Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helo en tudok segiteni kinek van! tuti van neki mert nekem kuldott kepeket komlett idomszettet vettem megbizhato mindig gyorsan postazta amit kertem! Jelcsa a neve itt a forumon megtalalod erdemes megkerdezni remelem tudtam segiteni udv
te csak asziszed mingyá kapsz olyan választ hogy ezentúl háttal ülsz a motorodra
Zöme autópálya,kb.2.5 óra kényelmesen.
közel 400km csak oda,azért az már komoly táv lenne
Meglátjuk!
Tervbe van vmi 1.-re,de ha nem jön össze akkor gondoltam rá én is!
Szóval lánc áttételezés után többet mutat az óra ? Mennyi a gyári? francba...
Szerintem meg mind1 milyen márkájú a kormányteló, hiszen mind egy elven dolgozik. Az a jobb amelyik szétszedhető, későbbiekben fel lehet újítani.
Az gumiváltással korrigálható probléma.
Köszi...
Minek mi van Sámsonba,hülyék a polgárok?
Szerinted 900 rr re felmenne az az Xj teló?
Sziasztok, CBR 929RR-hez keresek bontott első lámpát, ha valakinek van eladó, vagy esetleg van ötlete hol tudok olcsón szerezni, írjon rám. Köszi.
gsx-r-ét én fel tudtam rá tenni. kb. 7000Ft, rogyásig van belőle mndenfelé.
állítható 5000-ért
Mondjuk sámsonból, max levegőt vennék...
Köszi a tanácsokat.Annyi biztos,hogy még szoknom kell a gépet mielőtt olyan magabiztos leszek mint a kis SV n voltam.Kormányteló viszont még tervben lesz,mert talán azzal több eséllyel maradok motoron ha riszálom úgy is úgy is kezdődne kerék leérkezéskor :) Csak a zseton ejjjj :(
jaaa értem
én se mentem olyan hűde sokat idén, olyan 1300km nél tartok asszem.
most május 1.re tervezzük a kunmdarasi menetet,ami 1 kicsit nagyobb út.
gyere el te is madarasra,kanizsáról az elég komoy táv lenne
Nekem a sportdobtól gyengébben ment, de a hang az kell!
Teljes rendszer és beállítás után lehetne sokkal erősebb is.

Nézzél szét az elmebajon, ott lehet hogy egy magyarországi használt dob áráért kapsz egy teljes rendszert. Kint ezek már öreg motornak számítanak olcsó hozzá minden.
R1-es van, az is az asszonyé Fojtatlan amerikai kivitel, jól megy, nagyon tetszik a fékje, de nekem kényelmetlen. Vagy el lesz adva, vagy felkerül rá a Renthal Fatbar amit már megvettem. Még nem sokat mentem vele, ami nagyon zavaró benne az az, hogy ha nem érkezem elég nagy sebességgel a kanyarba akkor beesik az eleje, illetve elég sok erő kell az irányításához.
Ja és ne próbáld megfogni a kormánycsapkodást. Nincs értelme. Ha nagyon becsapkod úgy sem bírod megfogni viszont simán le tud dobni a motor még azelőtt, hogy elesnél.
Tedd fel ide a kérdesedet/eidet és lesz rá válasz. Amúgy nekem is 94-es van.

Bala
1.Igen. Ha leáttételezed többet csal az óra.
2.A kormánycsapkodás onnantól életveszélyes amikor 100%-ig biztos vagy benne, hogy el fogsz tőle esni. Én is azt hittem, hogy csapkod a ZX-10R-em amíg egyszer le nem jött a kormánygátló és úgy becsapkodott a ringen, hogy konkrétan pattogott az egész motor. Biztos voltam benne, hogy elesek de a védőangyalom a helyén volt. Öhlins a boltban konzollal együtt 180e.
Én 50-ért adtam el csak a gátlót és 10-ért a konzolt. Szóval ha mázlid van 60-80e között kapsz használtan.
3. Mindegy csak márkás legyen és rávaló. Agónál többször is hagytak ott dobokat (kamu Akra, Raptor, Martin) mert ugyan jól szóltak és olcsók is voltak de 10Le-vel gyengébb lett tőle a motor.
Helló!
Nem értelmeztem félre,csak rosszul fogalmaztam-azt akartam jelezni,hogy biztos nem gyári,hanem Akra.
Hát motorozásról sok mindent nem tudok mondani,mióta leszervizeltük mentem 150km-t....
Mikor jó idő volt nem értem rá,mikor ráértem akkor meg szar idő volt.
Honda váltó eladó
szerintem ne térj át a papi hivatásra az informatikáról,mert az nem gyári,de pont azt írta,hogy feltehetően egy akra leömlő férre értelmeztél valamit
mi a helyzet nagykanizsán? megy a motorozás?
nekem shark rendszer volt a 9esemen,onnan tudtam rájönni,hogy milyen ,hogy a összehúzórugókból 1 darabon volt egy gumi ,és arra rá volt írha ,hogy Shark:D de sehol máshol nem volt feltünteve ,se a leömlőn se a végdobon az 1000esen meg az Arata dobnak 60as vége van XD
Üdv Márkatársaim!
Tyyyűűűűaaaahheeejjjajuhhhééééjjjjjjjjjjj érzéssel sikeres 130 km-et tudok magam mögött a mai napon.Mostanra készülgetett el a 929-em műszaki felkészítése(olaj,láncszett...) illetve papírok rendbetétele(műszaki,forgalomba visszavonatás...)Egy éve lassan,hogy megvettem a Tisztelt Hondám és ez alatt nem igen mentem vele többet 500 km-nél.Mostmár ezen változtatok.Előtte 4 évig sv 650-em volt és ez a gép forró élvezet minden pillanatban komolyan mondom. A láncszett is friss némi módosítással(elől 15-ös a 16 helyett) Baromi jót motoroztam ma de amit említettek itt többen az bizony nem tréfa-Ez pedig a kormánylengés csillapító nélküli 929 ek kormánycsapkodásra való erős hajlama.Tulajdonképpen azt tapasztaltam,hogy nem tudtam igazi durva kigyorsításokat csinálni,mert az még hagyján,hogy könnyen kapkodja még másodikban is az elejét HAANEM mikor az első kerék földet ér a kigyorsításnál akkor hííííínnnyyyyyyyeeee k....iiiii beugrik majdnem a gatyába,mert olyan csapkodásba kezdett mindíg szinte a kormány bárhogyan is szorítottam.Ez tényleg nem tréfa kezdek rájönni.SV-m ilyeneket nem produkált max pocsék úton szitált be 4 év alatt talán 2 szer.A CBRel csak ma jóval átléptem ezt aszámot.Van kérdésem is.Így szólna.:
1-a leáttételezés miatt módosul a km/h óra által mutatott adat?Nagyon csodálkoztam mikor kettőkilencven fölött ugrált és még nem volt csutka.
2-kormánylengéscsillapítot honnan,mennyi pénzért?Szerintem életveszély a nélkül a cucc.Nem tudom más,hogy van ezzel.
3-tervezek bolt on sport dobot rá. Az SV-n úgy éreztem sportdob csere után,hogy keményebbet ment.Mit változik a 929 ez után.Nekem már csak a hang miatt kell a lovaktól többet nem kérek de gondolom az is több lesz vmivel.
Végül eeeeejjjj de kiba jóóóóóóó volt a mai gurulás! Vigyázzatok magatokra,mert sok a figyelmetlen pl.autós!
SZÉLES UTAT!
Mehet. Bekötése nem hiszem, hogy gondot okozna Neked. Nem egy integrált áramkör.
Küldtem e-mailt.