azonnal feltolok 1 videot a viselkedéséről....most pont az a baj , hogy a hütőm kilukadt multkor mikor hagytam felmelegedni 120fölé...és kinyomott minden vizet...szal 2 perc után 100 fokon van , most várom h lehüljön tudjak a hütőbe tenni 1 kis vizet és majd elvinni a szervizbe
Igen nagyon sok az ár. Ennyiért vehetne 954-et is, vagy sérült 1000RR-t.
Olcsó és jó karbis kell neki. Nem fog olyat megvenni amiben szól a lánc, inkább kivár őszig.
Néhány hónapja vettünk egy hibás motoros autót. Visszavittük, de az átírást buktuk (82,000) és 3 hétig nem volt kocsink, mert úgy volt hogy megjavítják ingyen. Aztán nekünk kellett volna kifizetni a javítást. Ne reménykedj abban hogy pénzt látsz tőlük.
Nem volt jó az én hibátlan váltós 929-em 500-ért...
Vettem már a grandésoktól én is 2 motort, ott is 2 srác van. Nagyjából elmondanak mindent a motorokról, de kint is a sokat futott, törött, és a hibás az olcsó. Ebből akár többet is szabadon választhatsz
Az szép és jó, hogy alulról belenéztek, de maga a cseréhez bizony szét kell borítani a blokkot. Léptetővillát szokták hegeszteni, ez igaz. Feltöltéses hegesztéssel megoldható, de azt utána még rendes meg kell edzeni, tehát nem árt ha ért valaki a szakmához. Tudom, hogy kint jóval olcsóbb a munkaerő és a szolgáltatás. Tehát, ha találsz valakit aki meg tudja csinálni, akkor hajrá, de ismétlem, csak akkor, ha rendesen meg tudja csinálni! Ha szerencséd van, találsz valakit aki épp bont 929-s váltót.
hát tanácsólták a heggesztéses dolgot de az kizárva mivel , lehet müködne 1 2 évet is de lehet első 2esbe váltás után lepattan róla , és jöhet megint a félnapos munka a szétdobásra...euroba irom , mert ugy könnyebb , szóval 1450 körül vettem a mocit , haza ut 100 euro , motor komplett ujrafestése 100 euro , eddigi aproságok , olaj , gyertya , lehuzik , még egy 100 as , eddig 1750nél tartok , ez az alkatrész ha az amire számitunk kb 100 150 euro + a végösszeg 1850 1900 , még igyis "romániai" árakhoz képest ár alatt vagyok mivel itt a legolcsobbak 1800 körül vannak , fighternek alakitottak ( idomzat nélkül ) ami 1be van , azoknak 2400 az allja....szóval még ha eladásra is kerül nyereségbe jönnék ki.."méég" :D hát a szétdobást mi ugy gondoltuk hogy remélhetőleg hozzáferünk alulról tehát anélkül hogy a motrot kiemeljük belőle...igy nem tudom mekkora betekintésünk lesz mindenhez
Én a haveromnak csináltam meg a motorját. Neki is a 2-es fokozatoz dobálta. Rádiuszos ablakok és a léptetővilla hibája miatt. Szerintem a tiednél is ilyesmi lesz. Én szétborítottam, és nem szaroztam komplett váltót raktam bele. Persze ez nem jelenti azt, hogy neked is azt kell, de én úgy voltam vele, hogy így kevesebb a szívás. Az a váltó már úgy kopott össze, nincs kopásból eredő méretkülönbségek. Szerintem borítsa szét a szerelőd és meglátod, hogy mi a ludas. Amit cserélni kell tessék cserélni, mert drága játék és nem utolsó sorban sok idő elmegy a baszakodásra, ha megint bekrepál valami.
És még egy jó tanács, ha már szét van kapva tessék rámérni a csapágyakra, dugóra és dugógyűrűkre! Akkor legalább tudod mennyi van még a blokkban. Utána eldöntheted, hogy mit akarsz...felújítod és rendbe teszed azt amit kell, vagy amit a pénztárcád enged, vagy hagyod a picsába, használod és lesz, ami lesz.
A hűtőre visszatérve...teljesen normális, hogy néha 108 °C máskor 112°C-on kapcsol be a venti. Ez annak tudható be, hogy a venti gombája a hűtődön van, míg a hőmérsékletet a hengerfejben méri. Innen ered a differencia.
Azért már nem megy annyira ez a bolt nekik (más "üzlet" mehet jól).... régen tömve állt a motor náluk (amit rövid idő alatt el is tudtak adni), most már alig van pár darab és azok is néha elég sokáig ott állnak.Beszéltem a csávóval és mondta, hogy kint is alig van eladó motor, alig tudnak szerezni... kint is érződik a válság, mert nem megy már az új motor vásárlás, hanem ott is inkább ráálltak a használtmotor vételre.
amugy az mennyire normális hogy 1x 108 fokon kapcsol a hütőventillátor 1x meg 112ön és igy tovább egész 118ig....befolyásolhatja az hogy löki ki a vizet a hütőből ?
szerintem ők az eladók is , mert eléggé megvastagodtak.....2 éve mikor elöször voltam náluk 1 lepukkant kis viskojuk volt , most meg x5össel furikáznak , elég szép kis ház 2 bazinagy garázzsal...mondjuk ha igy verik át az embereket jöhet is a lové.....hát most is még ár alatt vagyok vele...."még" csak nem tudom még milyen gond akad....a hütője lukas , azt meglehet oldani olcsón....csere nélkül....ujralett teljesen festve a motor...esztétikailag már kifogástalan....remélem más gond nem akad , váltot egyelőre nem szándékszom cserélni...szétszedni meg hétvégén fogjuk , akkor leirom pontosan mire van szükségem , s ha valakinek van , akkor megüzleteljük...és köszönöm a segitséget..
94-es, órában 52e km, új gummák, AP Racing szinter betétek, kormányteló, új láncszett, arrow dob, meg egy csomó csecsebecse, pl.: "RR" es komrányvég, "CBR"-es markolat, eloxált karok és lábtartók, ólajhőfokmérő, sötét púpos plexi, karbon tükör. Kábé ennyi. Hibája hogy a vezérműlánc cserés, feszítő nem ! Meg a hátsó tárcsa kicsit vállas, de nemhasználom. Nekem 1.2 M be van, tudom hogy soknak fogod találni, de 700ért válnék meg tőle.
a kereskedó nekem is ezzel kezdte hogy ár alatt vettem de nem volt szó arrol hogy motorhibás és 4-kilót kell rá költeni mert így meg piaci ár fölött van bőven,Persze te tudod csak ezért van sok ipari hulladék és sokszor az emberek benyelik de mint mondtam mindenki maga tudja hogy reagálja le az ilyen esetet én meguntam hogy a nehezen összekuporgatott pénzemet "kicsalják"tölem.Mert nem elég hogy költeni kell rá utánajárni,idegeskedni még használni sem tudja a jármüvet az ember.
Helyes!nem szabad hagyni magunkat sajnos én is mindig hagytam magam de meguntam,Először nekem is hepciáskodott de aztán belátta hogy fizetnie fog kelleni még az én sztorimnak sincs vége de igy vagy úgy fizetni fog!Meg kell tanulniuk hogy csak úgy már nem baszhatják át az embert!Remélem hogy normálisan állnak hozzád és kultúráltan el tudjátok intézni a dolgot de ha nem szerintem ne hagyd magad!Sok sikert!
hát igen,ezzel sajna annyit tudsz csinálni,hogy megcsináltatod,és kész, ez benne van a használt motor vásárlásba,hogy kicsit mellényúl az ember,lehet hogy ők se tudtak róla,hogy dobálja a 2.at.
Olcsó és jó karbis kell neki. Nem fog olyat megvenni amiben szól a lánc, inkább kivár őszig.
Vettem már a grandésoktól én is 2 motort, ott is 2 srác van. Nagyjából elmondanak mindent a motorokról, de kint is a sokat futott, törött, és a hibás az olcsó. Ebből akár többet is szabadon választhatsz
Itt egy váltó.
Ha akarod, ezt akár meg is tudom neked nézni. Mert én meg Debrecen mellett lakok. Nekem csak egy kitérő, de persze ez csak egy opció.
És még egy jó tanács, ha már szét van kapva tessék rámérni a csapágyakra, dugóra és dugógyűrűkre! Akkor legalább tudod mennyi van még a blokkban. Utána eldöntheted, hogy mit akarsz...felújítod és rendbe teszed azt amit kell, vagy amit a pénztárcád enged, vagy hagyod a picsába, használod és lesz, ami lesz.
A hűtőre visszatérve...teljesen normális, hogy néha 108 °C máskor 112°C-on kapcsol be a venti. Ez annak tudható be, hogy a venti gombája a hűtődön van, míg a hőmérsékletet a hengerfejben méri. Innen ered a differencia.
Sok sikert hozzá.
Bala
bontottan nem olyan sok egy komplett váltó sem..