ezt próbáltam az akkori kommentjeimmel magyarázni , és a mostaniakkal , hogy a szereléshez fingom sincs :D rátettem , ment , átugrott , váltora fogtam...ott kerestem a hibát...utána gondolkodtam , s ránéztem a láncra , aya , asszonynál a kamera , végez a melóval s küldi át a fotot , s tolom is fel
Az elmélet majdnem jó, mert ha tegyük fel tényleg különböző a méret (bár nem hiszem), akkor a vékonyabb fogaskerék kerül a vastagabb láncra, így az nem okoz galibát, fordítva azért érdekesebb lenne. Az 520 és az 530 között, csak a szélessége változik. Csapok közötti távolság azonos. De egy piros pöttyöt megérdemelsz az utánajárásért.
Te jóóóóó ééégggggggggggg!
Megfejtettem ElEgante motorhibájának az okát!
Visszaolvastam egy korábbi hozzászólásához:
idézem
"csak amivel elkurtam a dolgokat , a motort , más hátsó felnivel vettem meg mint ami most van benne , elcseréltem 1 954es hátsó kerékre ( fekete szin miatt , előző fehér volt ) és lánckerekestől cseréltem át "
NAGYON DÚRVA A ! a 954 es moccnak gyárilag más a láncmérete!
929 = 530 lánc
954 = 520 lánc. Javítsatok ki ha tévedek! De tényleg az történ mint aki a biciklivel járt így :D:D:D nem passzolt a kettő és szarrárágta a fogast :-)
De attól függetlenül a váltó nem keveset kapott...
De ha ezt elisadom , és találok r1et azt tuti szerelő jelenlétébe veszem meg :D , ja ami cserés a 929en , bal első teloból kezd szivárogni az olaj , és aya , akár garanciát és bármiféle tesztet vállalok hogy most tökéletesen müködik,holnap feltöltöm a kért fotokat
persze , teszek fel , az előzőről is , hogy hogyan állt rajta , és a mostaniról is , figyelj, rajtad kivül akadt még 1 2 ember aki nem tartotta lehetetlennek :D , és magyarázd el hogy lánc-lánckerék csere után miért megy tök normálisan ? én is a váltonál kerestem a hibát mikor azt irtad hogy lehetetlen , pont ezért lett elhanyagolva a lánc , mivel pár honapja van nálam a motor , nem vagyok az a tipus aki darabokra tudja szedni és A-tól Z-ig mindent áttud nézni , régebbi commentjeimnél leirtam , a minimális dolgokhoz értek , az eladás oka ? R1et akartam már akkor venni , de jó árnak tünt az akkori 1600 euronyi összeg a 929re , de mivel most 2 ezerbe áll már nekem , igy már nem is olyan jó üzlet , s még szezon alatt megválnél tőle , és keresnék 1 jó árban lévő r1et,
szerintem Én semmi szín alatt nem vennék meg egy motort amin képes "átugrani " a lánc ... mert mint itt többen ecseteltük ez csak igen-igen extrém esetben fordulhat elő , mely eset csak megfelelő hanyagság után érhető el ...
viszont a mai napig kitartok a mellett a véleményem mellett (így látatlanba!) , hogy a motorodnak nem a lánc átugrás volt a baja ...
esetleg , ha tennél fel képet a lecserélt lánckerekekről ...
itt a kicserélt lánc volt tesztelgetve hogy nem e ugrik ez is át :D de nem :D a grandemoto nem vállalt garanciát anno a mocira mikor megvettem de jelenlegi állapotában , én igen ,vállalok :D R1 kell ! :D
kukactengely hiba volt csak , utána meg az amit páran lehetetlennek véltek , átforgott a lánc a lánckereken , kicseréltem a láncot lánckereket , most tökéletes.1 orvosolandó dolog van az egész mocin , első bal teló kezd sirni :D
Kicseréltétek végre kompletten az egész váltót vagy milyen megoldás született ? Nem akarlak piszkálni ,de elég nagy kicseszés lenne ha a vevőnél visszanyal a fagyi emiatt... komoly balesete is lehet egy szétgyilkolt váltó miatt...
Eladnám 929em , r1et szeretnék venni valamért jobban bejön , ezen összes hiba kijavitva , váltó 1 jó ideig beteg nem lesz , lánc , lánckerék cserélve , olaj , gyertya , gumi , uj , fotók róla az adatlapomon , elérhetőségem az adatlapomon , ára 550 e ft lenne , az ár irányár
Sziasztok!Festés előtt álok,de előbb matrica szettet szeretnék a motorhoz,hol lehetne hozzájutni vagy legyártatni? Gyárit nem akarok mert rohadt drága. Találtam egy oldalt nézzétek meg csak az a baj nem Magyarországon ha valaki tud róla valamit kérem írjon http://www.motoreplicals.ru/ma...
Szia!
Természetesen ha pontos értékre vagy kíváncsi akkor csakis az akkuhoz legközelebb.
De akkor ugyebár folyton mér és a kikapcsolásáról neked kell gondoskodni.
Én a gyújtáskapcsoló után tettem a jobb elöl lévő biztosítékoknál megtalálod azt a pluszt ami a kapcsoló után jön. Előnye csak akkor mér ha rákapcsolom a gyújtást. Hátránya nem pontos a mérés mivel a reflektorok + gyújtás 11A áramot vesznek fel és emiatt kb 0,5-0,6V esik az odavezető vezetéken. Tehát ennyivel kevesebbet mutat ha bekapcsolod a lámpát, fékezel, irányjelzőzöl .
(asszem piros fekete a megfelelő drót és a biztosítékok melletti fekete csatlakozóban lakik. a minusz meg a test)
Üdv
a csapméret azonos , csak a szélessége más a két méretnek , ez pedig nem okozhat ilyen jellegű hibát ...elvileg ...
Megfejtettem ElEgante motorhibájának az okát!
Visszaolvastam egy korábbi hozzászólásához:
idézem
"csak amivel elkurtam a dolgokat , a motort , más hátsó felnivel vettem meg mint ami most van benne , elcseréltem 1 954es hátsó kerékre ( fekete szin miatt , előző fehér volt ) és lánckerekestől cseréltem át "
NAGYON DÚRVA A ! a 954 es moccnak gyárilag más a láncmérete!
929 = 530 lánc
954 = 520 lánc. Javítsatok ki ha tévedek! De tényleg az történ mint aki a biciklivel járt így :D:D:D nem passzolt a kettő és szarrárágta a fogast :-)
De attól függetlenül a váltó nem keveset kapott...
viszont a mai napig kitartok a mellett a véleményem mellett (így látatlanba!) , hogy a motorodnak nem a lánc átugrás volt a baja ...
esetleg , ha tennél fel képet a lecserélt lánckerekekről ...
itt a kicserélt lánc volt tesztelgetve hogy nem e ugrik ez is át :D de nem :D a grandemoto nem vállalt garanciát anno a mocira mikor megvettem de jelenlegi állapotában , én igen ,vállalok :D R1 kell ! :D
Bulgár de postázza az Eu-ba!
http://youtu.be/oIRZoX7TinU
http://www.motoreplicals.ru/ma...
Természetesen ha pontos értékre vagy kíváncsi akkor csakis az akkuhoz legközelebb.
De akkor ugyebár folyton mér és a kikapcsolásáról neked kell gondoskodni.
Én a gyújtáskapcsoló után tettem a jobb elöl lévő biztosítékoknál megtalálod azt a pluszt ami a kapcsoló után jön. Előnye csak akkor mér ha rákapcsolom a gyújtást. Hátránya nem pontos a mérés mivel a reflektorok + gyújtás 11A áramot vesznek fel és emiatt kb 0,5-0,6V esik az odavezető vezetéken. Tehát ennyivel kevesebbet mutat ha bekapcsolod a lámpát, fékezel, irányjelzőzöl .
(asszem piros fekete a megfelelő drót és a biztosítékok melletti fekete csatlakozóban lakik. a minusz meg a test)
Üdv