Már nem csapkod az órám!
A műszerfal hátulján volt 2csatlakozó az szerintem ahogy néztem nem volt teljesen összenyomva,azt széthúztam összenyomtam és most úgy néz ki hogy jó
,legalábbis ma egy 260at mentem óra szerint és szépen mért az órám!
Kicsit hirdethetted volna hamarabb is (1 hónap) és lehet hogy nem kellett volna több 100 km-t utazgatnom egy ugyan ilyen színű és típusúért! Tetszik ez a fekete plexi rajta,gondolom sokkal jobb a szélvédelme,mint a gyárinak!
Gyári,vagy akár utángyártott tűszelepeket honnan tudnék rendelni ehhez a típushoz 1-2 napos határidővel?
Odaírja a jóember , hogy nem kell több tízezret költened láncfeszítőre, hanem vedd meg tőle 25000.-ért....
állítom nem kerül egy ilyen legyártása anyaggal együtt 4-5 ezernél többe ....
és 25-ért árulják mekkora geciség ....
utálom az ilyen lehúzós majmokat ....
Lengéscsillapító állások:
Elöl:
az alsó teljesen kint, a felső teljesen bent
Hátul:
teljesen kint van az állítócsavar.
A gépsárkányt legtöbbször utassal használom a főváros kitűnő aszfaltján.
Kíváncsi lennék kinek mi a tapasztalata.
Elcsábultam, ma egy Multistrada-t hajtottam. Egész kellemes az összhatása. Sose volt még L2-es a kezemben, de nem rossz. Bár a rázást még szoknom kell. Csak el kell vinnem egyszer egy GS-t is...
Tehát az útvonal: Debrecen - F.abony - Eger - Salgótarján - Balassagyarmat - Vác - Nagymaros - Esztergom. Itt kettőt aludtunk, és közben kicsit tekeregtünk is a környéken. A dedfekt Balassagyarmat után 6 km-rel volt, az egyetlen nem tervezett esemény. Ja, és élveztük a 4 csillagos velnesz szálloda előnyeit.
Aztán az útvonal: Esztergom - Komárom - Kisbér - Zirc - Veszprém.
Itt 3 éjszakát aludtunk, közben felderítettük a környéket, és neminemű védőitalt is el kellett fogyasztanunk a klímaváltozás végett!
Aztán vasárnap reggel már sajna haza fele vettük az irányt, - Debrecen - Pesten keresztül, csak már nagybátyámékhoz mentünk be, Erdőkertesre, Pest mellett.
Az esőket sikerült elkerülni, 1-2 szélét megcsípve, de az csak a motort kente össze.
No meg közben a hátsó gumim kapott egy kis foltozást.
Minden összevetve, igen sikeres kis túra volt, ismerd meg hazád címszó alatt.
Sajna nálam is ugyanez a szitu,tejföl aszfalton firkált már alacsony fordulaton,most így nem teszi,kell a fordulat neki,de amúgy teljesen motorozható,nem zavart különösebben!Talán egy foggal kisebb lánckerék előre és orvosolva van a probléma! Addig marad!Köszi még egyszer a vásárlási lehetőséget és a jó árat! :)
Ezt melyik állat rakta fel!? (A szöveg a lényeg)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr-586
7970
Kösz hogy jeleztél!
üdv.
A műszerfal hátulján volt 2csatlakozó az szerintem ahogy néztem nem volt teljesen összenyomva,azt széthúztam összenyomtam és most úgy néz ki hogy jó
,legalábbis ma egy 260at mentem óra szerint és szépen mért az órám!
Gyári,vagy akár utángyártott tűszelepeket honnan tudnék rendelni ehhez a típushoz 1-2 napos határidővel?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
http://www.sportmotor.hu/motor...
On-board is lesz, majd a videók közé fel lesz töltve.
Jó az ötlet csak kicsit elszaladt vele a ló!
Odaírja a jóember , hogy nem kell több tízezret költened láncfeszítőre, hanem vedd meg tőle 25000.-ért....
állítom nem kerül egy ilyen legyártása anyaggal együtt 4-5 ezernél többe ....
és 25-ért árulják mekkora geciség ....
utálom az ilyen lehúzós majmokat ....
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Elöl:
az alsó teljesen kint, a felső teljesen bent
Hátul:
teljesen kint van az állítócsavar.
A gépsárkányt legtöbbször utassal használom a főváros kitűnő aszfaltján.
Kíváncsi lennék kinek mi a tapasztalata.
Aztán az útvonal: Esztergom - Komárom - Kisbér - Zirc - Veszprém.
Itt 3 éjszakát aludtunk, közben felderítettük a környéket, és neminemű védőitalt is el kellett fogyasztanunk a klímaváltozás végett!
Aztán vasárnap reggel már sajna haza fele vettük az irányt, - Debrecen - Pesten keresztül, csak már nagybátyámékhoz mentünk be, Erdőkertesre, Pest mellett.
Az esőket sikerült elkerülni, 1-2 szélét megcsípve, de az csak a motort kente össze.
No meg közben a hátsó gumim kapott egy kis foltozást.
Minden összevetve, igen sikeres kis túra volt, ismerd meg hazád címszó alatt.