Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát azt nem tudom. De az F3-as szabályzója szinte ugyanúgy néz ki mint az SC28-SC33-as 900-asnak. Azonban az, hogy felmegy-e a 929-re azt sajnos nem tudom. Egy jó villamos szaki megoldja szerintem, olyan nagyon nagy különbség nincsen ezek között szerintem. Viszont azt boritékolom, hogy ezek nagyon melegszenek (nincsen hűtőborda), ezért én is, meg más is plussz hűtéssel látták el. A régi vasakat is megszögelték minden jóval, van aki még plussz ventit is rakott rá, de az már szerintem fölösleges. Amúgy nem árt esetleg hőpasztát alkalmazni (komolyan!). Nem tudom, hogy hol van felfogatva a 929-en, ezért jobb egy kicsit utána nézni. SC28-SC33-nál a segédvázon van, így arra könnyebb plussz hűtőbordát felszerelni a másik oldalra.

Kérdezz meg egy villanyost, az vágni fogja a témát. Amúgy elméletileg úgy van, hogy 3 szál megy be (generátorból) és 2 szál megy ki az akksira. A bekötést meg színkód alapján egy villanyos már kisújból kirázza...

Az az én véleményem.
Üdv.: Bala
sb , irok most neked is mindig te segitesz rajtam :D szóval itt a foton ez 1 cbr f3as szabályzozó , ezt én feltudom tenni 929re ? picit másképp vannak a szinek, szálak rajta....kösz előre , 1 hétig nem leszek , remélhetőleg az olaszoknál találok direkt 929re...addig is kösz minden választ
Én nem márka alapján választok olajat, de kinek mi fontos. A lényeg, hogy az API szabvány minimum SG legyen, de egy mai korszerű olajok már az SL osztályt is megütik. Illetve van még egy szabvány, méghozzá a JASO. Ez a japánok által kifundált motorkerékpár specifikus olaj szabványa. Vagyis ha ilyen jelölés van a motorolajon, az nyugodt szívvel önthető motorkerékpárba. Ez az osztály lehet MA vagy MA2. Értelemszerűen az MA2 jobb. Viszkozitást tekintve maradj a gyár által előírt specifikációnál. Gondolom ez 10W-40. Ha nem pályázol akkor más nem is nagyon kell bele.

Üdv.:Bala
Helo tudtok nekem valami jo olajat ajanlani? Cbr 929 Koszi
ja igen , de fázisceruzával mérésnél rágázoláskor ugyanugy erősődőtt a fény mint a lámpás tesztnél...szóval jónak tünik a generátor , csak a szabályzó lesz a hiba...
a lényeg , vegyek akkor 954 vagy 929 szabályzót ? lenne itt nekem 1 f3asból de nem akarok vágni kötni , mert ha tényleg elrontok valamit csak nagyobb a költség , holnap éjjel indulunk cimborámmal olaszország( imolai piacra ) remélem ott találok szabályzót aprópénzért, ha esetleg nektek van fölösbe , jó árba , és ott nem találok azt is megvenném , kösz előre is
Szia!
RC51 lámpás tesztje jobb mint a fázisceruza, mert valóban terheli is a generátort azaz 300W ot felvesz belőle. A fázisceruza be tud csapni, mert áramot nem vesz fel, az mindig fog világítani.
RC51 tesztjét csináld meg, de egészítsd ki azzal, hogy a géptest és a sárgák, azaz genvezetékek között feszültséget mérsz, vagy az is jó ha áramot. (vigyázz megrázhat ! illetve ha áramot mérsz tegyél sorba a műszereddel egy lámpát is nehogy leégesse a műszeredet) (nagyobb méréshatártól a kisebb felé óvatosan ). Ha bármit is tudsz mérni, akkor sajnos szar a tekercsed!
Üdv
A döntés a tiéd.
Hát ez az a zx 10 a szivem csücske de a 170le kicsit sok nekem utcán.
Nekem elég lenne az hogy ne keljen visszaváltogatni előzésnél meg érezzem ha húzom.
Szia!
A lámpáid tényleg jó ötlet nekem is tetszik!
De ha belegondolsz akkor mik azok amiket ki tudsz szűrni vele? CSak azt ha teljesen leégett a tekercselés és
legalább két fázis vezető hozzáér a test-hez. ( ez elég ritka) Vagy azt tudod kiszűrni hogy elszakadt -e valahol a kivezetett vezeték.

Ha tönkre megy a szabályozó akkor az csak túlterhelés miatt következhet be. (hiszen évekig működik ha veszel
egy új motort és nincs benne öregedő vagy kopó alkatrész). A szabályozó te is tudod, hogy söntszabályozás
elvén működik a CBR-ben a fix mágnes miatt. Azaz, ha nagyobb izzókat vagy plusz reflektorokat teszel a
motorodra csak segíted a szabályozó működését, mert nem kell akkora feszültséget letörnie. Azaz csinálhatsz
bármit, nem tudod tönkretenni ilyen úton.

Akkor meg miért megy tönkre, jön a kérdés?

Hát azért, mert olyan áramút alakul ki, ami terheli a szabályozót mégsem segít rajta. A legtöbb tönkrement szabinak csak a negatív
oldali beépített diódái mennek tönkre, mert ha letestel a tekercs, akkor a vázon keresztül a diódákon át a tekercshez vissza, egy áramhurok jön létre ami folyamatosan melegíti a diódákat és azokon nem csak az üzemi, hanem ez az extra áram is átfolyik. (vegyél elő egy rossz szabályozót és mérd ki a lábait igazam lesz. A sárgák és a + , - vezetékek között csücsülnek a diódák. lásd fotoalbumom. A szervizes ismerősöd nem ismeri a szabályozó belső működését. Ő azért dolgozik multiméterrel, mert a gépkönyvbe azt írta a gyártó, hogy mérje meg a tekercsek ellenállását, meg a testhez képesti ellenállást. Ez komoly hibáknál valóban célra vezet. De nekem is olyan hibám volt, hogy csak akkor lehetett kimérni a
szigetelés hibáját, ha a generátort hőkamrában 100fokra melegítettem (üzemi). Csak akkor testelt le a rosszaság.

Összességében nem elegáns nagyobb vezetékekkel erősebb szabit betenni, mert ez olyan mintha megpatkolnál egy biztosítót, ami működik de mégsem az igazi...
Én tudom, hogy a gyakorlatban nem fog senki ezért többmillióért egy szigetelésvizsgálót venni. De sokan már a 3dik szabályozót cserélték ki és mindig elromlott, mert a valódi ok megbújt a háttérben. Csak a teljesség kedvéért írtam le ennyire részletesen, nem volt célom kioktatni senkit. Én is csak segíteni szeretnék amennyire tudok.
Üdv és gondtalan motorozást mindenkinek!
GSX-R 750-est vennék K6-tól. 954RR-ből már a beragadtak is 8 évesek. Újabb 636-tól meg nem fogsz hasra esni hiába erősebb egy kicsit mint a régi.
Ja nem kell nekem csak eladó most az én 03 as 636 om és gondolkodok egy 05-06 os on vagy egy 954RR en azok nem olyan sok lovasok mint a többi 1000es még nem annyira vszéjes. Persze szerintem.
Nemtom. Szerintem full rendszer, 4 térképes PC ill. valszeg hengerfej tuning is. Power commanderes topicban kérdezd Agót.
A KWS-nél van hozzá 674ccm-es kitt 5800$-ért. Az 155 pacit hoz főtengelyen. Szerintük persze. link
És ehez mi kell?
Czinder Robié 145Le és 81Nm volt.
Turbóval 400Le 500Nm.
120? 1050-es kittel esetleg. A mostaniak közül sem tudja mind. Ágónál a legerősebb 954RR 114Nm de az majdnem 170Le van felhúzva. A szériák meg 145Le körül tudnak.
Egy 05 636- ból mi a max amit lóerőbe meg nyomatékba kilehet hozni?
én 95 öt mondtam de a haver akinek ilyen van 120 as körülit mondott határozottan de a 2005 ös R1 nek tudtam hogy 110 körül van, és igy én biztos voltam benne hogy nemlehet.
Csak most vette és nagy a hév.
Mik voltak a tippek?
Nagyon szépen köszönöm
Főtengelyen szériaállapotban 100-105Nm körül van.
Hali srácok mekkora a nyomatéka a 2003 as 954RR nek?
Vitadöntő lenne!
lényegébe a fázisceruzával is ugyanezt lelehet ellenörizni , csak 1enként , nem 1xre 3at , de a lényege ugyanez ,
Hali , a generátort ( alternátort erdélyiesen ) leteszteltük , fázisceruzával is , meg mérőmüszerrel is , annak a müködése tökéletesnek tünik , akkor csak a szabályzó lehet nemde ? másik kérdés , van 1 cbr f3as szabályozóm , azt ha rákötöm müködik ? a 929nél 7 szál van , 3 sárga , 2 zöld 2 piros , az f3én meg 3 sárga 1 zöld 1 piros , na most ha a 1 pirosat 2é választom meg az 1 zöldet , az akkor ugy jó lesz ? és bekötöm a 929 csatlakozóba ? vagy lesütök valamit ? :D