Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eddig nem volt hasonló problémája , miután betettük a kukactengelyt kiszedtünk a láncból de nem talált rendesen a láncbiztositék és 2 láncszem nem hajlott rendesen a fogaskerék után , és akkor érzödött belegázoláskor 1 rándulás amit arra fogtam hogy az a 2 láncszem felvette a fogaskerék formáját és mikor egyenes helyre került kinyult , de másnap vettem megfelelő láncbiztositékot és akkortól jelentkezett ez amit leirtam , de nem olyan hangon szol mintha kuplungot huznék be , hanem tök olyan érzés mintha átugrana a lánc.tehát gyorsulás közbe van mikor 1 2 ezret ugrik a fordulatmérő de van mikor többet is és őrlő szerü hangot foglal magába..első lépes az lesz hogy lecserélem a láncot , és utána ha marad ez a gond , akkor megnézem a váltót , lehetséges hogy valamit nem a helyére tettünk vissza....és annak köszönhető ez vagy pedig , az lesz amit én mondok hogy az első fogaskereken tényleg átugrik a lánc.
így van..
és még egy ...ha a váltó lenne , akkor az csattogna....és rángatna...
Új kukactengelyt venni, nem lehetett olcsó. Amúgy a fordulatingadozásodnál valószínüleg a kuplungod lesz a hunyó. Ha váltó lenne, akkor nem teljesítménycsökkenésed lenne, hanem azonnal megszakadba a hajtás. Ha csúszik, akkor még hajt csak gyengébben. Én kuplung lamellákra gyanakodnék. Azt tolómérővel tudod ellenőrízni a vastagságát. Ha meg csúszott már egy ideje, akkor a tárcsán égésnyom van. Ezt is mérni kell, adott esetben pl. vetemedésnél ez is cserés, ha nincs vetemedve, csak meg van égve, akkor meg fel kell csiszolópapírral dörzsölni.

Bala
a villákkal nem volt gond , fogaskerekekkel sem , csak a tengellyel , de azt végül lerendeltem a hondától , zsir ujan , kurva sok pénzért...szóval az kopott nem lehet
ilyet sosem észleltem
de ez ennyire hirtelen 1iknapról a másikra jelentkezhet ? van mikor 50 100 km-en semmi gond vele , hirtelen gázoláskor , de van mikor megyek 10 km-et és többszörösen csinálja ezt , és mintha 1 olyan érzésem lenne hogy valai szorit belül olyankor mikor átugrik mielött ugrani kezdenei mintha elmenne az ereje a motornak utána ugrik 1et , s megy tovább rendesen
1 2 esbe nincs gond , 3 4 be észlelem , de inkább 3asba..
Ha a váltó fogasokon az oldalós körmök legömbölyödtek az képes erre. Hiszen nem merőleges felületek vannak hanem gömbölyűek érintkeznek és mikor nyomatékot kell átvinni egyszerűen az ékhatás miatt széttolják egymást azaz átugranak egymáson ahelyett hogy kapaszkodnának. Tuti ez lesz a hiba a gépednek ! Kisebb géposztályba tapasztaltam ilyet!
Szia!
Hát szerintem meg a kukac tengely lett akkor rosszul betéve vagy eleve annyira használt hogy a léptetővillákat nem tartja a helyükön. De gondolom ha cserélni kellett akkor a váltódnak egyszer már igencsak nagy borzalmakon kellett átmennie, sokkal valószínűbb hogy nem csak a kukac ment tönkre... ott kell a hibát tovább keresni...
Ha a lánc átugrana azzal ugyan többet nem közlekednél mert lenyalná tök simára a fogast. De csatlakozom én is azokhoz akik óva intenek attól hogy otvar szar megnyúlt lánccal közlekedj. Nem éri meg a kockázatot. A kuplung pedig mindig csúszna főleg a nagyobb fokozatokban hirtelen gázadáskor. Üdv
rosszul rakhattunk valamit össze kukactengely cserénél ?
és ha igen akkor mit
csak azon vacilálok hogy amig nem vágtam ki a láncból ilyet nem csinált , ezért gondolok a láncra , a kuplungba mi lehet a baj ? ha az a hibás
a kuplungod csinálja.. ha nem fekszik fel a láncod a lánckerékre , akkor meg ne használd , mert hátba rúg az a 130 ló...
vagy mi más okozhat ilyet ? kukactengely most lett kicserélve
bármennyire nem fekszik rá a fogaskerekekre , akkor sem ?
mert nem csinálja mindig , általába kanyarba vagy kanyar kijövet után , s ha kuplung lenne mindig csinálná , nemde ?
a feszes lánc nem ugorhat át a lánckeréken ....semmiféleképp....
na akkor végül szökhet át a lánc a fogaskereken v sem? vagy kuplung csuszhat , (a lánc megvolt nyulva , s kilett vágva belőle , )
Elég komoly a szándékod úgy látom, csak ne tudom az okát. Sok sikert a vásárláshoz
Hát majdnem összejött ! De a manus nemakart bótolni rá, és így nemlett csere. De mindenképp leakarom cserélni !
Halli!Bal oldalon a blokknál van egy kábele,mi azt fújkáltuk be,mozgattuk meg,utána észhez tért!Nekem egyszer mért, egyszer össze vissza mászkált!Azóta jó!Ha nem találod szólj és lefényképezem!
szerintem tuti vmi fogaskerék adja meg magát (sajnos), nem tudom mennyire és hogy szedhető szét az óra, még sosem néztem, de egyébként sem hiszem, hogy kani hozzá alkatrészt....
Amúgy nekem is kb 100-ig semmi gond vagy afelett sem, ha lassan gyorsítok, de ha hirtelen gázadásra nem tudja követni vagy elkezd ugrálni

[minden vizsga után gurulok egyet levezető körként, muszáj ]
Lehet az órában megkopott valami fogaskerék,de az elektromos rendszert is megnézem!
Sok sikert a vizsgákhoz!
Azért néha szellőztesd ki a fejed !
én most vizsgázok... majd csak júliustól lesz rá időm, de ha addig te rájönnél akkor jelezd
(én is az óra hibájára gondoltam, hogy valami megkopott benne vagy nem tudom, de lehet akkor érdemesebb először az elektronikai részen keresgélni)
Azért te is keresd a hibát hátha hamarabb rájössz mint én!
nekem is ugyanez a probléma.... ha rájössz, hogy mi az oka, oszd meg velem is
Ok köszönöm,körbenézek!