Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.bikez.com/motorcycl..." target="_blank">Ilyen
A jövő héten tudok fényképet csinálni róla.
5.25....108 szemes kell hozzá,meg asszem 16 fogas az első 42 es a hátsó lánckerék...
Vagy keresd Kutyát itt az SM-en...Ő is jó árakat szokott beszélni..
nekem nem ért bele az tuti és nem is volt fémcső, csak simán a gumicsövet vezettem be.... de nagyon jó találmány, már kezdett kicsit megb@szni az ideg, de ez segített
Huh... Köszi a gyors választ, ez lesz az első cserém a CBRen uh azt sem tom h milyen hosszú lánc kell rá... azt is tudod v vki?!
Őket nyugodt szívvel ajánlom!
Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban h honnan tudnék legolcsóbban láncot venni a CBR954-emhez?!

Előre is köszi!

KOKO
Multiméterrel. De ehhez kell a manuál, mert különben a kapott értéket, hogyan döntöd el, hogy jó-e vagy sem. Esetleg párhuzamban méred a hőmérsékletet egy hőmérővel (nem, a szobahőmérő nem jó ).

Kreativitás ON Vagy villanyszerelő, de neki is kelleni fog egy manuál, esetleg a jobbak zsigerből tolják az értékeket.
hogyan lehet kimérni ?
nem látom jól a képen , az a fémcső amin befelé folyik az olaj az üvegbe , az beleér az olajba ?
az nem gumitartály ....
olaj be , utána a gumi , utána a kupak ...
Jó csak vicceltem kép nélkül nem tudom...
hát nem vágom, hogy akkor minek az a gumitartály féleség....
olaj..be ..gumi..be fordítva mint a biztonságos sexnél..
még annyi, hogy a fékfolyadék tartályban van egy fekete "gumitartály", de azon nekem semmi lyuk nincs vagy legalábbis én nem látom, most a folyadékot a műanyag tartályba kell betölteni és utána be a gumi valamit, vagy a gumi valamibe kell betölteni?
Egyáltalán mi az?
Na csak sikerült életet lehelni a fékekbe ezzel a technikával , paraszt módszer, de jól működik
Holnap vittem volna karbiszinkronra, de lemondtam, mivel nem volt fékem és rá fél órára már sikerült megcsinálni... ez a szívás
Könnyen meglehet. Ki kell mérni. Ehhez kellene a manuál.
visszatérve a hütőventillátoromra ( lehet hülyeséget mondok , kérdek ) nem lehet az az oka hogy a hütőn lévő gombával minden ok , mivel bekapcsol , csak lehet hogy az az érzékelő van megbaszva ami küldi a jelet a kijelzőre ? hm ?
na itt a before , after :)
bergem volt már...
csak lökj pár képet...
Ha rendesen átenged ,akkor próbáld meg most légteleníteni.Nehezen fog elkezdeni keményedni,de ha rendesen légtelenítesz akkor fel kell keményednie.
Olyan, mint egy Husaberg. Van hozzá minden, üzemórás motor, mint a többi. A 450-es honda is megkotilk, ez is.
Küldj egy e-mailt és megbeszéljük. A hátsó teleszkóp árában elviheted!
egyáltalán nem engedett át, sőt nem is látszódott hogy ott lyuk van, megtisztítottam és már átenged... viszont most már fullra levegős a fékem és nemtudom mit kezdjek vele, mert csak üresen jár a fékkar.
Igen.De a fotó alapján, nem biztos ,hogy az rendesen átenged.Próbáld átfújni!
a kép lemaradt