Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdésem volna kormánycsapágy témában !
http://www.sportmotor.hu/motor...
Feltettem még néhány közeli képet is. A csapágyamon látszik sajnos a beverődés szemmel is. Kérdésem ki hogyan esne neki?
Valahogy ki kell préselni a vázból eddig oké. A baj hogy nincs hozzá szerszámom. Arra gondoltam készítek egyet. Jól látszik a képen is hogy a csapágy átellenes pontján a vázban van egy vékonyított rész, valószínű ide jönne a szerszám. Én 3-as lemezből reszelek egy babapiskóta formájú oda illeszkedő cuccost minek a közepén menetes csavar lóg ki így annál fogva már húzható is a csapágy. Kell még egy lemez ami meg a vázon fekszik fel és egy anyát hajtva az említett csavaron szépen kisajtolja a rohadékot.
Vélemény? Vagy inkább mutassam :-) holnap :-)
Tökéletesen passzol a 6-os felnire a 180/55-ös gumi.
Nekem 929-en és 1000RR-en is volt.
Ment az5 pont.n
A telóolajcserénél a csuszógyürüket is megnézed,cseréled?
Az engem nagyon érdekelne,sok képet csinálj a teló beltartalmáról
Nagyon frankó....lesem lelkesen mi hogy van...kössze!
Ígéretemhez híven elkezdtem a motor felújítását.
Ime az album első fele: http://www.sportmotor.hu/motor...

Cél :
teleszkópolaj csere és tisztítás.
Kormánycsapágy ellenőrzés, csere ha szükséges.
Vezérműlánc csere mert 63e futottunk...
Én is neten nemrég rátaláltam hogy a gyári mérete az 190/50-es és köszi hogy megosztottadatanácsod nem megyek bele mert lényeg hogy van egy nagyon jó siskaom és egy Gimu kereskedővel akartam cserélni 4 új hátsó gumira elég lenne egy darabig de 180/55-őst akkor nem jó rá nem megyek bele fő a biztonság :))) Mégegyszer köszi szépen :)
nekem anno 190/50 volt fent.
most a 954-esemen is az van es amikor kerdeztem gumisnal, hogy lehet-e 180-ast felrakni, akkor azt mondta hogy a 6-os felni miatt o nem rakna kisebbet hatulra... a 6-os felni lehet hogy valami mas, mar nem emlekszem, mert reg volt mar
a lenyeg az volt, hogy nem ajanlotta a srac a kek holdnal annak ellenere, hogy nekik akkor nem volt 190-es hasznalt hatsojuk es nem akart ramtukmalni 180-ast (ami becsulendo).
cső emberek. 96-os rr re keresnék füst plexit. valakinek nincs eladó? Használt (szép állapotban) vagy új állapotban. Előre is köszöntem
A gyári méret előre 120/70 zr17, hátra 180/55 zr17 . Én 190/50-nel vetem de most 190/55 van fent . Az előző is jó volt meg ez is jó már amit mentem vele.
Sziaszok a 2001-es CBR 929 RRnek mi a gyári gumi mérete? 190!55 vagy 180/55? ha 180/55-őst veszek rá jó lesz a felnire?
En általában DID láncot használok,de többi Japán is jó lehet csak nincs tapasztalat.

Ez szerintem jó kis bolt ha nem ismernéd még
www.nagyvas.hu
(D.I.D) a hajtásláncom és azzal meg vagyok elégedve.
Az a helyzet erőteljesen gondolkodom a gyárin, mert az tuti elmegy 63e km-t gond nélkül . Mondjuk nem is tudom hogy a Hondának ki a gyári beszállítója vagy miféle a gyártósora, de egyszer már bizonyított nekem. Van tapasztalatotok láncgyártókkal ?
Mondjuk azt a Pinkmotorstól vettem(D.I.D) még ősszel,utánvéttel együtt volt 19ezer
Csak a kíváncsiság kedvéért mennyi volt a vezlánc?
Én a Fontos dolgokat a Hondától(Honda Szász) veszem,márv jól ismerem a srácot,úgymond barát lett,mert az XR600Rhez is sok dolgot vettem tőle,és már ad egy kis kedvezményt
a nem olyan fontos dolgokat meg a netről,de inkább belföldről mint az ebay
Hol szoktátok beszerezni az alkatrészeket?
EBAY vagy inkább a márkaszervíz vagy speckós bolt?
Kormánycsapágyra vezláncra szelepfedél tömítésre szó-szó fontosabb alkatrészekre gondolok.
Az ötlet . Köszönet érte
Sziaszok a 2001-es CBR 929 RRnek mi a gyári gumi mérete? 190!55 vagy 180/55? ha 180/55-őst veszek rá jó lesz a felnire?
Sziasztok!
Eladó cbr 954 generátor állórész + szabadonfutó fogaskerékkel együtt.Ár:10.000 ft 0620 3498275
Várjuk az albumot
Nekem nincs erőm csinálni képeket,meg videókat,ha lenne egy operatőröm nyomatnám ezerrel
Nekem még darabokban van a blokk főtengelycsapágysorra és hajtókarcsapágyakra vár,de lehet csinálok képet az alkatrészekről
Az album jó ötlet...ránéznék én is....
Remekül hangzik!
Valószínű a hét második felében fogok nekiállni. Lépésről lépésre készítek majd fotókat és egy albumba hajigálom majd őket.
Tanulságos lehet mindenkinek.
Közben meg ha benne vagy(tok) megvitathatjuk a lépéseket.
Örülök hogy minden gond nélkül lejön a szelepfedél attól féltem hogy a váz útban lesz. No folyt. köv. és köszi a segítőkészségedet!
Heló,nem nagy kunszt.
Ülés le,tank le,légszűrő kompletten ki,én a trafókat is kiszedem hogy sok hely legyen a szelepfedélnél.
Ha ez kész, akkor gyujtásdeknit meg a szelepfedelet leveszem.
Jelreforgatom a motort most nem írom le a menetét mert szerintem tudod,ha mégse akkor írj és segítek.
Következő lépésként leveszem a két veztengely között található láncvezetőt,ezután kiveszem a láncfeszítőt,ha megvan akkor leszoktam venni az egyik vezérműkereket,(mikor a motort forgatod jelre és még feszes a vezérlés célszerű meglazítani a csavarjait a vezkeréknek)hogy letud akasztani a láncot,a láncvezetőt és a feszítőt is kiveheted,úgy jobban férsz.
Kb ennyi,ha esetleg elakadsz valahol akkor írj és segítek.
ja az összerakásnál használj csavarrögzítő folyadékot a vezkerék csavarjainál,meg jó lenne ha a gyári nyomatékokal húznád le a csavarokat,ha kellenek a nyomatékok akkor majd megírom,csak szólj.
u.i.:nehezebb elmondani ezt mint megcsinálni
jó munkát
Az enyémben is 63 ezer van és vezláncot nomeg feszítőt meg a kapcsolódó cuccokat cserélnék én is.
Van javaslatod, hogy a legegyszerűbb a művelet?
Teljesen le kell szedni a blokkot a vázról stb stb pár szóban a menetét...
köszi
Szia, írtam a profilodban megadott címedre.