Én is nála tekercseltettem, és pozitív az ítéletem. Korrekt az ember. Néhány dologra figyelj oda beszereléskor. Mielőtt a fedélbe csavarozod az állórészt, a felfekvő felületeken a felesleges műgyantát mindenképpen távolítsd el, hogy a fém feküdjön a fémre. Én első esetben nem így jártam el, az állórész fellazult és zörögni kezdett, hiába volt beragasztva a csavar. Ajánlom kék menetrögzítőt, ne pirosat használj. Csak jó tanács, nem kötelező megfogadni.
Szia.igen ugyan ez volt a bajom nekem is.Ózdon van egy jó szaki és profi módon megcsinálja 15e ért.
Dóka Sándor a neve.
Ezen a számon eléred.:06 30 262 5500
Szia! Azt mondták a fórumon,hogy Te vagy az én emberem. Van egy 929-em és zárlatos lett a generátorom
Állítólag volt Neked is ilyen bajod, és Ózdon tudsz valami értelmes szakit :) Megköszönném,ha segítenél!
Szia!Fireblade83 kollégát keresd itt a fórumon,neki is ugyanaz volt a baja,és Ózdon van egy fickó aki korrekt áron csinálja a tekercselést,és garanciát vállal rá...
köszi , de amugy az kamu sztem h annyiért vettte, kinntről hozhatja , mert több hirdetése van fennt , kawa váltók , motorok , idomok , stb....hátha enged belőle
Raktársöprésből maradt pár cucc. Köztük egy ülés takaró idom. A cucc új, igaz az ide-oda pakolgatás miatt van rajta egy-két enyhébb karc, de mivel alap fekete, úgy is fényezve lesz. :) Amire jó:
Sziasztok! Van egy 929-em amibe zárlatos lett a generátor. Tudna nekem valaki értelmes bontót mondani vagy valakit aki foglalkozik alkatrésszel, esetleg tekercseléssel? Nem tudom merre induljak :/
Én megmondom neki szívesen, de nemigen enged az árból. Ő is ennyiért vette, csak nem építették bele valamiért. Ha megbaszod akkor sem enged, mert nem akar rajta bukni. Ez van, de majd hétfőn felhívom, vasárnap nem telefonálgatok.
sb656 , hali , figyu hivtam ma a debrecenit de nem válaszolt , lehet nem tetszik neki a "román telszám " mailra sem reagált , csörögj rá kérlek ha tudsz és mond meg neki 35 -37et adok a váltóért , de 45ert sokallom... kösz szépen
Próbáltad már a másik immós kulccsal? Meg kéne...
Amúgy még lehetnek a szokásos szivatós dolgok.
Sztenderkapcsoló, kuplungkar kapcsoló, dölésszög érzékelő...
Sziasztok,olyan kérdésem volna,hogy van egy 954 rr-em és olyan problémája jött egyik naprol a másikra,beindítom gyönyörűen jár. Ha berakom sebességbe letilt,leáll. Vagy ha nemrakom be,csak jár alapjáraton 30 másodperc után ugyanugy letilt. Bevillan a HIS lámpa és ennyi.utána nem indul csak önindítóz.lehuzom az akksit visszarakom. Újra indul és letilt. Gyertyák zsir ujak kábelköteg át lett nézve,semmi gyanús. Esetleg valakinek valami ötlete,vagy volt hasonló problémája? Vagy esetleg vasmegyében valakit akinek van hozzá gépe és ki tudja olvasni?
Amint hazamegyek, meg fogom nézni! Motorosboltból vettem, normális helyről... Az ördög nem alszik, már mindent hamisítanak a lényeg, hogy szar Jó lesz vele télen begyújtani
Én ugy hallottam hogy hamisitják a castrolt.Autóboltos mondta hogy a szegélyröl lehet felismerni.a gyárin arany,a hamison fekete szegély van a matricán.(ha már az olajat hamisitják a matricát miért ne kopiznák le rendesen? )Amugy neked milyen?
Ez egy tök jó olaj. Vagy ha nem kell, átveszem tőled mondjuk 800 ft/liter áron..... Amúgy viccen kívül ennyiért láttam Pápán a zsibin origi kartonban. Biztos nem durrantott.....
Amint beleöntöttem a castrolt, 1-2-3ba sokkal keményebben megy be... előtte ilyet sosem csinált, vajpuha volt, csendes, pontos...
Most érezhetően sokkal durvább lett, tehát engedem is lefele, és megy a fűtőolaj közé a szemét
Nálam hánykolódik egy ilyen de 929-hez!
5000pénz