Üdv ! Honda cbr 919 sc33 1997-évj , 3-4 ezres fordulatnál néha üzemi hőfokon hallani halkan 1 kis ciripelést , se alatta se sokkal fölötte , meg néha 1.-ben ha magas kb 9-10 ezres fordulatról gázelvétellel motorfékkel lassulok . A motorban 40 egynéhány ezer km van . (szelephézag ? )
üdv! a faridom csak maga az idom 12, hasidom 10, kormány eladó a villahíd is cserélve lesz de míg nincs csere darab addig kell neki, kormánygátló hyperpró 45, a kormánygátlót még megnézem hogy a 9 re fel lehet e tenni ha nem akkor azt is lehet vinni.
Sziasztok, nagy motor vásárlás előtt vagyunk 2002-es R1 és CBR 929 között gondolkodok. Előtte Fz6os volt. Pár sort írhatnátok róla, kényelem, menettulajdonságok, fogyasztás, fenntartási költségek....stb.
Sziasztok!
2003-as CBR954RR-re keresek DynoJet PowerCommandert III-at, USB csatlakozós. 30 papírt azonnal tudok adni érte.
Ha van újabb kivitel beszélhetünk az áráról háta, ki tudom köhögni.
Csak egy darab ehhez a motorhoz és csak hiba nélkül működő készülék érdekel! Használni szeretném nem továbbadni!
Mail: rr88@hotmail.hu Tel.: 20/44 77 820
A forumot ritkán tudom nézni, ha van ismerősnek kérlek dobjatok egy infót nekem.
Köszönöm!
Helló Gyerekik!
Nincs véletlenül valakinek 900 RR- re, - 95-ös - 1 db felesleges hátsó lámpája? Az se baj, ha belül sz@r, csak kívül legyen ép.
Előre is köszi!
Ebben is a lent linkelt gearingcommander.com tud segíteni.
Nem írtad az évjáratot, de úgy látom, a 89-ig gyártott verzió hasonlít a legjobban (15/39 szerintük a gyári; mondjuk az USA verziók néha picit eltérnek).
Ennél a típusnál ha 14/39-ről 14/48-ra mész fel, akkor 39mm-rel rövidül a tengelytáv.
Ha már áttétel téma,hátha tudsz benne segíteni, hogy van egy XT600-m is és azon jelenleg 14/39-es áttétel van 102 csapos lánc! De hátra 48-as lánckereket akarok tenni, nem tudod, hogy mennyivel kellene hosszabb lánc így rá?
Gondoltam ide is felrakom, hátha valakit érdekel!
Sajnos eladó sorba került a 929-em....
http://www.kepesmotor.hu/honda...
2003-as CBR954RR-re keresek DynoJet PowerCommandert III-at, USB csatlakozós. 30 papírt azonnal tudok adni érte.
Ha van újabb kivitel beszélhetünk az áráról háta, ki tudom köhögni.
Csak egy darab ehhez a motorhoz és csak hiba nélkül működő készülék érdekel! Használni szeretném nem továbbadni!
Mail: rr88@hotmail.hu Tel.: 20/44 77 820
A forumot ritkán tudom nézni, ha van ismerősnek kérlek dobjatok egy infót nekem.
Köszönöm!
Nincs véletlenül valakinek 900 RR- re, - 95-ös - 1 db felesleges hátsó lámpája? Az se baj, ha belül sz@r, csak kívül legyen ép.
Előre is köszi!
Én gyári láncméretnek 102-t tudok, de a program 106-ot ír!
Nem írtad az évjáratot, de úgy látom, a 89-ig gyártott verzió hasonlít a legjobban (15/39 szerintük a gyári; mondjuk az USA verziók néha picit eltérnek).
Ennél a típusnál ha 14/39-ről 14/48-ra mész fel, akkor 39mm-rel rövidül a tengelytáv.
Ha már áttétel téma,hátha tudsz benne segíteni, hogy van egy XT600-m is és azon jelenleg 14/39-es áttétel van 102 csapos lánc! De hátra 48-as lánckereket akarok tenni, nem tudod, hogy mennyivel kellene hosszabb lánc így rá?