Nem kintről hozott, csak ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. Alkalmi vétel volt, sztem nagyon jól jártam vele, és kb tavaszig megőrülök:D Bizony, a tiszteletet meg kell neki adni! Eszméletlen mi erő van benne:)
Hat az idojarasra most nincs panasz. 30 fok nappal 22 ejszaka es szaraz napos. Mindennap. Es ez meg igy lesz novemberben is.
A 20W-t azert irtam mert en szeretem a kemeny futomuvet. De ez ugye izles kerdese. Orulok hogy jo lett a geped. Ugye mennyivel masabb?
Elgépeltem bocsánat! (5:43 kor még kómáztam)
Gépkönyv szerint
Pro-Honda Suspension Fluid SS-8 kell bele igazad van ami 10W-s csak még a fejemben volt ez a ss8 és elírtam.
Katalóguskönyvben is a 10W szerepel.
Köszi
Kedves RC 51!
Tisztellek, becsüllek, de legfőképpen irigyellek :-)
Álomszép utakon motoroztatok minden elismerésem jó lett a videód.
Kellemes meleg és motorozni való idő lehet felétek, bezzeg itt meg nemsoká vége a vénasszonyok nyarának és jön az átkozott tél :-(
Szia!
Köszi a tippet!
Mindenkinek tanulságos lehet!
az SC33 típus gyári teleszkóp olaja 8W és kiszedett rugó mellett a légkamra nagysága 114mm + /-4mm.
Ha nincs súlyproblémánk vagy nem jellemző hogy túlterhelnénk a mocit én nem javaslom a sűrűbb olajat.
Nem fogjátok elhinni de mintha belefostam volna a telószárba, olyan cucc folyt ki szétszereléskor! Szépen átmostam és összeraktam a vasat. A csere olaj Motul 10W fork oil expert lett.
Ezt tudtam csak a hétvége előtt beszerezni.
Álomszépen megy, döntögethető! Akinek hasonlóan imbolyog bizonytalankodik a kanyarokban a kedvence gondoljon bele, hogy mikor cserélt a telóban olajat!
Jó pihenést és moccozást mindenkinek!
RC51 egy kérdés ha lehet. felétek nincs valami módszer karbimembrán javításra v cserére olcsón. Van egy öreg XJ550 yamahám abba kellene.
skype lenne a legjobb nekem...nem okostelefonom van :) 8800am van , szeretem a "vas" telefont birja a strapát. ors.mezei a skype felhasználóm.Köszi előre is
Főtengely vagy hajtókarcsapágyas egyetlen tizedmásodperc alatt is lehet a motor. Átfordul a csapágy és annyi. Még elketyeghet egy ideig alacsony fordulaton de határozottan árt neki.
egyik cimborám is a feszitőt mondta , merthogy ha csapágy akkor az 1ik percről a másikra nem hangosodik igy fel hanem fokozatosan....ő azt mondta hogy több mint valószinü hogy a feszitőbe megment a rugó..hol mérjek pontosabban és mit ? emlitettem már párszor hogy nem az erösségem a mekaniai része...csak amiket eddigi hibáiból tanultam
Gyurus motor nem igazan veszit az erejebeol. Nem annyit hogy eszrevedd. Mikor jar a motor merj kipufogo konyok homersekletet. Vagy ovatosan vizes kezzel erintsd meg. Vigyazz forro! De a legjobb egy infra homero.
Valoszinu vezermulanc feszito lesz de tenyleg hallani kellene. Fotengely csapagy inkabb hirtelen gazadasra kezd el kopogni. Eloszor. Aztan mar minden fordulatnal szol. Egyebkent figyelj az olaj mennyisegre mert hajlamos levegot szivni gyertyaban es akkor tenyleg csapagy lesz a baj.
Feszitore "APE timing chain tensioner" vagy "APE cam chain tensioner". keress ra.
Hali , véleményetekre vagyok kiváncsi...ma kimentem egy utolsó körre....csináltunk pár 100 kilométert, hazafele megáltunk pár keros videot csinálni...kerozás közbe valami nekem elég csunyán elkezdett szólni....meg utána is....mostis...3 4 ezer fordulat fölött valami "kerregés" szerüség hallszik...a motor nem veszitett az erejéből..Vezérmülánc lehet? és ha igen , rálehet spanolni vagy cserés ? Valaki mondott valami csapágyat ami a főtenygely körül van valahol....Próbáltam videot csinálni , de szar a kamerám s nem kiszürhető a hang.Várom a válaszokat , Köszönöm
Szia!
Isten igazából nem tudom mert az enyémet eladtam ez miatt, egy haveré ez a motor aki le volt taglózva hogy erőtlen a motorja!Nem tudom hogy mióta ilyen de ő négy éve így használja. Pontosan nem tudom, hogy mi a baja, mert nem értek hozzá, egy hozzáértő haverom szerint "gyűrűs" lesz a motor. A ciripelést nem tudjuk, hogy honnan jön a blokkból.
Castrol jo. Mi itt bel ray teloolajat hasznalunk. De azthiszem jo mindegyik nevesebb gyarto olaja. Aztan milyen vizkozitasut valasztottal? Javaslom a 20w probald ki eloszor.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/wat
ch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
kamerán nem hallani annyira . de a lényeg hallszik..
Kintről hozott gép hogy be van zárva a puttonyba?
Sok balesetmentest.
A 20W-t azert irtam mert en szeretem a kemeny futomuvet. De ez ugye izles kerdese. Orulok hogy jo lett a geped. Ugye mennyivel masabb?
Gépkönyv szerint
Pro-Honda Suspension Fluid SS-8 kell bele igazad van ami 10W-s csak még a fejemben volt ez a ss8 és elírtam.
Katalóguskönyvben is a 10W szerepel.
Köszi
Tisztellek, becsüllek, de legfőképpen irigyellek :-)
Álomszép utakon motoroztatok minden elismerésem jó lett a videód.
Kellemes meleg és motorozni való idő lehet felétek, bezzeg itt meg nemsoká vége a vénasszonyok nyarának és jön az átkozott tél :-(
Köszi a tippet!
Mindenkinek tanulságos lehet!
az SC33 típus gyári teleszkóp olaja 8W és kiszedett rugó mellett a légkamra nagysága 114mm + /-4mm.
Ha nincs súlyproblémánk vagy nem jellemző hogy túlterhelnénk a mocit én nem javaslom a sűrűbb olajat.
Nem fogjátok elhinni de mintha belefostam volna a telószárba, olyan cucc folyt ki szétszereléskor! Szépen átmostam és összeraktam a vasat. A csere olaj Motul 10W fork oil expert lett.
Ezt tudtam csak a hétvége előtt beszerezni.
Álomszépen megy, döntögethető! Akinek hasonlóan imbolyog bizonytalankodik a kanyarokban a kedvence gondoljon bele, hogy mikor cserélt a telóban olajat!
Jó pihenést és moccozást mindenkinek!
RC51 egy kérdés ha lehet. felétek nincs valami módszer karbimembrán javításra v cserére olcsón. Van egy öreg XJ550 yamahám abba kellene.
Feszitore "APE timing chain tensioner" vagy "APE cam chain tensioner". keress ra.
Isten igazából nem tudom mert az enyémet eladtam ez miatt, egy haveré ez a motor aki le volt taglózva hogy erőtlen a motorja!Nem tudom hogy mióta ilyen de ő négy éve így használja. Pontosan nem tudom, hogy mi a baja, mert nem értek hozzá, egy hozzáértő haverom szerint "gyűrűs" lesz a motor. A ciripelést nem tudjuk, hogy honnan jön a blokkból.