Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én eléggé stock (gyári) fanatikus vagyok, így nekem ez nem jön szóba. De kinek mi jön be. Amúgy van aki megcsinálta, alapvetően nem néz ki rosszul, de szerintem jobban nézne ki, tiszta plexivel csak a lámpatestben, vagyis nem lenne benne az aszférikus üveg, így szebben látszódna az angel eye.
értem. köszönöm a választ. meg még szeretnék bele tenni angel eyes karikákat is:). szerintem patent lenne. szerinted/szerintetek?
Én a vízpumpánál szoktam lehúzni a csövet. Ehhez le kell szedni a burkolatot. Igaz nekem SC28 van, de nem sokkal különbözhet a rendszer. Alapelv, hogy a legmélyebb ponton bontod a rendszert.

Bala
A foglalt készen van, csak 1 darab vezetéket kell behúzni. Mondjuk én jobban szeretem, ha csak az egyik ég, jobban néz ki. Ha kevés a fényerő (szerintem kielégítő) akkor tegyél bele emelt fényerejű izzókat, pl.: a Tungsram (GE) +90%-os izzóját . Nekem a kocsiban van benne. Ha nem is klasszikusokkal, de tényleg jobb.

Bala
Helo segitsetek ha tudtok! Hogyan lehet leengedni a vizet a motorbol? rakni akarok uj kevereket 929 cbr! Koszi ja es hol kell feltolteni majd!
Sziasztok.

Van egy 96 os RR em és nekem jobban tetszene úgy, hogy ha mind a 2 szeme világítana tompítottan. Valakinek nincs összekötve? Vagy valakinek jó ötlete? Köszönöm a válaszokat. Haly
Szia!

Örülök neki,használd egészséggel.Ha valami kell keress mail-ben.
Heló,tegnap megjött a plexi,meg vagyok elégedve,köszi.
Láttam,a KépesMotoron,hogy tudsz eloxált fék+kuplung karokat,meg színes plexicsavarokat,majd karácsony környékén jelentkezek ezekkel kapcsolatban,mert ,hogy néz az ki ,hogy a fa alatt nem lesz a RuRu-nak,semmi.
A honda álom volt és az is marad,rettenetesen imádom.
Köszönöm a felajánlást mik lennének az árak elküöldöd emilben,köszi.
bayerischermotorwerke@gmail.com
Felpezsdült újra a véred, gondolom! :)

Van pár eladó bmw cuccom,akár neked,akár ismerősödnek,eladó cuccaim közt megtalálod!Az árakat ne is nézd,rád nem azok vonatkoznak!
Megjárattam az öreg vasat .
helyszín gondolom ismerős.

CBR az örök öreg.
csati...
megvan a csatt, de a végére csak kitaláltad:D Kicsit siralmas állapotban van...
Hová lett neked az a csati? Csak mert jóformán a kábelkorbácsba csatlakozik közvetlenül...na jó nem teljesen, mert ez csak az egy mellékága, de elég sok minden fut bele. Elégett?
Igen igen! na nekem az a piros csati kéne
Hahó!

Én nem vagyok nagy villanyász, de az talán mintha az indítórelé lenne. Csináltam róla fényképet, ez lenne az?
Mi a pontos neve és hol lehet szerezni azt a csatlakozót, ami az akksi mellett van, nekem piros színű, és 30as biztosíték van benne? 95ös évjárat.
Eddig is volt 1 alig hallhato kis csörömpölése , ne az valami csavarka a fejidomba amit még nem találtam meg , az olajat csak holnap engedem le , a "forgácsos" dologért...a többi mad télen derül ki , értelmetlen most szétkapkodni , hosszú a tél....
Engedd le az olajat és nézd meg hogy van e benne forgács.
Nagyon csapágyas hangja van.
Én ebben a videóban hallom, mintha már "csörömpölne" az első kigyorsításkor. De a fene tudja...
Amúgy újra meghallgattam mindet, de nem sok minden vehető ki belőle. Minden esetre nem árt majd szétszedni és megnézni. Így csak találgatni lehet, úgyis akkor fog kiderülni, hogy mi a baja, ha már darabokban a motor. Mindenki mást fog mondani. Ha meglesz a ludas, majd pötyögd be.
youtubos felhasználomon 5 videot találsz teszt1től teszt 5ig , ide nem tettem be az összeset , nézd meg ha gondolod , hátha valamelyiken te jobban hallod...azért is várok a véleményekre , hogy tudjam körülbelül mire számitsak...nekem 2 szerelőm van 1ik aki a jobb....nincs jelenleg az országban , a másik....ő szelepekre gyanakszik , mivel volt nála 1 r6 hasonló problémákkal , ott szelepgond volt...öszintén én nem tudok mit mondani , ennyire én nem értek ehez..
Lehet rosszul hallani a videon , de gázráadáskor hangosodik inkább , mikor engedem vissza nem hangosabb.....és amint irtam 3 4 ezertől kezd a hang előjönni.. megpróbálok még jobb hangminőségü videót csinálni holnap , olajcsere után
Hmmm...akkor majd várom a kolléga beszámolóját, hogy mi lett az egész sztoriból. Mondjuk a legutóbbi időben ezek a feszítőpatronok rendre mennek tönkre...
Jól mondták. Láncfeszítő patron. A rezonanciától visszalazul. Nem kell mérni rajta semmit, ki kell cserélni.
Ha vezérműlánc lenne, akkor alapjáraton csörögne rendesen és fordulaton csendesedne...ez pont fordítva van. Én elsőre valamelyik csapágyra gyanakodnék, de mindenképpen neked kell tudni, mert így videón keresztül nem nagyon adja vissza. Első sorban talán nem hajtókarcsapágyra gyanakdnék, hanem inkább valamire a hengerfejből... Azt lehet hallani, hogy akkor kezdi hangosabban csinálni, mikor ejted a fordulatot, bár lehet, hogy nincs összefüggésben vele, mivel lehet csak adott fordulaton csinálja. Eléggé zajosak a videók, menet közben is inkább a szívóhangot hallom, mint a csörömpölést, habár nem egyértelmű.

Valakinek más vélemény?