Kössz mindenkinek a tippeket, segítséget.... akkor tényleg már csinálok egy cserét!
Kb. mennyi fékfolyadék kell összesen ill dot4 vagy 5.1 legyen?(elöl-hátul cserélek akkor)
Lehet okosabban is. Olajos flakon tetejére bicaj szelep, arra gumicső, ezt rá a légtelenítő csavarra úgy hogy a flakont előtte összenyomod, kilazít, fent utána tölt és nem kell pumpálni se. Van erre gép is. Tiszta munka.
Ha már légteleníted, jobb ha ki is cseréled az olajat és azután állsz neki, mivel az "elhasználódik". Jobb ha ketten vagytok ennél a műveletnél, de persze egyedül is meg lehet csinálni. "Pumpáld" fel keményre a féket és a légtelenítő csavart csavard ki miközben húzod a fékkart. Persze ha nem akarsz mindent összekenni olajjal, akkor jobb ha húzol egy benzincsövet a csavarra és a másik végét bevezeted egy üres flakonba. Ezt addig kell csinálni míg levegőbuborék jön ki ill. amíg felkeményedik a fék. ....ja a tartályba azért kell után önteni! Sok sikert!
Először nézd meg a kereket nem kell-e centírozni. Aztán kormány csapágyon húzzál! Sokat egykerekeztek a motorral?
200-ig nagyon stabilan kellene futnia, 2-3-ban nagy fordulaton teli gázon csapkodja a kormányt egyébként úgy kell mennie, mintha sínen húznák. Nekem majdnem teljesen be volt tekerve a csillapítás, talán 1 klikk volt visszafelé.
Sziasztok! Nekem ez lett a gépből idénre a tavaji esés után.
Már bukógomba is van azóta, csak kormányteleszkóp kellene de nincs rá 70 rugóm, ha valaki tud kedvező áron 954-re szóljon kérem.
Hello!
Az,hogy 140-nél csak úgy elkezd táncolni alattad a motor az nagyon nincs rendben,de az biztos,hogy a 929-es eros gyorsításnál foleg huplis,rázós úton hajlamos beszitálni,hajlamosabb mint az elozo modellek--saját tapasztalat.
Kössz mindenkinek a tippeket, segítséget.... akkor tényleg már csinálok egy cserét!
Kb. mennyi fékfolyadék kell összesen ill dot4 vagy 5.1 legyen?(elöl-hátul cserélek akkor)