Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is van egy hibátlan leömlős gyári rendszerem GYÁRI dobbal együtt 25ezres. Se karc se horpadás és szép fekete a csövezés.
A leömlő,hátsó dob nélkül mi pénz?
Köszi
Sziasztok! Eladóvá vált a kis szerelmem. 2000-es 929, tricolor, scorpion sportdob, sportlégszűrő tisztítószettel, bukógomba, sötétített plexi, új irridiumos gyertyák, persze NGK, nagyon szép állapotban van tényleg, az óra nincs visszatekergetve, így hát 55500km van benne. Ha vkit érdekel hívjatok,írjatok! 30/589-33-48 selazs@citromail.hu Miskolc!
Hali!
A képen látható 900RR bontódik,ha valakit valami érdekel bátran hivjon:30 259-05-47
Bájó honlapja.
Én is csak ajánlani tudom Öket!
Én végül Bájónál (Trix) csináltattam.
Ég és föld az előtte utánna feeling!
Előszó a válaszomhoz (ami hosszú lesz :) ) előszó: Nem vagyok szerelő, nem vagyok szakember. Fireblade-em van, és nagyon érdekel lelkes amatőrként a futómű téma. Ennyit tudok, nem többet.

Válasz:
- Amenynire nem mondanám, hogy nem értek hozzá, annyira gondolom, hogy ez nem beállítás kérdése. Szerintem(!) ez inkább valahol vmi csapágy, szilent, stb. lógás.
- Ettől függetlenül a ContiSport az egyetlen gumi, amit ingyen sem kérnék. Azzal vettem a motoromat. Az öreg, trotty 20 éves túra motorom nem csúszott meg úgy alattam, mint egy közepesen kényelmes ám hidegebb, nedves túrázás alatt kétszer a Fireblade a Pilisben.
Pringen lassú csoportos időnél megcsúszott az eleje, és elkenődtek a minták rajta (van képem róla vhol). A hátulja szétnyílt mintha pengével vágták volna meg. Közben gyorsan kopott. SOHA többet! (de nem ez a te gondod sztem ettől függetlenül)
- futómű ügyben: info_kukac_trix_pont_hu;
esetleg érdemes lehet egy alap átnézéssel kezdeni, amihez én márka ide vagy oda a Soroksári úton a Yamaha World-öt ajánlom, ott is személyesen Kozma Tamást.

Hajrá!
Érdekel a cím amit említetté!
Még egy érdekes infó : Ha pl rámegyek egy közönséges útfestésre szaggatott vagy záróvonal az is bebillegteti a gépet. Mintha mocorogna a fara. De a légnyomással már próbálkoztam ( alacsony magas) a gumi nem lehet egyszerűen ennyire szar kb 50% os conti sport attack ( bár számomra végig nagy csalódás ez a gumi)
Valamint ha 100 nál elengedem a kormányt berezeg és ha nem kapom el bukfenc is lehetne... De csak 80 és 120 között se alatta se felette. Biztos ott rezonál. De nem hiszem hogy emiatt fosnék egy 50km es gyenge kanyarban. Valami nem ok és nagyon rámegy a vezetési élményre. A mocc amúgy full gyári semmi modding.
Ha a gumid jó állapotú, akkor első körben guminyomás ellenőrzés. Aztán ha az jó, szerezni egy manual-t a géphez, és ellenőrizni, hogy gyári értékeken vannak e a futómű beállítások (előfeszítés és csillapítás; remélhetőleg nem lett sem elöl, sem hátul emelve, ültetve).

Azt sem szabad elfelejteni, hogy ezek nem mai darabok. Ennyi idő után biztos ráfér egy futómű szervizelés. Hozzáértő helyen 45-50-ből csinálják meg profin elejét, hátulját specialista helyen Bp-en. Ha ezt rá tudod szánni, akkor tudok adni egy mail címet (WSBK stock-ba is csinál futóművet ) de a neten is találsz más helyet.
Szia fazer.
Szemely szerint szeretem a kememy telot. Probald a kovetkezot: csereld le a telo olajat. Lehetoleg 15w-re de lehet 20w lenne a legjobb. Alul teljesen tekerd ki a csillapitot felul pedig teljesen be. Ekkor beruggozas csillapitasa nem lesz csak full kiruggozas. Innen indulj. Aztan probakorok es Lent egy klikk be fent egy klikk ki es ujra probakor. Megjegyzem hatul szintugy Lent full ki fent full be. A lenyeg hogy mikor lenyomod konnyen lemegy de lassan Jon fel. Ez az indulasi beallitas. Nem mondom hogy ez lesz a jo de innen indulj.
Kérlek segítsetek!
Azért érdekelt ez az első futómű téma mert egy ideje szórakozik velem a mocc sc33. Nevezetesen kanyarokban bizonytalanná válik, olyan mintha berezegne a kormány,de persze nem ez történik. Úgy képzeljétek mintha a döntés közben nem maradna a kiszemelt íven hanem hol kijjebb hol beljebb akar mocorogni.
Arra gondoltam elkopott a gumim és az csúszkál..... de nem .
aztán a csapágyakra gyanakodtam ...szarok is voltak cseréltem de még mindig ugyanaz a jelenség.
Létezik hogy a kormány csapágy laza vagy a teleszkópnak valami kehhe van ? Ha állítok a teleszkóp csavarjain lent és fent is valami változás van hol jobb hol rosszabb de a lényeg hogy bizonytalan. Mit javasoltok? Esetleg hozzáértő tapasztalt róka megnézhetné nekem. Üdv!
Ha ha ha...........Ha normalis hozzaerto valaszod nincs akkor ne szolj hozza ! De ugy latom sok embernek (koztuk neked is) az okoz oromet ha belekothetnek másokba....
Anyagilag nem eri meg de engem ez nem erdekel...A motort nem akarom eladni...Atepitettem ugy ahogy nekem tetszik es folyamatosan fejlesztem... A forditott telo jobban illik a streetfighter stilushoz , hozzaerto szemeknek szebb es talan jobb is... Raadasul a 16-os elso kerek helyett vegre 17-es lesz amire lehet normalis gumit normalis arban venni..
nem láttalak berénybe csávó :D
Na megint van 1 barom kérdésem :D Ma kerozgattam , s 1ik alkalommal mikor tettem vissza az elejét elég fura hangot hallottam...1 csattanás szerüséget.....mi a fene lehetett? szépen engedtem vissza eléggé....idom nem ért sárvédőt szerintem.....lehet hogy első gumi benyikkant s azt halhattam vagy lábtarton gyenge a rugó s az visszaüthetett?:P
Nincsen gond vele , indul stb stb , csak a helyzet az hogy ha alapjáraton hagyom sokat , s utána állitom le , nincs meg az a töltés ami kellene , leállitom , s 20 30 mpet lampát hagyok pörgés nélkül , tuti megkell tolnom :)
Persze hogy az akunál mérem, hát még ezt a szezont lenyomom igy vele , nem valami sok van már hátra sajna , s majd tavaszra ujratekercseli az ürge.Köszi a tanácsokat
Mert onnantól motorversenyző vagy és kétszer olyan gyorsan veszel be egy kanyart.
Miért éri meg az első futóművet cserélni ?
Szia,
Koszi a valaszt..... A gixer 1000 K2 eleje meg jobban nez ki,de nem lesz gond a váznyaknal? Ugyanaz a magassága es az átmérôje?
Sziaa !

Bele lehet rakni, de cakkonpakkpuder kell hozzá minden, fék, felni, hidak, minden. A fordított telószár vastagabb mint a sima, és azért kell hozzá a vastag híd is. Nekem egy komplett K2 1000 futóművem van, amit majd a télen akarok az enyémbe belepattintani.
Sziasztok!
Valaki tudja hogyan megy bele a CBR 929,954 RR komplet forditott telos eleje a CBR 919-es RR-be? Mit kell modositanom? Eleg csak a forditott telokat megvennem vagy az also felso kormanykiflit is cserelni kell? Esetleg van valakinek elado cbr 929 vagy 954 komplet eleje?
Szinte biztos hogy az a baj! 1mm es duplán lakkozott drótot kérj! esetleg minden pólusra fél menettel többet. De hol méred a feszültséget? ugye az akku kapcsain közvetlenül!?
mert ha nem ott pl elöl a lámpán akkor becsapod magad.
A motor vezetékein simán esik 0,6 - 1V is az akkun mérthez képest. (Csak a reflektorok 11 A ert vesznek fel a gyujtást is belemérve és ezért)
Szó-szo ha tudatosan használod jó lehet azért az. lehet rákölteni nem éri meg.
üdv
Na lemértem ma ujra , ugyanaz , 12,1 12,3 között ingadozik.ha beindul a hütő ventillátor leesik 11,9re is , az szerintem nagyon kevés , Na de most mi lehet a gond , végkonyabb rézdróttal lett tekercselve ? mert szemmel látható hogy picit vékonyabb mint a régi ? Beszéltem is a faszival aki megcsinálta , és ujratekercseli majd télen.Szerinted az lehet a gond ?
üdv! a plexi 10 forint. nem tudom hogy a 95-re jó-e, 92-94-re jó az biztos. egy ismerősömnek van egy füst plexije 95-re, de abból egy kis darab le van törve 4 000 ft az ára ha jól emléxem.