Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ELADÓ! CBR900RR 1997-es alkatrészek: hibátlan hátsó lámpa 5eft; gyári undertail idom 5eft; karbon aksitartós 6eft; hátsó kerék nagyon jó D209GP 190/55-ös gumival jó lánckerékkel 18ezer ft 5.5collos; javított első sárvédő mindennel 4ezer ft; GSX-R K4 első sárvédő csont új 6eft; Yoshimura kipufogó bilincs 9ezer ft, Együléses farokidom mindegyik évjáratú RR-re jó de a formavilága a 98-99-esre utal 6eft.

Hétközben csak du 5 után vagyok elérhető!
0630/6963423
Üdv! Bal első lábtartó konzolra vevő lennék! 99-es 919hez
Eladó cbr 954rr generátor tekercs 10.000 ft 0620 3498275
Az nagyon jó ár! A gyertyát én is kicseréltem de nem arra amit a gyár ír hanem szintén iridiumos cr9 ehvx 9 -.re mert olcsóbb és annyi a különbség a imr- hez képest , h ez végig menetes. hibátlanul mükődik vele.
Nagyon rendben van szerencsère ez is.Ha elviszi valaki biztos,hogy nagyon hiányozni fog a 29-es!Már volt is egy komolynak tűnő vevőjelölt aki hétvégén lejőnne.Végül is ennyiért amiért feltettem nem csoda.Kösz szépen ha te is ajánlod!
Érthető az idnok, az meg h 42 000 van benne mi tudjuk a legjobban, hogy ezeknek semmi. Hallottam pár 929-esnek a blokkját, e a kalappal a széria előtt, nekem a 954 van de kéne a 929nek a blokkhangja abból egyszerüen semmi nem hallatszik, gyönyörű tiszta.
Ajánlani fogom a mocidat.
Helló!
Élőben is legalább ilyen szép a motor :) Ha jól emlékszem 42 ezer km van benne. Hibátlanul működik és nem zsákbamacska illetve NEM töltéshibás mint sok 929/54 re írták a fórumban,hogy generátor bajok voltak.Ez teljesen rendben van. Az ára is úgy lett kitalálva,hogy remélhetőleg ne maradjon évekre fent az oldalon. Egyre roszabb a helyzet itt az országban,egyre több adó+szemétség ami terheli a dolgozó átlagembereket és kellene a moci ára későbbi Németországi induláshoz.Ha meg kimegyünk nem fogom látni sem és nem lesz értelme abszolult fentartani ezt a szépséget. Mindenesetre ha valakinek tetszik és érdekelné komolyan a motor az nyugodtan hívjon vagy írjon nekem.
Az igen! Ez nagyon szép képről nézve.
Aztán az ára is jó , miért adod el és mennyit futott ?
Sziasztok! Nem adás vétel topikban vagyok de azért hátha tudtok valakit vagy annak az ismerősének az ismerősét aki pont ilyet keres mint az én SC 44 em. :)
Röviden:http://www.kepesmotor.hu/honda...
720.000 pénz
Szia!
Nem tudom de valószínűnek tartom
Vigyázz rá, meg mutass képet ha tudsz
Hali!
48-ért gyári hozzá való szettet adna ő [steelhorsemotor . hu] 6500Ft/db ért vettem nála japán NGK gyertyákat is ( amivel a gyárból kijött azt kapott újat a vas ) átpörgött 50 000-en. Szűkség nem biztos h volt rá mert 100 000-et is átforgott itt egy 954-es gyári gyertyákkal és az enyémmel sem volt gond. Max a tudat jó h szervizelve lett.
Valakinek szüksége van esetleg összekötőcsőre, gyári dobra 929/954.hez? Szintén csak itt porosodik
Valakinek nincs szüksége 1997-es CBR919RR-hez gyári kipufogó rendszerre dobbal mindennel, komplett hátsó kerékre, Gyári HONDA víztiszta plexitre? Találtam még egy javított első sárvédőt komplettet, hátsólámpát és van egy üvegszálas együléses farokidomom 98-99-es modellre...
Benne a kipu szervo motorban.
Szia! ez engem is érdekel, hol van az a potméter?
Ja igen , s még 1 kérdés , telószimeringet cseréltem , nem vettem ujat mivel hevert pár , annó vettem párat olcsón, mielött betetem van benne az a kis rugó , abból kivágtam picit hogy szorosabb legyen és visszacsavartam , betettem visszaszereltem mindent , most meg rugozásnál , avagy mikor lenyomom az elejét és jön vissza van 1 kis nyikorgás szerü hang , a túl szoros szimering okozhatja ezt a hangot ? eddig nem volt...
De ha gond lett volna , már látnám avagy hallanám . nemde ? :P
RRX mennyiért tudsz láncszettet?
Na Hali!
A funkciója az, h 3000-nél 4-1 rendszerbe állítja a kiput előtte 4-2-1 használ. A probléma az volt vele, h van benne egy potméter ami megszorult és emiatt az elektronika felmelegedett és folyton hibajelet generált (égett az fi lámpa) emiatt sokat is evett. A baj csak az volt, h nem ezt jelezte hanem a tp szenzort de nagy nehezen rájöttem, kicseréltem és azóta megy mint az állat!
Igen ezt én is tapasztalom ha jó lenne a 929 re már megvették volna
Norbi, erről csak annyit sejtek, hogy 3000-nél nyit valami amiől megdurvul a hangja. Neked mi a gondod vele ?
Jólenne betartalékolni de épp láncszettre kell gyűjtenem.
A Székesfehérvári Honda centeresekkel vagyok kapcsolatban azt mondja "nagyon kevesen járkálnak 954-el"
Amugy meg érzem is. Van egy csomó cuccom hozzá ( szép piros első sárvádő, fekete tank, jobb piros oldalidom, piros faridom, K&N légszűrő, gyári indexek ) senki nem viszi el tőlem, eddig csak egy vki vitt el bal oldali idomot kecskemétre 5 rugóért, még csak drágán se adom...
Köszi szépen!Akkor megnyugodtam!
Helló!
A vízpumpától 3 cső megy. A vastag a hűtőradiátorhoz, a közepes vastag a hengerfej felé, a legvékonyabb (gondolom erre gondoltál) az olajszűrő házba megy. Természetesen mindháromban hűtővíz van!
Remélem tudtam segíteni!
Helló!Valaki meg tudja mondani 900rr - nél,hogy ahol van a vízszivattyú ott kettő cső van.A vastag az tuti víz cső,a másik a vékony cső olaj vagy víz?