de igen ennek , de nem annak köszönhető a baleset...szemtanuk szerint kerozott.rosszul tette vissza az elejét.és bumm....de igyis szar érzés nekem...ha nem adom el , nem hal meg....szóval...fura..
oooo no mindegy...
a hibás adatai érdekelt volna...
Örülök hogy megcsinálják! abba ne menj bele viszont hogy csak az égett részt cseréljék! cseréljék ki az egészet különben gány meló és el fog romlani... üdv és sok sikert..
Óvatosak legyetek...most kaptam a hírt hogy akinek eladtam a 929em , 15én balesetezett . a mentőket hivták , a diszpécser baszott rá küldeni mentőt....a második hivásnál kapott hajba csak....hivás után 35 percel érkezett meg a mentő...a srác életét vesztette...a galériámban lévő 929ről van szó....mivel most a piros fehér kékem van...csatolok 1 fotot.baleset után a motorról..ilyet találtam csak neten...Óvatosan mindenki.....
OK! Bár ha érdekel a 180/60-as gumi akkor szóba jöhet gumi csere is! Van aki foggal körömmel ragaszkodik a gyár által előírt 180/55-höz, van aki felrakja a 190-st is. /60, abból a szempontból jobb, hogy nagyobb a felülete ami az aszfalthoz ér, tehát ennek következtében jobb a tapadás.
Az enyém 99-es,nem akarok hülyeséget mondani,szerintem igen,de majd valamelyik fórumozó kolléga biztos megmondja a tutit! :)
Pénteken délután küldöm a képeket!
Nem gondolkodtam rajta eddig,pihent a szekrénybe,csak láttam gumikat árulsz,nekem meg az fogyogat ezért gondoltam a cserére!
Pénteken küldök majd képeket róla emailben,mondasz majd rá egy árat,szerintem megegyezünk!
Halli! Nekem megvan a gyári!Nincs elrepedve eltörve,viszont nem új,azért vannak karcok !Képeim között megtalálod,igaz felszerelt állapotban,de talán ránagyítva azért látszik!Pénteken tudok róla képet,küldeni emailben!
Egy hátsógumáért (180/55) elbótolhatjuk,ha gondolod! :)
mindenkeppen azt javasolnam, hogy szerezz ujat helyette. nekem anno 3szor lett ujratekercseltetve az alloresz a 929-en, mert egy olyan apro deformalodas miatt egett le allandoan, amit szemmel szinte nem is lehetett eszrevenni. ilyen kis kurva tizedmilimeterek is szamitottak, mert a forgoresz porog, mint allat es mar ez is szamitott.
szoval ha megteheted, akkor keress egy ep darabot.
ja a deformációt nem vész helyrehozni, viszonylag puha fémről beszélünk. A kérdés az h mi okozhatta. Leginkább kapkodós összeszerelés, mikor a mágnes berántja a tekercset de nem akar a helyére menni...
Újratekerni nemhiszem hogy gazdaságosan elvállalná valaki , nekem is sok szarakodás volt vele. csak a réz ára kb 12ezer Ft. Nézz szét azt javaslom az ebay.de oldalon! Használt meg lutri, az ugyanolyan elöregedett mint a tiéd. ergo rizikos mert tönkremehet...
Igy már értem, oksa.
Csak egyet tegyél meg légyszi, egy ohm mérővel mérj ellenállást az egyik sárga és a dekni (test) között. Nagyon kíváncsi vagyok hány ohm . Előre is köszi. Jó éjjt
Tehát , amit bejelöltem , azok a kis téglalap alakok , azok kis lemezekből állnak , na az enyémen 3 kis ilyen téglalap részecske , középen picit elvan csuszva....mintha beleért volna a mágnesbe és el deformálta volna picit , na én ha ujratekercseltetem a generátort , az okozni fog nekem próblémát ? vagy ne foglalkozzak tekercselésel , hanem keressek 1et bontottan ?
Forrosodni forrosodott picit az r6é de az enyém a 929é az nem , 10 perc pörgés után picit langyos volt , de 14,4 voltot tartott a gsxrnek , szóval a feszszabályzóm okés
Amit mértünk , hogy nincs e szál szakadás , ami a kis videon látszik , hogy mindennek 1-nek kell lennie , az nálam oké volt , ma meg halogéneket tettünk mind 3 kijövetelre a generátorból 1 égő kiégett , 1 alapjáratban alig világitott , 3ik meg középszinten világitott..letöltök 1 fotot a te generátorjaid közül és megpaintelem rajta hogy hol és mit láttam.
Az izzók mindig világítani fognak. Nincs az az Úristen, hogy elszakadjon a generátorban a huzal. (kivétel mikor mégis de akkor se magától)... Maximum nem egyformán világít ez tapasztalható. Ezért jó a 3X 100W os izzó mert terheli rendesen talán ott jobban látszik a különbség. RC51 is mondja a videójában, hogy hiba esetén ez tapasztalható.
Nem forrósodott a szabályozó amikor próbálgattad? Csak kíváncsi vagyok. Illetve te egy perdöntő bizonyíték lehetsz!
Írtad előbb hogy műszerrel is nézted és jónak mérted! Csak oszlasd el a kétkedést bennem, ugye hogy a sárga vezeték és a test között szakadás volt ugye? Írd meg kérlek anno mit mértél műszerrel ?
Köszi !
Végül kiderült hogy a feszszabályzom okés , rátettem 1 gsxre és tökéletesen töltött , az f3asé is meg az r6osé is , igy kizárásos alapon a generátor a hibás , szétszedtem , és negyedrésze elég sötét szinü és a peremén fölül azok a kis mittudomén milyen "fémszeletek" 2 3 helyen elvannak picit hajolva....szóval 101% hogy generátor
Szia!
Pedig azok a szabályozók amiket próbáltál ugyanolyan működési elvűek mint a tiédnek. Csak egy tipp: a csatlakozóban ott van a (fekete) test és a (piros) pozitív ? Esetleg egy halogén izzóval lámpázd le hátha ott van ugyan a feszültség, csak épp teljesítmény nem tud átjönni valahol egy gyenge keresztmetszeten.
Tulajdonképpen bármilyen szabályozó megteszi, olyan motorról ,ahol mint a tiédben is állandó mágneses 3F generátor van. Amit érdemes figyelni, hogy a donor motor villamos teljesítménye ne legyen kisebb mint a 929 -esedé. Mert nem fogja győzni a kisebb szabályozó disszipálni a felesleges villanyodat. benzinszag@freemail.hu -n szívesen lépésről lépésre segítek
Üdv
a hibás adatai érdekelt volna...
Örülök hogy megcsinálják! abba ne menj bele viszont hogy csak az égett részt cseréljék! cseréljék ki az egészet különben gány meló és el fog romlani... üdv és sok sikert..
Pénteken délután küldöm a képeket!
Pénteken küldök majd képeket róla emailben,mondasz majd rá egy árat,szerintem megegyezünk!
Ez a plexi ugye jó a 97-es SC33-asra is? Képet tudnál küldeni róla?
Egy hátsógumáért (180/55) elbótolhatjuk,ha gondolod! :)
Nincs vkinek véletlenül elfekvőben SC33-ashoz plexije? Ha van vkinek, ne tartsa magában! :)
Vagy ötlet honnét tudnék beszerezni!
szoval ha megteheted, akkor keress egy ep darabot.
Csak egyet tegyél meg légyszi, egy ohm mérővel mérj ellenállást az egyik sárga és a dekni (test) között. Nagyon kíváncsi vagyok hány ohm . Előre is köszi. Jó éjjt
Amit mértünk , hogy nincs e szál szakadás , ami a kis videon látszik , hogy mindennek 1-nek kell lennie , az nálam oké volt , ma meg halogéneket tettünk mind 3 kijövetelre a generátorból 1 égő kiégett , 1 alapjáratban alig világitott , 3ik meg középszinten világitott..letöltök 1 fotot a te generátorjaid közül és megpaintelem rajta hogy hol és mit láttam.
Nem forrósodott a szabályozó amikor próbálgattad? Csak kíváncsi vagyok. Illetve te egy perdöntő bizonyíték lehetsz!
Írtad előbb hogy műszerrel is nézted és jónak mérted! Csak oszlasd el a kétkedést bennem, ugye hogy a sárga vezeték és a test között szakadás volt ugye? Írd meg kérlek anno mit mértél műszerrel ?
Köszi !
Pedig azok a szabályozók amiket próbáltál ugyanolyan működési elvűek mint a tiédnek. Csak egy tipp: a csatlakozóban ott van a (fekete) test és a (piros) pozitív ? Esetleg egy halogén izzóval lámpázd le hátha ott van ugyan a feszültség, csak épp teljesítmény nem tud átjönni valahol egy gyenge keresztmetszeten.
Tulajdonképpen bármilyen szabályozó megteszi, olyan motorról ,ahol mint a tiédben is állandó mágneses 3F generátor van. Amit érdemes figyelni, hogy a donor motor villamos teljesítménye ne legyen kisebb mint a 929 -esedé. Mert nem fogja győzni a kisebb szabályozó disszipálni a felesleges villanyodat. benzinszag@freemail.hu -n szívesen lépésről lépésre segítek
Üdv