Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Havernek van ilyen..nekem most lesz....a hever kb fél évben egyszer húz utána,mikor bicincog neki...
Ezzel tisztában vagyok. Úgy érzem neked már ilyened van. Milyen sűrűn kell utána húznod?
Igen...csak ha hallod hogy zörög,ciripel akkor neked kell mindig ráhúzni egy picit,mert innentől nem lesz automata mivel nincsen benne rugó!
Ahha. De én a meglévőre gondoltam hogy átalakítani. Átfúrni menetet vágni bele csavar + kontra anya. Működhet ezek szerint?
De először győződj meg róla hogy nem a láncod van-e gatyára nyúlva,mert lehet jó a a feszítőd csak a láncod hulla...
Nekem egy F2-es 600as CBR-em van, és nekem is zörög a lánc kicsit. Érdekelne ezt a megoldást azzal a patronnal is ellehet játszani ami nem olyan magas és nincs csavar a végében?
Feltettem egy albumot egy szétszerelt feszítőről. Látszik a képeken mi az ami megkopik idővel és emiatt a feszítőszár visszacsúszik.
Most azon agyalok mivel lehetne ezt akár egy kopott feszítőnél is meggyógyítani.
Az biztos nem árt ha a bizonyos kopott peremeződött alkatrészt felcsiszolja síkra az ember...
Tök egyszerű...csak egy átmenőcsavar meg egy kontraanya....és ávesz bugyesz....http://www.ebay.co.uk/itm/Manu... Otthon 5 forintból meg lehet csinálni...
A blokk jobb oldalán..de ha nem érted a működését akkor inkább ne nyulj hozzá....inkább olyannal aki látott már ilyet!
A kontraanyás móka érdekelne!
Ha lerágott csont már a fórumon akkor csak egy linket kérnék kb hol volt róla szó. Ha aktuális kíváncsi volnék a részletekre.
Úgyis esik egész héten :-( akkor szerelgessünk...
nekem is van ez a hang , én is a csapágyra gondoltam , am hol találom a feszitő patront.?...nem vagyok nagy mekanikus :D
Ahoi!

Van valakinek komplett, vagy bontani való SC28-SC33-hoz ('92-'99) való bal oldali kezelőszerve? Nem nekem kell, de megkérdem, hátha van valakinek.

Bala
most is utána húzol néha ....
Jaja!Az a legegyszerűbb csak annak néha utána kell huzni,nem automata...
Vagy marad a kontra anyás mutatvány , amin a multkor agyaltatok ...
Pontosan!Állítólag a gsx-r 750-é jó hozzá és az nem ugrik vissza...
Én minden gumiztatás alkalmával bele szoktam dugni az ujjam és megpörgetem...ha elcsavarja valamelyik ujjam akkor cserélni szoktam...most cseréltem én is nemrég...
üdv!

Nekem meg a kuplungjának kezd már eléggé hallható morgása lenni, ami behúzott kuplungnál szinte megszűnik.... úgyhogy valamit kezdeni kell majd vele!
Nekem tavaly nyáron "durrant" el hirtelen a láncfeszítő patronom és olyan hangja volt, mint egy betonkeverőnek, ami gázra elhallgatott... kapott egy újat nem kevés pénzért és kitudja ez is meddig fogja bírni, mert van benne egy rúgó ami a gyengéje az egésznek!
Mindenki figyelmébe!
A paripa kicsit mocorgott komolyabb kanyarokban alattam és először a rossz gumiválasztásra gondoltam. Majd betetézendő a hangulatot egyik nap kaptam egy hátsó defektet. Kereket kiszedtem és a gumisnál mondom nézzünk már rá a csapágyakra is !
Hatalmas mázli! ugyanis a hátsó jobb oldali csapágyam gyakorlatilag teljesen szétment. Ezért volt az a riszálás és kellemetlen érzet!
Mivel csak a hátsót vittem elhatároztam az elsőt is majd megnézetem, de kiment a fejemből (ősszel) és csak most a hétvégén vittem el a gépet. Az első csapágy annyira nem volt szar de már érezhetően akadozott és rozsdás volt.
Javaslom mindenkinek hogy figyeljen erre oda !
Jó motorozást...
ha nem ellenőrizteted , előb utóbb "kitámasztanak" a szelepek , és nem fog beindulni ....
persze addig egyre jobban ciripel....és egyre szarabbul fog menni a motor nem megfelelő időben és ideig tartó szelep nyitások/zárások miatt...
Igen ez nagyon jó ötlet amit írtál, meg is fogom ma délután nézni :-)
A feszítőmet kb 2 hónapja cseréltem új gyári darabra akkor nem figyeltem ezt mert el is hallgatott utána. Most megint hallom néha és mivel 64e van a picikémben sanszos hogy megnyúlt már a lánc.
Köszönöm a hozzászólásotokat
ha láncot cserélsz , akkor alul is meg kell bontanod , különben nem tudod "leakasztani" a főtengely végéről ....
Mint írtam érdemes a feszítőpatront megnézni,mert gyakran előfordul(CBR betegség,hogy a feszítőpatron visszaenged egy ricninyit és bezörög tőle a lánc...velem ki akarták szedetni a blokkot mert láncos a motorom...kitekertem a feszitőt,és tolta magát kifelé,ugyhogy feszítőm enged vissza mert meg van kopva...mindig ráfeszítek egy kicsit hogy ha hallom hogy zörög és utána rögtön el is hallgat....
50 000 után ellenőrizni ildomos a szelepeket,ill a láncot cserélni...majd ismét gondtalan ötvenezer.