Én ugyanezen okokból nem adtam még el se a CBR-t sem a 19 éves Yamaha Town Mate robogómat. Sokkal több nekem az eszmei értéke, mint a valódi anyagi értéke. A baráti körben az enyém a legrégebbi motor, de én még mindig nyugodtabb vagyok, mert tudom ez még nagyon sokáig motor marad ha vigyázok rá.(ja és hogy nem áll benne több millió az sem utolsó) Az újabbakról max a fékrendszer amit irigylek, semmi mást. A többlet teljesítményüket pedig egyenesen feleslegesnek tartom közútra. A 450 ezres árat egy hibátlan motorért én is nevetségesnek tartom, anno megnéztem sokat, rengetek leélt szar van, kár ezekkel egy lapon említeni a tényleg szép állapotúakat. Nekem szintén gyerekkori szerelmem volt ez a motor, mai napig gyönyörűnek látom.
Előbbim elég morbid volt, de azért azt kívánom Ramm-nak hogy a hátralevő 80évben még gondlja át mi lesz vele. Legfeljebb a 450-es ajánlatot fontolja meg végülis csak egy tizenéves motorról van szó...
Tiszta sor, és valószínűsítem, hogy 450ezer forintos motor az etalon ahhoz kell mérni az árakat, gondolom úgy van, hogy 450ezer körül érnek a 99-es 919-esek akkor 500körül a 929 és 600körül a 954-esek és akkor legyen 700körül meg az 1000RR-ek olyan dolgokról beszélsz, hogy elszorva vannak olcsó motorok és az a mérce, miből gondolod h azért mert látsz egy számot már az a mérvadó. Unokatesóm most jött angliából haza ami egyben van motor ott is pénzt ér ami bajos az ott is és itthon is olcsó, tovább mondom vannak ismerőseim akik motorokkal foglalkoznak robogó meg rendes motorok is ott sincs kánaán, de ezt biztosan te is tudod mert felvilágosult vagy, a töröt/hibás itthon összelapátolt motorok amikből még pénzt vesznek ki mert ott nem bajlódnak vele. Tudom beokádott a piac, de miért pazarlod itt a szót mások motorjának az értékének bekalibrálása, ha úgyis te tudsz viccesen olcsó motorokat. Miért nem írsz az összes Aprilia RS125-ös és Cagiva mito topicba is hogy mit képzelnek magukról amikor annyi pénzekért árulják a tizenéves szarjaikat mint amennyiért egy 900RR-t lehet venni. És tényleg nem bántásból mondom, de hallod ha nem ér egy olyan állapotú olyan felszereltségű CBR900RR mint az enyém 600körül akkor tényleg nincs értelme eladni, nincsen vele CSAK, felpattan rá egy srác aki pl eladta a 125-ös szarját rápótolja két havi fizetését és mehet, nem itt fogsz piacot robbantani, hogy megveszel egy motort amit 3 év múlva is el tudsz adni annyiért amennyiért megvetted. Régen volt olyan sőőőt volt olyan hogy hazavitte az illető lemosta és 100-al többért el lehetett adni. Gondolom nem fog átmenni az üzenete a mondandómnak. Mert van egy képzeted amit elfogadok, de azért van hogy akkor megmarad mert szerintem itt mindenki szereti annyira a motorját, hogy viccesen olcsón eladja főleg hogy most egy motor átírás annyiba kerül mint ezekbe a 900RR-ekbe egy fél komplett blokk, élvezet tekintetében meg van benne annyi vitalitás hogy szeressük...
Az árakról annyit, hogy tegnap délután meghirdettem a Honda Dio-t és ma reggel fél hétkor elvitték. 15 éves motoroknál ne felfelé alkudjunk már az árból.
Én ha lehetőségem lesz rá nem is fogok itthon motort venni, külföldi lesz ottani rendszámmal, de a cbr nem nekem kellett volna.
A fórumon tényleg csak azt látom, hogy áruljátok a motorjaitokat, aztán vagy megmarad, vagy tényleg olcsón viszik el.
Ha 450-ért van 99-es évjárat, nem fognak másfélszer annyit adni egy öregebb motorért.
A fotón látható CBRö eladó Ár.: 1 200 000 FT kis alku lehet,kormánygátló,bunkógomba,kszenon,emera plekó,joshimuri,nincs benne az árban ... várom a hívásokat
Szerintem nem rontja senki üzletét, keresi a madarat aki aranyport ad neki lyukasgarasokért. Ilyen is van ez így kerek, én adtam hangot a kommentre, mert nem a legolcsóbb de nem is a legdrágább RR-t kínálom eladásra reális ár meg nézőpont kérdése, ha azt vesszük alapul h 919-es blokkos 500K körül kezd megjelenni szakadt állapotban, akkor nem elvadult ár egy nem csak én szerintem patika állapotú RR-ért 600 eleve Erion Racing titán rendszert sem osztogatnak almacsutkáért minden utcasarkon. De kinek a pap kinek a paplan.
Csaó. Figy én kúrvára megértelek és nem is szoktam beszólogatni amikor az árakról beszélsz, de az hogy közelebb lenne a reálishoz elég morbid, mondd azt hogyha odaadnám egy cagiva mito áráért akkor barátod megnézne, de basszus ha 600körül nem lehet kapni egy hibátlan 900-as CBR900-asért akkor nincs itthoni viszonylatban miről beszélni, annyira nem veszélyes a csúzli hogy minden áron eladjam. Hogy most alulról értjük a 600-at vagy felűről egyezség kérdése. Nektek sok az ár és nincs sértődés, de elég furán fejezted ki magad.
Van egy diákhitel nevezetű csúzlim amit le szeretnék tudni és fészket rakni a barátnőmmel amibe egyelőre nem fér bele az RR. Biztosan ezer meg egy féle hülye kamu dumát lehet eladáskor betudni egy összeokádott szarra, ez nem az. Írhatnám a kihasználatlanságot is, meg bármi kamu f@aszságot tavaly összespóroltam egy targa tetős kocsira ami 2 személyes egyszer az életben szeretnék saját lakást nem hitelest ezért most nem fér bele még ez a luxus is az életembe. Amúgy 2 év alatt raktam bele 6ezer kilómétert szerintem attól többre hivatott h munkába járjak vele inkább szelje más vele az utakat ne a pincében legyen elzárva a külvilágtól ennyi a sztori. Új gumikat vettem rá 3éve amik még bőven jók, de igény esetén tudok adni pályagumikat hozzá. Minden gyári cucca megvan elcsomagolva... Ha elhiszed elhiszed ha nem az is a te döntésed. Ha felhívsz 5 után tudunk beszélgetni is élő szóban.
Sok "hüjeeladó" nem is gondolnád hogy telefonban mit mond erre,hogyan buktatják le magukat!Sajnos ez a Honda már a színe miatt sem tetszik,de mivel ilyen jó állapotban van hirdetve,gondoltam megkérdezem hogy miért is válik meg tőle!Nagyobbat,újabbat vesz más márkát...
Kár érte!
Én ha lehetőségem lesz rá nem is fogok itthon motort venni, külföldi lesz ottani rendszámmal, de a cbr nem nekem kellett volna.
A fórumon tényleg csak azt látom, hogy áruljátok a motorjaitokat, aztán vagy megmarad, vagy tényleg olcsón viszik el.
Ha 450-ért van 99-es évjárat, nem fognak másfélszer annyit adni egy öregebb motorért.
de ennyi,eszem állgában sincs eladni álom gépem,így az út végéig elkísér
Megelőztél..... hasonló jutott fejembe nekem is.
1.4 misiért érdekelne!
Jó vevő vagyok nem? felfelé alkudok!
Sztem nem korrekt dolog így "belekiabálni" más párbeszédébe, főleg, ha üzletről van szó.