a generator cserehez a blokkot ki kell venni vagy legalabbis eltolni a vaztol annyira hogy le lehessen venni a fedelet. Tehat itt ebben az esetbe jobban megnezten a generatort. Jol felfutottem a motort szinte mar izzott kozben folyamatosan terheltem a tekercseket majd ellenallas meressel a testre. Teljesen jot mutatott. Azert erosen gondolkodom hogy lehetne a motorban a generatort meg jobban bevizsgalni hogy kiszurjuk a defektes tekercset.
A kollegammal is beszeltem aki ugyancsak tobb szaz fesszabot cserelt mar es kulon rakerdeztem hogy jott-e mar vissza ujra fesszab miatt egy motor. Azt mondta nem.
Kerdesem hogy tudsz-e egy jo fesszab kapcsolasi rajzot ami megbizhato. Alu hutohaz lenne, a panel is megoldott az alkatresz pedig a digikey-tol azonnal jonne postan.
Igaz nekem 93'-as volt, de nem számít A leggyengébb pont a benzintank.. Néha tele kell tankolni.. aztán néha ráfér egy olajcsere, időnként fékbetétek, azokat ritkábban cserélni, aztán az utolsó a láncszett.. Azt nem sűrűn, de kell cserélni. Más nem jut eszembe.. Remélem kielégítő volt a válasz.
Sziasztok.Most vettem egy 94-es 900 rr-t.Segítsetek,mire figyeljek oda.Mik a gyenge pontok.Tudom hogy a Hondák megbízható motorok,de a 900 rr ről nem tudok semmit!Előre is köszi!
Helló, nekem 4évig volt 929RR, nagyon szerettem, elég erős- elég jó konstrukció szerintem, blokk elnyűhetetlen- mint minden CBR , van aki azt mondta hogy szar a váltója, gyerekbetegség- sose tapasztaltam... saját hülyeségből elcsúsztam vele, naked bike nak se utolsó talán egy picit lehetne finomabb a gázreakció, én betudtam annak hogy ez az első injektoros 900RR és nem vettem pc-t hozzá... AMi nagy előny az anyós ülés alatt a csomagtér, bazi sok hely van benne a mai sportgépekhez képest De egy kellemes motor tényleg! Ha nem zavar a váz megoldása -kiveszed a blokkot és széthullik- akkor csak ajánlani tudom!
Hali!
Tudna valaki egy pár gondolatot írni a Honda 900RR-röl?Elég sürgős lenne!Kellene pozitív és negatív vélemény is!Megbízható moci? egy 2001-est néztem ki.Milyen az az évjárat?Előre is köszönöm a válaszokat!
Repsol Syntetico 10w40, én ezt használom, és meg vagyok vele elégedve. Utcán tökéletes, évente meg azt a 2-3 pályanapot kibírja (Máriapócs kicsi pálya).
Természetesen igazad van!
Ha kiragadod a mondatomat a szövegkörnyezetből akkor természetesen nincs értelme.
Én azt mondtam hogy ha a géptest és a sárgák között ha tud mérni valamit (feszt vagy áramot attól függően hogy mit és hogy akar mérni) akkor van baj!
Természetesen a tekercsek ellenállása valóban néhány tized ohm és a szigetelési ellenállása a testhez képest 10Gohm vagy annál nagyobb ... nekem pl 80Gohm/500V-on Mivel új!
Üdv!
Az egykerekező "nem én vótam" Gaáborral? Persze, teljesen normális, de mérés közben figyelj oda, hogy az egyik ujjad, vagy a Gáboré a seggedben legyen, hogy a természetes földelés meglegyen!
"Ha bármit is tudsz mérni, akkor sajnos szar a tekercsed! "
Ezzel ellentmondanék! Igenis lehet mérni tekercs ellenállást
kb. 0.1 ohm (a szakadás kizárása miatt van értelme mérni) és terheletlen feszültséget 5000 fordulaton 50-60 v között váltó feszültséget, mindhárom szál között. Test felé nem mutathat zárlatot egyik szál sem.
A kuplung komplett kosár 25eft!
Féktárcsák elkeltek!
A hengerfej 954RR de ránézésre ugyan az!
Vezérmű tengelyeim és szelepek vannak 929-hez!
A hengerfely kompletten 40eft!
Köszönöm, hogy utána jártál a jelenségnek! Ez számomra nagyon érdekes eredményre enged következtetni. Nem vagyok híve az összeesküvés elméleteknek, de az köztudott hogy a gyártók élettartamra terveznek. Sajnos ezek alapján azt kell hogy kijelentsük, a Honda és minden bizonnyal a többi motorgyártó cég is ebben gondolkodik. Örülök, hogy megnézted a tönkrement szabályozókat. Ezek szerint valóban a Honda tehet róla azaz vagy az eszköz hűtését vagy a benne lévő kapcsolóelemek teljesítményét választotta meg kedvezőtlenül.
Az rendben van hogy bemelegíted a motort ( a saját motorom tapasztalata alapján) hidd el nekem hogy a multiméter ellenállás mérője pár voltos feszültséget használ ohmméréskor. Ez a néhány V, nem fog átütni a gyengült szigetelésen. A tekercsekben sem néhány volt generálódik. Hidd el én is ledöbbentem mikor 200-250V os vizsgálatnál egyszer csak átütött a tekercselésem aminek kV okat kellene bírnia! Ekkor rövidzár alakult ki (de csak ha forró volt) a test és a tekercs között ami megszűnt mikor lehűlt a dekni! (élvezet volt erre rájönni)
Előző leveledben említett nagyobb teljesítményű szabályozó tartós megoldást jelenthet. De csak akkor, ha nincs vagy nem nagymértékű a szigetelésromlás.
Én egy pár ezer forintból összerakható kapcsolást javaslok, ami szintén jóval nagyobb teljesítményű mint az eredeti. Megépítéséhez viszont mindenki kalkulálja bele, hogy ha nem kellően gyakorlott, bizony nagyobb kárt okozhat, mint hasznot a barkácsolás. csak saját felelősségre !
Összességében tanulságos eredményre jutottunk, csak gratulálni tudok az alaposságotokért! Így tovább!
Üdv. Zoli
U.I: csak érdekességképp a negatív pólus és a generátorcsatlakozók között egyenként kimérted a diódát és ép volt ? ( generátorsaruk felé esnek a katódok) szinte hihetetlen bocsi
Nem akar valaki nekem péntekre egy motort kölcsön adni?
Lehetetlen kérés, de megkérdezni még nem kerül semmibe. Vezetéstechnikai tréningre megyek és persze elment a töltés a motorról...
Természetesen nem ingyen kellene. De ha senki sem jelentkezik az sem gond.
Üdv.:Bala
929 esé kellene.
Hengerfej melyikhez való?
Nem tuntem el csak rengeteg melom volt es csak olvasni jartam be.
Nos ahogy mondtad, elovettem jopar regi fesszabalyzot mericskelesre. Anno nem nagyon mericskeltem oket mert csere utan jo lett mindig a toltes es igy csak egy dobozba gyujtogettem oket. Mindegyik egytol egyig mutatja a diodasort mind pozitiv es mind negativ iranyba. Nyitofeszultseg mind egyforma. Senem szakadtak senem zarlatosak. Termeszetesen dioda vizsgaloval.
Tehat ha igy nezem akkor jo mindegyik.
Namost a szabalyzo reszet az elektronikat nem tudom megnezni mert mind a pozitiv tolto vezetekrol kapja a referencia feszultseget szal az be van otve.
Miota utoljara irtam 2 motor is megfordult a muhelyben egy Vulkan 750 aminek tudvalevo hogy a generator cserehez a blokkot ki kell venni vagy legalabbis eltolni a vaztol annyira hogy le lehessen venni a fedelet. Tehat itt ebben az esetbe jobban megnezten a generatort. Jol felfutottem a motort szinte mar izzott kozben folyamatosan terheltem a tekercseket majd ellenallas meressel a testre. Teljesen jot mutatott. Azert erosen gondolkodom hogy lehetne a motorban a generatort meg jobban bevizsgalni hogy kiszurjuk a defektes tekercset.
A kollegammal is beszeltem aki ugyancsak tobb szaz fesszabot cserelt mar es kulon rakerdeztem hogy jott-e mar vissza ujra fesszab miatt egy motor. Azt mondta nem.
Kerdesem hogy tudsz-e egy jo fesszab kapcsolasi rajzot ami megbizhato. Alu hutohaz lenne, a panel is megoldott az alkatresz pedig a digikey-tol azonnal jonne postan.
Udv. Jozsi.
SC33 asom üléshuzata kiszakadt
Ismertek olyan helyet Budapesten ahol megcsinálják ?
Üdv
Tudna valaki egy pár gondolatot írni a Honda 900RR-röl?Elég sürgős lenne!Kellene pozitív és negatív vélemény is!Megbízható moci? egy 2001-est néztem ki.Milyen az az évjárat?Előre is köszönöm a válaszokat!
Ha kiragadod a mondatomat a szövegkörnyezetből akkor természetesen nincs értelme.
Én azt mondtam hogy ha a géptest és a sárgák között ha tud mérni valamit (feszt vagy áramot attól függően hogy mit és hogy akar mérni) akkor van baj!
Természetesen a tekercsek ellenállása valóban néhány tized ohm és a szigetelési ellenállása a testhez képest 10Gohm vagy annál nagyobb ... nekem pl 80Gohm/500V-on Mivel új!
Üdv!
Ezzel ellentmondanék! Igenis lehet mérni tekercs ellenállást
kb. 0.1 ohm (a szakadás kizárása miatt van értelme mérni) és terheletlen feszültséget 5000 fordulaton 50-60 v között váltó feszültséget, mindhárom szál között. Test felé nem mutathat zárlatot egyik szál sem.