Ha '95-ös, akkor már a kihajtásnál mér. Ott néz körbe, lehet épp egy kábel akarja megadni magát, nekem az volt a gond. A másik meg, ha nem tölt rendesen. Akkor nekem a sebességmérőm adta meg magát leghamarabb. Tessék körbenézni az elektromos részeken.
hali. És arra milyen orvosság van hogy csak 100-as benzinnel hajlandó menni a cbr-em? Igaz "csak" 250-es cbr-ről van szó csak nincs ilyen topik sajnos. 95-ös benzintöl hidegen alig van alapjárat kb 6 másodpercig illetve elsöre le is áll hidegen. Melegen nincs vele gond. 98-as benzinnel nem áll le hidegen de dadog szintén nem valami jó az alapjárat az első pár másodpercbe. 100-as benzinnel mint az álom ugy indul még télen jeges tankal is azonnal van alapjárat és soha nem áll le illetve nem is kopog töle
Üdv!
Van valami orvosság arra,hogy a kilóméter óra mutatója nagy gyorsitásoknál ne csapkodjon,föleg 200felet fordul elő?
De a napokban majd szétszedem és majd meglátom mit lehet vele kezdeni..
Hali ,1 kérdés , picit megvolt nyulva a láncom , kivágtam 2 szemet , vettem biztositékot az ujraösszefogáshoz , jo lett feszes lett , de vmi mégse jó , létezik hogy átugorhat a fogaskereken annyira hogy 4 ezertől felugrik 7ik , majd visszaveszek a gázból s megy tovább,, vagy csuszik a kuplungom ?
Egyébként nem tudom honnan veszed hogy olaj rásegítéses....a képen annyi van hogy lánc feszítő....nincs semmi arra utaló hogy olajrásegítéses mert az f2-esében is egy rugó nyomja a feszítőszárat...de kövezzetek meg ha hülyeséget beszélek...
Az lehet hogy gyárilag az de ha manuálisra átcsinálod akkor teljesen mindegy mert fix a feszítő....Gondolod akkor árulnának hozzá az ebayon ha nem lehetne beletenni?! http://www.ebay.co.uk/itm/hond...
Keress meg bátran emailen és megpróbáljuk megtalálni a bibit.
Mesélj kicsit a vasadról mi az ami nem az igazi.
Aztán a végén a konklúziót feldobjuk a listára...
Sziasztok!Pár hete érdeklődtem nálatok motorvásárlás előtt a CBR-ről és a végeredmény egy 98-as 919-es SC33-as lett!
A töltése nem az igazi ahogyan nézegettem,de akkumulátor sincs a helyzet magaslatán mert 8 óra töltés után is 12,8-at mutatott!
Fazer999-nél olvasgattam a generátor hibájáról,de sík hülye vagyok az elektromossághoz! Lehet ez az akksi hibája vagy valószínűleg nem megfelelő a töltés okozhatja?
Lenne még 1kérdésem. Esztergán átfúrtam a patront. Most gondolkodok. Az is jó megoldás ha nem a láncfeszítőt nyomná az átmenő csavar hanem 1kisebb csavar nyomná a rugót hogy erősebben nyomja a "dugattyút" a láncfeszítőhöz?
Elméletben kisebb a veszély hogy túlfeszítem mert a benne levő rugó enged kicsit.
Ez a megoldás CBR600F2-höz jött, mert annak a patronjában csak 1rugó van mint írtam
Viccet félre, nem garis már a gép? Lehet ráférne már egy gyertyacsere, esetleg egy gyújtásállítás, vagy a tüzelőanyag rendszer átvizsgálása.
Bala