nekem nem ért bele az tuti és nem is volt fémcső, csak simán a gumicsövet vezettem be.... de nagyon jó találmány, már kezdett kicsit megb@szni az ideg, de ez segített
Multiméterrel. De ehhez kell a manuál, mert különben a kapott értéket, hogyan döntöd el, hogy jó-e vagy sem. Esetleg párhuzamban méred a hőmérsékletet egy hőmérővel (nem, a szobahőmérő nem jó ).
Kreativitás ON Vagy villanyszerelő, de neki is kelleni fog egy manuál, esetleg a jobbak zsigerből tolják az értékeket.
még annyi, hogy a fékfolyadék tartályban van egy fekete "gumitartály", de azon nekem semmi lyuk nincs vagy legalábbis én nem látom, most a folyadékot a műanyag tartályba kell betölteni és utána be a gumi valamit, vagy a gumi valamibe kell betölteni?
Egyáltalán mi az?
Na csak sikerült életet lehelni a fékekbe ezzel a technikával , paraszt módszer, de jól működik
Holnap vittem volna karbiszinkronra, de lemondtam, mivel nem volt fékem és rá fél órára már sikerült megcsinálni... ez a szívás
visszatérve a hütőventillátoromra ( lehet hülyeséget mondok , kérdek ) nem lehet az az oka hogy a hütőn lévő gombával minden ok , mivel bekapcsol , csak lehet hogy az az érzékelő van megbaszva ami küldi a jelet a kijelzőre ? hm ?
Olyan, mint egy Husaberg. Van hozzá minden, üzemórás motor, mint a többi. A 450-es honda is megkotilk, ez is.
Küldj egy e-mailt és megbeszéljük. A hátsó teleszkóp árában elviheted!
egyáltalán nem engedett át, sőt nem is látszódott hogy ott lyuk van, megtisztítottam és már átenged... viszont most már fullra levegős a fékem és nemtudom mit kezdjek vele, mert csak üresen jár a fékkar.
A jövő héten tudok fényképet csinálni róla.