Helo nem tud valaki segiteni abban hol lehet plexit venni a mocira? ideiglenesen hasznalt is jo lenne mert most rakosgatom ossze es meg az hianyzik, igaz meg megy a fenyezohoz. Koszi
Valahol neked rá van írva,hogy Aprókavičs?
Mert nekem csak számok vannak,hogy hanyas henger,meg hogy melyik csőnek hová kell kapcsolódni.
Akkor az enyém is Akra valószínűleg
Már csak egy carbon ovál Akra dob kellebe,vagy egy jó Yoshimura triovál.
Nekem is rozsdamentes Akra rendszerem van, és az enyém nagyon hasonlít a tiedére. Annyi különbséggel, hogy neked 4-ből 2-be, 2-ből 1-be rendszered van, nekem meg 4-ből 1-be.
Na üdv!
Ma elkezdtem olvasni a forumot az elejétől,már a 91 oldalt járok,eddig sok okos dolgot olvastan!
Láttam beszéltétek anno a kipuf rendszer,és a leírt doldog alapján úgy gondolom nekem is Akrapovič rendszerem vanviszont hátul egy gyári 3csavaros dobfigyel egy közösítővel ,a kérdésem az ,hogy szerintetek is Akrapovič leömlőm van?
na elöbb lett letesztelve , celziuszba mér , fölment 118ig , onnan hirtelen átugrott 128ra , kigyult az olaj égő , megisállitottam , de a ventillátor nem kapcsolt be...kérdés : hol van ennek a gombája , a hütőn nem látom , igy idomok levétele nélkül , de rálátok teljesen a hűtőre
1. Attól,hogy amerikai a motor nem kell mérföldben mérni. Digitális a műszerfal és állíthatod: km/h és Celsius fok és mph és Fahrenheit között. Tudom mert az enyém amcsi.
2. A hűtésnek ahány 929 annyi választ kaptam. Nekem régebben 112-115-ön kapcsolt be, de utána az összes stekkert, ami a hűtéshez kapcsolódik befújtam kontakt spray-el és egyből 105-108 között kapcsol. Ezt érdemes 2 havonta megismételni a tapasztalataim szerint. Ja és nekem mindig 100-nál ki is kapcsol.
Ha 120-ig nem kapcsol be akkor lehetséges, hogy a gomba megadta magát.
100fokon kéne kapcsolni a ventillátornak,ha 115nél se kapcsolt még be,akkor ott valami baj van,nekem a 900ason a ventillátor kábele volt megszakadva,azért nem kapcsolt be,de aztán kimértem,és kiderült a dolog,és kicseréltem
nézegesd végig a dolgokat,először szerintem próbáld ki magát a ventillátort, hogy műxik e,kapcsolj rá 12voltot,és ha működik,akkor nézegesd a vezetékeket,vagy esetleg a hőgombát.
Mert nekem csak számok vannak,hogy hanyas henger,meg hogy melyik csőnek hová kell kapcsolódni.
Akkor az enyém is Akra valószínűleg
Már csak egy carbon ovál Akra dob kellebe,vagy egy jó Yoshimura triovál.
Bala
Ma elkezdtem olvasni a forumot az elejétől,már a 91 oldalt járok,eddig sok okos dolgot olvastan!
Láttam beszéltétek anno a kipuf rendszer,és a leírt doldog alapján úgy gondolom nekem is Akrapovič rendszerem vanviszont hátul egy gyári 3csavaros dobfigyel egy közösítővel ,a kérdésem az ,hogy szerintetek is Akrapovič leömlőm van?
2. A hűtésnek ahány 929 annyi választ kaptam. Nekem régebben 112-115-ön kapcsolt be, de utána az összes stekkert, ami a hűtéshez kapcsolódik befújtam kontakt spray-el és egyből 105-108 között kapcsol. Ezt érdemes 2 havonta megismételni a tapasztalataim szerint. Ja és nekem mindig 100-nál ki is kapcsol.
Ha 120-ig nem kapcsol be akkor lehetséges, hogy a gomba megadta magát.
Passziváltam, készülök külföldiába. Onnan szeretném befejezni a sulit, de ez még csak puhatolózás. CAD-es melóra pályázok.
mizu bala,itt vagy most BP -n,vagy németbe? csakmert a suliba nem látlak sose
nézegesd végig a dolgokat,először szerintem próbáld ki magát a ventillátort, hogy műxik e,kapcsolj rá 12voltot,és ha működik,akkor nézegesd a vezetékeket,vagy esetleg a hőgombát.