Üdv !
Nekem is csinálja a gép ha alacsony a fordulat.
Kuplung behúzva meg nem . Először a kinyomó csapágyra gondoltam, de csere után is ugyanaz a hang. A világból kimegy én azt mondom ez legyen a legnagyobb baja.
Viszont! Kérdeznék én is. Mi a legrosszabb ami történhet (persze racionális keretek között), ha nem ellenőrizteti az ember a szelephézagokat?
Valamint nektek is cicereg néha a vezlánc (melegen)? Ha igen hogyan cseréltétek? Az érdekel, hogy a szelepfedelen kívül még mit és hogyan szedtetek szét?
Köszi
Nekem csak mikor beinditom reggel először,akkor csinálja de ahogy megmelegszik a motor akkor már nem csinálja....baja nem lehet igazából...meg nekem akkor csattog még be hidegen ha nem húzom rá rendesen a szívatót...ha ráhúzom és megemelkedik a fordulat akkor nem csattog be...
Elég drasztikus jelenség, de nálam is jelentkezik, tudomásul vettem, ez ilyen. Mikor beindítom, kicsit behúzott kuplunggal tartom fél percig, utána engedem ki finoman.
Nekem évek óta csinálja....nem foglalkozok vele mert azóta is megy hibátlanul...akkor lehet neked is a szabadonfutód szarakodik..ez valami sc28-as sorozathiba,mert másnál is hallottam hogy ezt csinálja a motor..
Enyém is csattog de csak hidegen.....ahogy megy kb egy fél percet akkor abbahagyja,meg van mikor olyan mintha megakadna a blokk egy pillanatra,de nekem ilyen mióta nálam van....a szabadonfutója a szar...a vezérműláncot meg tudod nézni hogy elkezded a feszítőpatron két csavarját kitekerni és ha a feszítő tolja ki magát akkor a láncod jó még....ha csak kiesik és nem tol akkor láncos a paripád testvérem!
Mibe ér bele? Hallod ez akkora hülyeség az LSL ami rá való és nem jól állítod be beleér bármibe. Annyit h nincs neki bilincs és a többi rajtad múlik, mindkét esetben. De te tudod.
Köszi ,még nézelődök,az ára jó,csak nem akarok szarakodni azzal ,hogyan rakom fel,esetleg mibe ér bele!Jó lenne olyat találni,amit tudom,hogy rr-en volt és egyből a helyére szúrok!
Sziasztok.Na tegnap élményekben gazdag motorozásom volt.Motorosruhám egy hét múlva veszem meg kb és az utcai bőrkabátom nem éppen alkalmas utcai használatra olyan érzéseim támadtak amikor észrevettem a cél előtt a főúton a zsebemhez nyúlva,hogy ott valami hiány keletkezett.Hááát persze,hogy a pénztárcám hagytam el,mert a menetszél lecibálta a cipzárt és repülő pályára állt a tárcám .Igaz kp nem volt benne de én okos az összes létező kártyám ebben tartva ezek is repültek a levesbe.Legalább is ezt hittem,hogy a levesbe.Szerencsém volt,hogy eleve bizalmatlan voltam ezzel a cipzárral és útközben többször tapiztam a zsebet benne van-e a tartalom.Körülbelül behatároltam egy 15 km-es szakaszt ahol kieshetett.Motor letesz szépen.Ideg elönt-bankkártya azonnal letilt stb.Irány vissza az érintett útszakaszhoz.Gyalog bejárva a meredek útszéli árkot barátnőmmel kb 1 óra séta és kutatás után jött egy bicajos.Kérdezzük meg nem látta-e.ÁÁ nem látta stb.Na megegyeztem magamban,hogy akkor ennyi és letörve morfondíroztam na akkor irány visszafele ennyi volt.Előtte már kaptam olyan véleményeket minek mennél soha nem lesz meg stb.Nem adtam fel és nem hagytam rá és szerencvsére,hogy ilyen makacs voltam,mert a bringással ahogy beszéltünk tőlle visszábbvagy 5 méterre megláttam valami gyanusan feketlő dolgot a fűben.És mi volt az? Hát persze,hogy a pénztárca.Királyság.Megkönyebbülés ezerrel.Így csak a kártyám kell újra igényelni stb.1800 ft minusz kb.De,hogy gyalog bejárva egy forgalmas út széli árkot mit nem lát az ember halljátok.Mosógépdob és fll mosógép-találtunk egy norvég útlevelet-kidobott cd-megsok egyéb ...Miért kell így szemetelni soha nem fogom megérteni.Az a mosógép mikor fog lebomlani?Na ennyi volt a beszámoló.Happy End :) Még motoros dzsekiben is paráztam sokszor el ne hagyjak valamit.Ti jártatok már hasonlóan?Na üdv :)
nos igen nálam is a polcon állt 1 évig...meg a tankbőröm is.. elvitte egy srác innen a fórumról.... megvettem és egyszer sem volt a gépen....a kormánystabi fontos és ebajon vettem, érdemes ott "is" vadászni.
Csont Új 12ezerért? RR-be való hosszúság (33cm). Felfogatást neked kell megoldani. Vastag a szára, 6 fokozatban állítható, kell hozzá egy bilincset csináltatnod (kb3ezer) és felfogatni a műszerfaltartó vashoz, mondjuk oda vágattam ki 3szöget azt adom hozzá.
Nekem is csinálja a gép ha alacsony a fordulat.
Kuplung behúzva meg nem . Először a kinyomó csapágyra gondoltam, de csere után is ugyanaz a hang. A világból kimegy én azt mondom ez legyen a legnagyobb baja.
Viszont! Kérdeznék én is. Mi a legrosszabb ami történhet (persze racionális keretek között), ha nem ellenőrizteti az ember a szelephézagokat?
Valamint nektek is cicereg néha a vezlánc (melegen)? Ha igen hogyan cseréltétek? Az érdekel, hogy a szelepfedelen kívül még mit és hogyan szedtetek szét?
Köszi