Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

irtam 1 mailt az ürgének , várom a válaszát
Nem akarok bele szólni de kereskedőnek garanciát kell vállalnia.Kérsz egy műszaki szakértőt és elötte kell szétszedni a motort!Autőnál legalábbis így működik.Nekem most cseréltek motort az egy hónapja vásárolt autóban mert a kereskedö elfelejtett szólni hogy csak össze gányolták a motort javítás helyett!De elötte próbálj megállapodni velük és ha nem megy marad az elöbbiekben leírt mód.
mennyibe fáj kb egy egész váltó.....a szétszedést megoldja a szerelőm...aránylag olcsón....körülnézek itt ott...ha kerül alkatrész ami hibás és elfogadható áron akkor nem folyamodunk a házolagos dologhoz...de nem akarok sok lovét a motorba fektetni mivel eladásra vettem , általába 1 szezont tart nekem 1 motor , majd tovább adom...eléggé jó árba ellehet itt passzolni a motorokat...
figyelj , eddig ők voltak tényleg az egyedüliek akik nem kerteltek , motor állapota : fos , stb stb kiirtak mindent ami hibás , ők motorokkal foglalkoznak évek óta , meglehet nézni a weboldalt www.grandemoto.com , vagy nem próbálták ki ők sem , mert a hiba nem rég jelentkezhetett mivel , eleinte 9 10 ezer körül dobta ki néhányszor , aztán 15 20 ujraváltás után ez egyre gyakoribb lett , most már motorféknél is kidobja....nem akarok velük semmit...nem éri meg nekem mivel erdély marosvásárhyletől nekem elmenni 450 kmert csak azért hogy szembeköpjem , vagy orrba verjem s meggyüjtsem a bajom.....értelmetlen...
mezőtúr fele gondoltam,király az az út mezőtúrig
akkor szegény géppel sokat egykerekezhettek,ha dobálja a 2.at :S szerintem komplett váltót kéne benne cserélni, bontva lehet emberi áron szerezni bele,nem érdemes szerintem ilyen házilagos javitgatást csinálni egy ilyen gépbe,mert ha mégse lesz jó,akkor megint szedhetitek szét,az meg nem 2forint,csak hogy szétszerjék neked,meg tömítésszett ,stb.
inkább csináltasd meg 1szer,jóra,és akkor nem lesz vele gondod
nem tudod bizonyítani,hogy akkor is ilyen volt,amikor elhoztad,úgyis elhajtanak,ha nekiállsz balhézni,hogy ezt nem mondták,sajnos ez ilyen,megkell nézni nagyon,amit vesz az ember,főleg itt magyarországon,sok leharcolt járgány van,az újabbak között is,ősszel én is vettem motort,hát nem is gondolnád,hogy a fiatalabb ,2004-2005körüli gépek között is mennyi leharcolt járgány van,nem egy 1000RR -t hagytam úgy ott,hogy odamentem,képen,leírásban tipptopp,odamentem,megnézegettem,és egy 15perc nézegetés,hallgatás,stb után úgy jöttem el,hogy jézusom mi ez...
nincs ilyesmi rőgzitve az adás vételiben , -15 fokba jeges uton lehetetlen lett volna kiróbálni s ha igen is esélytelen lett volna kipörgetnem 7 ezer főlé...
Ismerem én is őket, itt van borsodban, ismerősöm is bótolt már velük, egy R1-t, aminek magas fordulaton csúszott a kuplungja, csak ő sem járt abban a fordulattartományban a próbánál....
a másik dolog , szóval a hütőventilátor + szálja volt megszakadva valahol , azt meg ugy oldottam meg hogy a megszakadt szálat kihuztam és tettem 1 másikat amit hátravezettem az akuig és rákötöttem a +ra , gondolom ezzel gond igy nincs , 108an bekapcsol , van mikor csak 112ön....az lehet hogy a kijelző csal.. ?
még ha a fenn is állt a jelenség a vételkor, bebizonyítani nem igazán tudja.... ha az adás-vételiben pedig rögzítették, hogy a vétel előtt kipróbálta stb. akkor még kevesebb az esély.
holnap ha engedi az idő feldobok 1 videót hogy hogy viselkedik..de szerintem kurva sokat lehetett vele kerekezve mivel kb 5,5 liternyi olajat engedtem le belőle......na most vagy azért volt a sok olaj mert kerekeztek vele , vagy pedig azért mert a kis ablakon ahol az olajszint látszik kb félórá merev nézés után látod hogy hol van , annyira mocskos belülről..
dehogy , grandemoto.com , nem az első motor ami tőlük lett hozva , sose volt semmi gond velük , de ezek szerint a krizist ők is érzik s kezdik az átbaszásokat , na most nekem innen 450 km elmenni oda...szóval....szerelő cimbora szerint valami tengelyen lehet lekopva , törve vlami , mivel a 2est veszi , csak 7 8 ezernél kidobja , ha a villával vagy a fogaskerékkel lenne gond akkor nem is venné a 2öt...lehet hülyeséget mondok ,azt próbállom idézni amit a szerelőm mond , és elvileg nem muszály ujat venni mert lehet heggeszteni is......valamit tanács ? tapasztalt ?
Hogyan tovább Gyomáról .. Mezőtúr vagy felénk? 10 körül jó szerintem, de még pontosíthatunk. A hely szín is OK!
ez rejtett hiba! nem szoltak,hogy rossz a váltó?
Köszönöm a jó tanácsot megpróbálom felvenni velük a kapcsolatot
na megoldodott a hütéses gondom , elvolt szakadva a + a veintillátoron , most másik gondom akit ami nagyobb....mivel télen nem volt időm vételkor jobban kipróbálni a mocit , 5 6 ezer főlé nem löktem , s most derült ki hogy dobálja ki a 2est , szóval a kérdés , nincs valakinek bontott 929e ? a napokba irom hogy mire lenne szükségem
kedden megnézed élőbe mikorra tervezitek az indulást? gyomán találkozunk akkor,és zúzunk együtt?
monnyuk fél10kor tali gyomán a templomnál ahol bejön a szarvasi út,és lehet menni a hid fele,ott van egy parkoló,ott faszán meg lehet állni.
nekem nem játssza le!
na igen, elfogultak vagyunk a tipussal kapcsolatban
hát szerintem most nemnagyon árulja senki itt a gépét,megkell nézegetni az apróban hirdetetteket,csak lesz valami jó vétel
"CBR buzi" - itt azért vagyunk egy páran így
morgen

929 generátor kellne bontott "jó" ha valaki thud

CBR buzi, és csak karbis kell neki. 400,000 körül gondolkodik. Tudom hirdetnek sokat ennyiért, de inkább a fórumról keresgélek neki.
Mit tud? 92-es? Hibái esetleg extrák?