Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi...az ebayon találtam csak nem postázza csak Angliába...
Holnap beszélek vele, aztán majd köhög rá valamit.
Megnézem, lehet van még....
300 kmerenként visszaugrik egy ricnit,és elkezd zörögni a vezmű lánc...gyenge benne a rugó...
tiédnek mi a baja?
Hi!Nincs valakinek véletlenül egy jó vezérműlánc feszítő patronja?
az egykerekezésből adódnak azok a nagy erők , amiről beszél ...
plussz sokan egyesből veszik kerékre és akkor nem kuplungolsz , mikor másodikba váltasz ...
Akkor nem azért mert egykerekeztek vele

A képen látható cuccok 5000-ért elvihetőek. Esetleg a gyári kiemelők is megvannak tevénél.
nem motortipushoz van ....
hanem méretekre...és márkára (brembo,grimeca...stb)
kiveszed a fékmunkahengerből a dugattyút , és megméred az átmérőjét ...ennyi
a legkönnyebben úgy tudod kivenni , hogy a kart leveszed és a fékcsövet is és a fékcső felőli oldalról egy vékony csavarhúzóval kitolod ...
összerakásnál bekenem fékolajjal, és nagyon vigyázni kell , hogy ki ne csípd...
ez így van ....
És ezt konkrétan motortípushoz kell venni vagy csak van egy méret és olyat(pl 13, 14...)?
És hol lehet ilyet beszerezni?
A beépített napkollektorral lehet a baj.... vagy fél a sötétben. Más okos és hasznosítható ötletem nincsen sajna...
VALAKi ! este nem indul be a cbr:) gondolom a hideg miatt napközbe beindul szepen jar semmi problema nincsen ! de 3.napja este szivato pöcre indul jar 5 percig es utana leall es nem indul be többett! masnap napközbe megint semmi problema! ötlet?
Egy motorkerékpárszerelő barátom azt mondta - sok motor azért dobálja a kettest, mert egyes és kettes sebességfokozatban az áttétel mértékéből adódóan nagy erők hatnak a váltó szerkezetére, és ha valaki rendszeresen kuplung nélkül, nagy fordulaton vált, azt előbb-utóbb a váltó a sebességek kidobálásával hálálja meg. Először a leggyengébb ponton, a kettes fokozatnál jelentkezik általában a bajság, de néhány odabaszós váltással bármelyik fokozatnál ki lehet csapni a biztosítékot. Elég, ha megkopik az edzés, elmegy valamelyik illesztés pár századot vagy valamely illeszkedő felület síkja megváltozik. Ezért ő azt javasolta nekem, hogy legalább egyből kettőbe kicsit nyúljak bele a kuplungba vagy kuplungoljak rendesen, és évekkel toldom meg a váltóm életét. Én e szerint motorozok, és a váltómmal még bajom soha nem volt. Szerintem megfontolandó.....
No Koment!
Hali , a kérésem a következő lenne , nem a kérdeznéd meg tőle hogyha nem adja e el külön ezt az alkatrészt ( foton amugy ami a hirdetés mellett van pont ez az alkatrész nincs ott....lehet tévedésből nem fotozta le ) és ha csak 1be adja a váltot akkor mennyi lenne az utolsó ára,köszi
Szia!

Kérlek használd a "válasz erre" funkciót, mert nem mindig járok fel a fórumra. Nem olvasom mindig. Van, hogy olvasom naponta többször is, de előfordul, hogy 2-3 napig fel sem nézek. Így, csak akkor tolom ide a képem, ha rám írnak. (Kapok róla mailt)

Váltó: Én találtam, egy debreceni tagé. Gondolom még megvan neki, nem kapkodják két kézzel.

Bala
Ez korrekt !
amúgy asszem sb te ajánlottál egy váltot , visszaigazolnál ?
a munkahengerben találod...
lehet venni felújító szettet ...
2200.- volt a 13-as ....most cseréltem ....
Ja még annyit, h eddig gyönyörű hangja volt, rendesen karban van tartva.
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni abban, h mitől erőtlenedett el a motorom? egyik nap kicsit tovább hagytam rajta a szívatót, de ut közben visszajött az ereje, de most már alapból fura a hangja, és gyenge is.... Talán a gyertyák.... nem tudom. Van valami tippetek esetleg?
köszi
Suzuki GSXR 600,750,1100,(lèg-olaj,vizes majd GSXR1000-ből volt mind hosszabb rövidebb időre.Hondàbòl VFR750,800,CBR1000XX,CBR900 RR '93,96,99 szòval pàr vasat kipròbàltam.Az,hogy ki milyen szinten van?Làttam màr jònèhàny vàrosi főhőst lànypisiltető bùvàrruhàban a cukràszdàk körül bohòckodni.Ezekkel mèg sohasem talàlkoztam Hollandiàban vagy Skòciàban.Karcmentes bőrruhàban kiràlyok làmpàtòl làmpàig.5 èves koromban kezdtem motorozni.Salak,cross,enduro,sportmotorok stb...Nem kàvèhàzi mozigèpèsz vagyok a"motoroshőstörtèneteimmel".Sajnos MAGYAROK vagyunk ebben is kedves motoros"baràtaim"Màs vèlemènye...Egyetemet vègeztem,kèt nyelvet beszèlek,de nyilvàn èn ilyen motoros hàttèrrel el sem èrhetem az előttem szòlòk szintjèt.Itt a baràtaim között SENKI!sincs aki ne tartanà tiszteletben a vèlemènyemet.Mèg egy apròsàg.Hondàt mèg soha nem kellett futòval hazahoznom sehonnan...Ennyi:-)
CBR 929hez erre az alkatreszre lenne szuksegem, ez a valtoba a tengely ami a villakat szabalyozza es tartsa sebessegben , a masodik kepen latszik a hiba is hogy mert dobja ki a 2est, valaki irt nekem hogy talalt debrecenben egy egesz valtot eladot , irj kerlek hogy tudjam ki vagy , lenne 1 keresem , koszi ,
üdv!

mi az a karmantyú, hol találom, mi a funkciója?Hol lehet venni ilyet, mert ahogy olvastam valahol, nem egyszerű szerezni ilyesmit....