Akkor ott a gubanc...hát túl sok lehetőség nincsen, vagy megkapja a rendes jeladókat (blokk bontás is szóba jön) vagy kap egy 94-97 műszerfalat. Lehet, hogy létezik egy jelmódosító\átalakító, csak hát azt kimérni és keresni olyat... Alternatív megoldás is létezik... kap egy bicikliórát és egy utángyártott hőmérőt. Bár gondolom ezeken a gondolatokon már ti is túl vagytok.
Na az a baj a Jani motorjával hogya98-as motor blokkcserés lett! Kapott egy 97-es SC 33-as blokkot! A 98-as km óra jeladója a váltó fogaskerekéről veszi a jelet míg a 97-es a lánckerékről! Hiába lett rádugva a csati az óra nem mér! Másmilyen módon veszi a jelet a két típus! Valószínüleg a hőfokmérőnél is ez lehet a gond! A két műszerfal is különbözik! a 98-as egy panel az egész míg a 97-es még analóg.
kibizony,meg azt a sok liter bort amit megittam azért hoztam haza is 3litert,biztos ami biztos:D
te meg szerejled a zöldre az esőgummát,elég kaki időt mondanak szombatra
kurva olcson vettem a mocit , csuszott , minimálisat , de elég sokba fáj már a szépitgetése , lassan ott vagyok mintha szalon állapotba vettem volna 1et...
visszatérve az ( instabil 929 eleje ) próblémámra , azthiszem a csapágy van fellazulva , (bocs hogy nem válaszoltam , behalt a számitogépem 2 napig ) ráhuzunk holnap a csapágyra ha nem az , akkor jon a centirozás , ha meg az sem akkor még nem tudom , talán leszedjük a villát s ott keresünk hibát, hamarosan egyben van teljesen a moci :) most volt ujrafestve , ma jöttek meg a lehuzik , jön majd foto
Ventillátorgomba kapcsol a hűtőben, a hőfokot meg a hengerfejben\en méri (általában), így 1-2 fok eltérés mindig lehet. Várjál türelmesen, egyszer be kell kapcsolnia, ha mégse akkor gebasz van. Olyan 120 fokig elmehetsz, ha ott sem kapcsol akkor meg kell nézni, neme van valami.
Tipp: kezdheted ezzel, ha fosol, hogy megfő. Zárd "rövidre" így kipróbálhatod, hogy kap-e egyáltalán delejt. Ha kap akkor már csak a gombán múlik.
Ez így elég fura, én még nem hallottam ilyenről...bár nem tartom kizártnak a dolgot. Most kíváncsi vagyok.
Kérdés, most cseréltél műszerfalat, vagy blokkot? A nem ismeri fel mit jelent ebben az esetben? Nem mutat semmit (sebességmérő) vagy mást mutat? A hőfokmérőnél úgy kell érteni, hogy ráadod a gyújtást a motorra (tegyük fel, hogy hideg a blokk) és már 120°C mutat?
jani a kérdésedbe benne van az én kérdésem 1 része is :D SZÓVAL 929nek mikor azaz hány fokon kell bekapcsolnia a hütő ventillátornak , 115ön nem kapcsolt be , és leállitottam inkább.....
Sziasztok, van egy olyan gondom, hogy '98-as a műszerfal de '97-es a blokk és a benne lévő jeladók. Ezért az óra nem ismeri fel a jeladókat, mert a '97-es km/h jeladó kevesebb impulzust ad az órának mint a '98-as. A vízhőfok jeladó pedig 120 fokról indul. Mit lehet velük kezdeni? Ötletek? Köszi előre is.
Nem olyan régen a következő szituációban találtam magam:
A képen piros nyíllal jelölt főútba csatlakozott be egy mellékút, amelynek végén csak elsőbbségadás tábla volt (képen tudom, hogy nem jó a tábla).. ahogy haladtam a tábla felé, láttam, hogy jön autó, megálltam, elengedtem, de egyszerűen nem bírtam hátranézni, hogy jön-e még autó vagy mehetek.( a mellékút majdhogynem párhuzamosan csatlakozik be) A tükörben se láttam és a fejem se tudtam úgy hátrafordítani... ja és nincs gyorsítósáv.
Ha autóval megyek arra, akkor sima az ügy, mert hátra tudok nézni a sisak nélkül.
Tippek, hogy mit tehetek, mit bsztam el esetleg, mert máskor nem szeretnék ilyen helyzetbe kerülni.....
mi készülünk, cs.Dzsordzso kolléga is monta,hogy tervben van neki, gyertek ti is karesszal,ő is monta multkor,hogy menni akar ,és feszíteni az új rayban napszemüvegége,amit én rendeltem neki a vateráról
Bala
te meg szerejled a zöldre az esőgummát,elég kaki időt mondanak szombatra
Tipp: kezdheted ezzel, ha fosol, hogy megfő. Zárd "rövidre" így kipróbálhatod, hogy kap-e egyáltalán delejt. Ha kap akkor már csak a gombán múlik.
Bala
Kérdés, most cseréltél műszerfalat, vagy blokkot? A nem ismeri fel mit jelent ebben az esetben? Nem mutat semmit (sebességmérő) vagy mást mutat? A hőfokmérőnél úgy kell érteni, hogy ráadod a gyújtást a motorra (tegyük fel, hogy hideg a blokk) és már 120°C mutat?
Üdv.:
Bala
Nem olyan régen a következő szituációban találtam magam:
A képen piros nyíllal jelölt főútba csatlakozott be egy mellékút, amelynek végén csak elsőbbségadás tábla volt (képen tudom, hogy nem jó a tábla).. ahogy haladtam a tábla felé, láttam, hogy jön autó, megálltam, elengedtem, de egyszerűen nem bírtam hátranézni, hogy jön-e még autó vagy mehetek.( a mellékút majdhogynem párhuzamosan csatlakozik be) A tükörben se láttam és a fejem se tudtam úgy hátrafordítani... ja és nincs gyorsítósáv.
Ha autóval megyek arra, akkor sima az ügy, mert hátra tudok nézni a sisak nélkül.
Tippek, hogy mit tehetek, mit bsztam el esetleg, mert máskor nem szeretnék ilyen helyzetbe kerülni.....
De legalább mopedezek egy jót!