Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helo nem tud valaki segiteni abban hol lehet plexit venni a mocira? ideiglenesen hasznalt is jo lenne mert most rakosgatom ossze es meg az hianyzik, igaz meg megy a fenyezohoz. Koszi
Majd megnézem...lövésem sincs, sose foglalkoztam vele. Egy dolog érdekelt...jól szóljon.
Valahol neked rá van írva,hogy Aprókavičs?
Mert nekem csak számok vannak,hogy hanyas henger,meg hogy melyik csőnek hová kell kapcsolódni.
Akkor az enyém is Akra valószínűleg
Már csak egy carbon ovál Akra dob kellebe,vagy egy jó Yoshimura triovál.
Nekem is rozsdamentes Akra rendszerem van, és az enyém nagyon hasonlít a tiedére. Annyi különbséggel, hogy neked 4-ből 2-be, 2-ből 1-be rendszered van, nekem meg 4-ből 1-be.

Bala
Küld el légyszí az email címemre a címed és hétfőn postázok!
Hát ha ez gyári rendszer,akkor pap vagyok!
Ó, te kis te.... ritkán kerülsz elő, de akkor is minek...
a ventillátor húz nem hűt mégijet

nekem 104 fokot mutat, amikor bekapcsol, és lehúzza 92-ig, ott áll le.
Sziasztok.Volna egy teljesen új termosztátom.900rr 98-99,de lehet hogy jó más típusba is
Na üdv!
Ma elkezdtem olvasni a forumot az elejétől,már a 91 oldalt járok,eddig sok okos dolgot olvastan!
Láttam beszéltétek anno a kipuf rendszer,és a leírt doldog alapján úgy gondolom nekem is Akrapovič rendszerem vanviszont hátul egy gyári 3csavaros dobfigyel egy közösítővel ,a kérdésem az ,hogy szerintetek is Akrapovič leömlőm van?
remélem nem csináltam rosszat neki hogy hagytam főlugrani 128ig :P
köszi szépen , hát beállitott a fos idő ide is , szóval pár nap szünet.....
Hello Sziasztok ! itt van az uj 919es ember! Nemetorszagbol!:)
Remélem segít:
ja és pár deci vizet ki is köpködött ahol tudott :P
na elöbb lett letesztelve , celziuszba mér , fölment 118ig , onnan hirtelen átugrott 128ra , kigyult az olaj égő , megisállitottam , de a ventillátor nem kapcsolt be...kérdés : hol van ennek a gombája , a hütőn nem látom , igy idomok levétele nélkül , de rálátok teljesen a hűtőre
akkor ezért nem látlak
kösz a válaszokat , ma kipróbálom 120ig hagyom..ha nem.....rühellem le fel szerelgetni az idomokat .
1. Attól,hogy amerikai a motor nem kell mérföldben mérni. Digitális a műszerfal és állíthatod: km/h és Celsius fok és mph és Fahrenheit között. Tudom mert az enyém amcsi.
2. A hűtésnek ahány 929 annyi választ kaptam. Nekem régebben 112-115-ön kapcsolt be, de utána az összes stekkert, ami a hűtéshez kapcsolódik befújtam kontakt spray-el és egyből 105-108 között kapcsol. Ezt érdemes 2 havonta megismételni a tapasztalataim szerint. Ja és nekem mindig 100-nál ki is kapcsol.
Ha 120-ig nem kapcsol be akkor lehetséges, hogy a gomba megadta magát.
Szasz!

Passziváltam, készülök külföldiába. Onnan szeretném befejezni a sulit, de ez még csak puhatolózás. CAD-es melóra pályázok.
válasz erre
mizu bala,itt vagy most BP -n,vagy németbe? csakmert a suliba nem látlak sose
100fokon kéne kapcsolni a ventillátornak,ha 115nél se kapcsolt még be,akkor ott valami baj van,nekem a 900ason a ventillátor kábele volt megszakadva,azért nem kapcsolt be,de aztán kimértem,és kiderült a dolog,és kicseréltem
nézegesd végig a dolgokat,először szerintem próbáld ki magát a ventillátort, hogy műxik e,kapcsolj rá 12voltot,és ha működik,akkor nézegesd a vezetékeket,vagy esetleg a hőgombát.
Tessék használni a " Válasz erre" gombot, mert így csak találgatni lehet, hogy kinek írsz.