Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, nemrég vettem egy '96- os RR-t, 1-2 apróságra lenne szükségem hozzá: jobb oldali kerékjárati idom (ami a reléket takarja), plexi merevítő keret, jobb első lábtartó taposó, benzincsap. Előre is köszi!
Ma végre megjött a jóárasitott Nissin betétem!:-D
Előre a garnitúra(jobb-bal oldal) 13000Ft volt,az elég jó ár szerintem!;-)
Szerintem 929-re nem tudod feltenni. Ahhoz kellene a 954 lámpa, fejidomtartó konzolok és még talán a műszerfal is.Szerintem az oldalidomhoz sem stimmel.
De ma rakok fel képet ha érdekel.
Megnézném.. Takaró műanyag is megvan hozzá, esetleg a felfogatók?
Írtad, h kínai, az mennyiben más, mint a gyári 929-re megoldható?
HELP!
a bolondját járatja velem a 929em. reggel bementem vele dolgozni, délutánra letiltott az Immobiliser, vagy valami. A zöld kulcsos lámpa folyamatosan világít. Tekerni teker, de se az üzemanyag pompa nem megy (gyújtás ráadása után kellene rögtön dolgoznia), se az injektor nem megy, (és gondolom így szikra sincs). Valakinek valami tipp? mind a két kulcsával megnéztem
Van egy eladó 954-es fejidomom!
Kínai!
Motoron még nem volt ennek ellenére javított mert törötten érkezett meg.
Ha valakit érdekel akkor teszek fel képet is róla!
Az ára? ? ?
Eladó 954rr generátor tekercs ár:10.000ft vagy csere is érdekel pl: mobiltelefon,navigáció,sport kipufogó dob. 0620 3498275
Sziasztok! 954-re keresnék lehetőleg bubis plexit. Ha tudtok segíteni vagy esetleg valakinek van elfekvőben szóljatok. Előre is köszi!
A CBR600F4-en a két középsőre. Azon egy hete cseréltem nyomás szabályzót ugyan ezen ok miatt. Azért van a két szélsőn, mert így "szinte" folyamatos a vákuum és nem pulzál annyira, mintha csak egy hengeren lenne. A MAP szenzorra mind a 4 torok rá van kötve.
Érdekes, hogy a két külső hengerre van rákötve.
Nem. Átszakadt az az üzemanyag nyomásszabályzó membrán és a két szélső hengert televágta benzinnel. (oda van kötve a vákuumcső)
És mi volt a baja, gyújtás probléma?
Igazán nincs mit. Örülök, hogy jó lett.
Hali, úgy néz ki, hogy az a baja, amire gondoltál, én még nem vágom mi az mire jó, s hogy is néz ki....de a spanom leszedte, vagy kiiktatta, meg befogott valami csövet, s lám tip-top lett...úgyhogy holnap bontó, s berakjuk, aztán még jelentkezem. Köszi: Zoli
Szia, előre is köszi a segitséget, az én számom: 06308357534, de én ma megyek dolgozni, 11-re, viszont a barátom megy ki a motorhoz szerelni, megbeszéltem vele, h megadom az ő számát, ő úgyis többet ért hozzá, mint én.
Az ő száma: 06209168113 ha van valami speciális szakszó, azt úgyis csak ő érti.
Köszi: Zoli
Adj egy elérhetőséget, elmondom mit kell megnézni, mert itt hosszú lenne.
Hello.
A ket kulso trafo sorba van kotve. Nezd meg hogy azonos feszultseget kap-e. + szal a gyujtasrol. Aztan mikor jar a motor ugyancsak. En ledes vizsgalo lampaval nezem ilyenkor mert az jol mutatja az impulzusokat. Nezd at a csatlakozokat is. A CPU is lehet hibas ha nem tudja hol melyik hengernek kell jelet kuldenie. Ilyenkor egu CPU atdugassal azonnal megmondhato a hiba.
Masik dolog: ilyenkor az elso amit csinalok hogy kicsi hidegindito spray a torkokba mikor jar a motor. Ha nincs valtozas akkor szikra vagy kompresszio. A te esetedben a kompresszio jo.
Injektorok, üzemanyag ellátás stb...
Na ja, cserélgettük, de semmi....
Az a gondom, hogy 2 henger állt le. Ha valami gebasz van, akkor leáll 1 henger, de hogy egyszerre 2 és ráadásul a két külső... Ha még legalább a két középső lenne, akkor lehetne mondani, hogy hengerfejtömítés, de így. Bár az is lehet, de tartom valószínűnek. Gyertyákat csereberéltétek? Egyik gyertyát egy másikkal felcserélni? Igazából itt csak találgatás megy, mert látni-hallani kellene. De hátha van itt valaki akinek volt már hasonló.
Hengerenkénti trafós, minden egyes hengeren van egy külön trafó, s mindegyiken van szikra, illetve ha egyik trafót át raktuk a másik hengerben akkor se volt jó az a henger amibe a 2-3-as működő henger trafóját raktuk, illetve kivéve a trafót, gyertyát beledugva s beindítva adta a szikrát rendesen. Úgyhogy nem tudom mi van.
Bár én nem ismerem a 929-et, de véletlenül nem ikerszikráztatós trafó van rajta? Tehát 2 db trafó, 4 vezetékkel. Az csinálhat ilyet, illetve, ha szálszakadás van. Pontosabban a jeladótól van szálszakadás, így nem kap jelet. Bár ha tényleg van szikra, és benzin is jut a hengerekbe, akkor mechanikai probléma lehet. Bár gyanús nekem, hogy mivel a két szélső állt le, így inkább gyújtásra tippelnék.

Majd a 929 tulajok okosítanak...
Bala
Sziasztok, egy Honda CBR 929 RR-em van, és az egyes-négyes henger nem megy, eddig ment, de megkergettem egy kicsit a vasat, nem nagyon, csak 210 körül, s leállt....szikra van, benyát kap, szelephézagok jók, elvileg a vezérlés is jó, bár jónak kell lennie, hisz ha egy foggal pl. nem jó a vezérlés, akkor mind a 4 hengernek rossz a vezérlése, nem? Injektoros, hengerenkénti trafós, azokat is cserélgettük a hengerek közt, meg a gyertyákat is...de semmi.
Valakinek valami tipp?
Hello!Valakinek nincs egy fesz szabályzólya 900rr 92-es?