Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szedtszedtem membran jo mas lehet
oda még igy sem , arról sajnos nem készitettem fotot , mivel tiszta olaj volt a kezem , s örültem a megtalált hibának , s kijavitásának , de akkor ha kizártnak tartod , magyarázd meg , hogy most mért megy tökéletesen minden sebesség , semmi átugrás , semmi kihagyás nélkül ?
Ha tényleg 929 -es a motor akkor az injektor soron a vákuum nyomasszabalyzoban lyukas a membran . Így az egyes (bal szélső ) hengerbe sok benzin kerül a vaku umcsovon keresztül . Fordulatot el tudja égetni.
én mondjuk nem mondtam, hogy átugrás nem lehet mivel láttam pár olyat, de most, hogy a képeket is feltetted így azért világossá vált....,de attól még nem vált fel....
szeeebuszfonok
örüljél , hogy nem tekerte a derekadra a láncot
igen ... most is hihetetlen , mert a lánckerék kb 30%-án felfeküdt a lánc...bár kérdéses , hogy az első lánckerékre , hogy futott fel ...

de még így sem ugorhat át ....
Talán jó lett volna megnézetni valakivel előtte......bár ezek szerint nem is kellett....
mentem én igy vele 240et is :D mikor azt irtátok itt mind hogy átugrás nem lehet , gondoltam váltó . :D és a váltóval mégsincs gond :D
mivel nem rávaló nem csoda, de ettől biztos nem váltott fel 3.-ba....
aya ezt kérdem tőled is :D
most is annyira hihetetlen hogy átugrott ? :)
na ne szívass....
ezt így tolni sem lenne szabad....
Szinte 100% vagyok benne hogy nem benzinhiány, megy a moci nem áll le a dadogást csak arra értettem hogy gázadásnál dadog de felveszi a fordulatot és megy sőt 130-as tempónál autópályán eszre sem vettem menet közben hogy 3 hengerben megy csak amikor beértem a varosban hallottam hogy nem ok. Melegen leallitom kicsit nehezebben de indul alacsony fordulaton megy 1000 alatt csak pofog es nagyobb gazadassal tudok elindulni nehogy befulladjon es a kipufogo benzinszagu. Ezek a tunetek csak melegen jelentkeznek mint irtam kb 15-20 km utan.
Ez mintha nem rávaló lánc lenne...
Fuuu aztaki************ba
ezt még nézni is rossz
És még ebből vettél ki két szemet?
Hát minden Őrangyalodnak mélységes tiszteletem, hogy épségben megúsztad...
Ötletelek csupán.
Van annyi benzin a karburátorokban hogy elzárt tankkal is akár 1km padlógázzal meg tudsz tenni ha ezt kombinálod azzal hogy épphogy csak megy bele benzin akkor később jelentkezhet tipikusan ilyen benzinkifogyásos tünet. Én egyszer jártam így hogy pl a tanksapka majdnem légmentesen záródott és nem folyt ki rendesen a benzin a vákum miatt csak lassan. és mindig már messze jártam mikor lerohadt.
A tiéd ha várakozol kicsit meggyógyul ? próbáld többször ráadni a gyújtást dolgozik a szivattyú ?
(Bár leállított motornál vákum hiányában a benzincsap is elzáródik. Függetlenül attól milyen állásban van. így nem tud újratöltődni)
A másik a gyújtótrafó. Menetzárlatos ami melegen jelentkezik. Több ilyen trafót is láttam már. Rohadt egy hiba nehéz kiszűrni.
Amikor jelentkezik a hiba ki kéne szűrni az okát benzin vagy gyújtás. A legjobb az volna ha akkor rögtön ki tudnád kapni a gyertyát.(lucskos=gyhiba;száraz=nobenzin) De hát ez nem is olyan egyszerű...
kicsit mocskos , de e van :))) most már nem az
aya , a kért fotok , remélem ez mindent elárul
ha benzinellatas miert csak felmelegedes utan jelentkezik?
benzincsapmenbrant megneztem az ok,
Lehet tömítési (szívótorkok környéke ) hiba, lehet gyujtótrafó hiba, de szerintem benzinellátási gond lehet! benyacsapmembrán vákumvezeték benzinszűrő ellenőrizendő. Ha benzinszivattyús, akkor értelem szerűen annak környéke.

Üdv Zoli
Udv mindenkinek! Egy kis segitseget szeretnek kerni.
a mocim 929 2000-es es a kovetkezot produkalja. beinditom minden ok megy normalisan aztan amikor felmelegszik a motor kb 15-20 km utan megvaltozik a hangja a kipufogonak mintha le lenne folytva es csak 3 hengerbe megy de meg az is lehet hogy csak 2-be mert akkor mar csak dadog ha huzom a gazt. mi lehet a gond gyertya?
A segitseget elore iskoszonom.
amugy , ha váltó hiba lett volna , nem értek a dolgokhoz , de olyan nincs hogy 1 hétig tökéletesen müködik s utána elromlik , majd ujra müködik , ami szar az mindig szar marad :) , utána kezdtem ujra a láncnál keresgélni , majd a fotó elárul mindent , s ti is kizárjátok a váltot , mikor kukactengelyt cseréltünk átnéztük a váltó többi részét minden normális állapotban volt , és nem kerekezek annyira , meg nem tépem annyira hogy elkurjak 1 uj tengelyt vagy 1 teljes váltot pár hét alatt , teszek majd tesztvideokat is , onboard , meg 'körbejáratos"at is fel , hogy látni lehessen mostani állapotát , viselkedését , az eladás oka , öszinte leszek , felértem a létra tetejére hogy tökéletesen müködjön , de kiba**ott sok idegességgel , és a nagy vágyam mindig r1 volt , tudom hogy kanyargos uton sokkal szarabb mint bármelyik 900 rr , de a dizájn szempontjából csinosabb