Gyönyörű kókányolás :D Én nem rendeltem újat, mert féltem, hogy nem lesz jó az se. Az amerikai honlapokon írták, hogy ott ez gyakoribb hiba.Nem tudom miért.A lényeg, hogy ugyanaz a probléma mint nálam volt. Az AC pumpa sora égett ki 1-2 cuccos az ECU-ban. Nekem volt egy elvetemült haverom aki kettévágta az elektronikát és kimérte mi ment szét. Utána megvettük az alkatrészeket és voálá jó lett. Igaz kb 2 hétig csinálta, de megérte, mivel sokkal olcsóbban jöttem ki. Több mint 10.000-et mentem azóta egyetlen gond nélkül! Mondjuk nem tudom, hogy újra bevállalná-e. A lényeg, hogy kizárólag ebay-ről rendelj. Mondjuk ahogy néztem eléggé gyér most a választék és az is nagyon drága. Még nézelődök pár helyen hátha találok olcsót
Csináltunk pár képet, látszik, ami látszik.. De ez már ilyen valami "házijavított" Egyébként a szivattyú nem megy. Az elektronikán ugye 2 sor van: 38770-MCJ-671, 9630-105335
Amikor lett hozva a motor, akkor ment, utána is. Most, hogy újra össze lett rakva már nem:S
Valami elérhetőséget, honlapot, címet akkor küldj már légyszíves, ahonnan te is rendelted.
ECU-t amerikából érdemes beszerezni. Nekem is amcsi típus van.Meg kell nézni mi a száma az ECU-nak és aszerint vásárolni, mivel 2 különböző szériával adták. Amúgy mi lett a baja? 1 éve nekem is volt probléma vele, méghozzá, hogy az AC pumpa nem működött és kiderült, hogy az elektronika volt a ludas.
Valakinek nem hempereg véletlenül egy első futómű SC33hoz az ágyneműtartóban kicsi pénzért? kerék, fékek rendben, csak a telók kellenének. És esetleg még egy vízhűtő....
Olyan ügyben tudnátok nekem segíteni, hogy 929-hez elektronikát merre keressek/találok?(amcsi nem immos)
Még olyan problémáim, kérdéseim lennének, hogy hátsó sárvédő, hasidom ugyan erre a motorra valahol?
Éééés ha nem is tudtok vagy drágán hátsó sárvédőt, akkor a 954-es sárvédője passzol vagy valahogyan rászerkeszthető?
Előre is nagyon köszönöm..!
A motor kopásával, a tömítések öregedésével a hengerek idővel nem egyformán dolgoznak. Ez a rendszertelen alapjáratból tűnik fel a legkönnyebben. A szinkronozás alkalmával a szívótorkok vákum mértékeit hasonlítják össze egymással. Majd a karburátorok finomhangolásával kiegyenlítik az értékeket.
Csak akkor van igazán értelme, ha a karbi valamiféle karbantartáson is átesik tisztítás, felújítás, tömítéscsere stb... Ellenkező esetben nem lesz tartós a szinkron állapot.
Youtube - tele van házi megoldásokkal ( négyágú gumicső feltöltve olajjal stb stb). Ezt a módszert már alkalmaztam az öreg 550 es yamahámon sikerrel! Üdv
Karbiszinkront akarok csináltatni, mert amióta nálam van még nem volt, és valószínű már ráfér.....
De mi ez pontosan, mi a lényege, haszna? (csak a fogyasztás miatt kell vagy más oka is van?)
Sziasztok!
Raktáron maradt 2 pár Brembo RC full pálya betétem. Vadiújak, számlával.
25800Ft helyett a két pár 17000Ft!
Érdeklődni: http://www.motoralkatresz.eu
ezekhez a vasakhoz jó:
CBR600 1999-2002
CBR600RR 2003-2004
CBR900RR 1998-1999
CBR929RR 2000-2001
CBR954RR 2002-2003
Szia! Nekem is ilyen torpanásos gondom van...felváltás után dadog alig észrevehetően egyenlőre de zavaró hogy csak plusz gáz adásra veszi fel a fordulatot...karbi, fúvókák takarítása megvolt...valaki tud mondani okosat a karbi előgyújtás jeladójáról..? A csatlakozó hibája mutat ilyen tünetet...esetleg... vagy gyujtás? gyertya? vagy mi......?
Igazából a festésben mindenkép,de a motorblokk is egy kicsit erősebb!
Volt nekem egy de sajnos exup vezérlő nélkül használtam és sose derült ki mennyire!
Azóta minden van ami akkor rossz volt,de csak dobozban
De beütöd a keresőbe,hogy Erion Racing és lőn világosság!
Vezérműlánc, feszítő, vezetők 40.000 km körül elzsibbadnak - zörög.
Generátor, fesszabályzó lehet érdekes.
Hűtése: 80-84 fok menetszélben, tipi-topiban 103 - 104 fokon kapcsol a ventilátor, akkor jó. Ha ettől magasabb, akkor hf vagy víz vagy hűtő, ha kevesebb, akkor termosztát. Dióhéjban.
Hali!
Ha Eriont veszel akkor az naon jó!
De már ritkaságnak számit!
Eszik mint állat,megy mint állat és igazából előfordulhat bármi!
Van nálam pár alkatrész hozzá ha lessz vele valami gond
Meg tudná mondani valaki, hogy a gyújtáskapcsolót hogyan tudom levenni, mert alulról csak annyit látok, ami a képen van
Az, hogy szakaszosan megnyúlik a lánc, az előbb-utóbb minden láncnál bekövetkezik vagy azért van, mert valami szarul van/volt csinálva?
Amikor lett hozva a motor, akkor ment, utána is. Most, hogy újra össze lett rakva már nem:S
Valami elérhetőséget, honlapot, címet akkor küldj már légyszíves, ahonnan te is rendelted.
ECU-t amerikából érdemes beszerezni. Nekem is amcsi típus van.Meg kell nézni mi a száma az ECU-nak és aszerint vásárolni, mivel 2 különböző szériával adták. Amúgy mi lett a baja? 1 éve nekem is volt probléma vele, méghozzá, hogy az AC pumpa nem működött és kiderült, hogy az elektronika volt a ludas.
Valakinek nem hempereg véletlenül egy első futómű SC33hoz az ágyneműtartóban kicsi pénzért? kerék, fékek rendben, csak a telók kellenének. És esetleg még egy vízhűtő....
Olyan ügyben tudnátok nekem segíteni, hogy 929-hez elektronikát merre keressek/találok?(amcsi nem immos)
Még olyan problémáim, kérdéseim lennének, hogy hátsó sárvédő, hasidom ugyan erre a motorra valahol?
Éééés ha nem is tudtok vagy drágán hátsó sárvédőt, akkor a 954-es sárvédője passzol vagy valahogyan rászerkeszthető?
Előre is nagyon köszönöm..!
Ja és kösz az infokat!
Csak akkor van igazán értelme, ha a karbi valamiféle karbantartáson is átesik tisztítás, felújítás, tömítéscsere stb... Ellenkező esetben nem lesz tartós a szinkron állapot.
Youtube - tele van házi megoldásokkal ( négyágú gumicső feltöltve olajjal stb stb). Ezt a módszert már alkalmaztam az öreg 550 es yamahámon sikerrel! Üdv
Karbiszinkront akarok csináltatni, mert amióta nálam van még nem volt, és valószínű már ráfér.....
De mi ez pontosan, mi a lényege, haszna? (csak a fogyasztás miatt kell vagy más oka is van?)
Raktáron maradt 2 pár Brembo RC full pálya betétem. Vadiújak, számlával.
25800Ft helyett a két pár 17000Ft!
Érdeklődni: http://www.motoralkatresz.eu
ezekhez a vasakhoz jó:
CBR600 1999-2002
CBR600RR 2003-2004
CBR900RR 1998-1999
CBR929RR 2000-2001
CBR954RR 2002-2003
http://www.cbrextreme.com/foru...
http://www.ndsmondeo.hu/writin...
www.ndsmondeo.hu/writing/spark..." title="http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ZBymn3XM-bAJ:www.ndsmondeo.hu/writing/spark..." target="_blank">http://webcache.googleusercont...
Volt nekem egy de sajnos exup vezérlő nélkül használtam és sose derült ki mennyire!
Azóta minden van ami akkor rossz volt,de csak dobozban
De beütöd a keresőbe,hogy Erion Racing és lőn világosság!
Generátor, fesszabályzó lehet érdekes.
Hűtése: 80-84 fok menetszélben, tipi-topiban 103 - 104 fokon kapcsol a ventilátor, akkor jó. Ha ettől magasabb, akkor hf vagy víz vagy hűtő, ha kevesebb, akkor termosztát. Dióhéjban.
2000es évj 929hez kellene nekem fesszabályzó! utángyártott is jöhet, csak kis pénzből meglegyen!:)
Valakinek valami?
Ha Eriont veszel akkor az naon jó!
De már ritkaságnak számit!
Eszik mint állat,megy mint állat és igazából előfordulhat bármi!
Van nálam pár alkatrész hozzá ha lessz vele valami gond