Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örökös motor. Ha megveszed rajtad marad. Fék és a futómű, valamint a külső 5-ös az olaszoknál (most Ducatit használok), de a többit meg kell szokni, és szerintem kell egy kis szerencse is hozzá. 2005 után állítólag nagyon megbízhatóak az olasz motorok.
Ha túrásat keresel megnézheted a párom Multistradaját, nincs hirdetve, de nem jár vele. Elég jó kompromisszum. Tud menni 200-zal, ha óvatosan hajtod akkor kijön 3,5-4 literből. Elég kényelmes, 5 centit leültetve már jó 165 centis embereknek is.
szia! köszönöm az infot amit irtäl a cbr-röl. Néztem az adatlapodat és lättam hogy volt apriliäd is amiröl nem semmi jot mos van egy mäsik lehetöségem is egy aprilia rst 1000 futura. ezt a tipust ismered? esetleg pär szóban mondanäl valamit rola? üdv!
Csendes legyen a blokkja hidegen is, és ne füstöljön. Túrázni jobb egy zx9 (98 után), az kényelmesebb és kevesebbet is eszik, jobb a szélvédelem, utasnak is barátságosabb.
Fogyasztás konstans 7 liter/100km, olajat nekem nem ette pályán se.
És alkud le az árát, mert van belőle elég eladó. Kis szerencsével 5-600-ért is találsz.
A futóművét kényelmesre be lehet állítani, de a csuklód kapni fog.
Nekem volt a 929-en kétféle csillapító is, akkor is rázta az elejét, amíg fel nem emelkedett a kerék a levegőbe, főleg másodikban nagy gáznál Mátrázásnál éreztem -utcán- kevésnek amikor egy Suzuki után csapattam. Pályán pedig mindig leért valami. A 2008 utáni CBR-ek már nem annyira utcára valók.
Olvastam egy képgalériában csináltál a motorodra utaskapaszkodót.
Megvan még neked ? Nincs kedved csinálni még egyet ?
Lángol a torkom,. nyitott szájjal száguldoztam.

Gyári áttétel van nektek is ?vagy módosítva lett? Kerekezés miatt.
Telószimeringnek mindegy, elviszem szerelőhöz teleszkóp olajcserére majd valamikor.
A 2001-es már 929-es, így majd jöhetnek a 929-es tulajok véleményei. Én az öregekre bukom, így az én véleményem nem játszik...
sziaztok segitségeteket szeretném kérni! most készülök väsärolni egy 2001-es cbr 900rr tip. motort.igazäbol nem ismerem ezt a tipust. jo volna tudni milyen motor ill. esetleges tip. hibäit,szoval minnél többet tudni szeretnék rola.igazäbol hosszabb uton szeretném hasznälni ,turäkra. mennyire kényelmes hosszu tävon mennyit fogyaszt tura temponäl stb... olaj fogyasztäs, tudom hogy ez egy sport kategoria de nagyon tetszik.välaszotokat elöre is koszönöm!
Szia!

Akkor megfogadom, Riggs kolléga tanácsát és természetesen a Tiédet is. Elmentem tegnap tankolni és a kutas futott ki, hogy valami nagyon füstöl... Mondom tudom, nekem is feltünt
Olyan volt, mint amikor megfőzeted a gépet.
most látom rsv 1000 volt ezelött,hát igen ott kicsit több a nyomaték alul
most meg 929ed van,nekem 919 volt, akkor a tied erősebb,mégkönnyebben kell mennie a dolognak aztán majd jöhet a telószimering csere,ha elfossa magát az egykeréktől
látom megy a kisérletezés az egykerékkel
2.ba 5-6ezernél belekuplungolsz,nagygáz,és akkor szépen fel lehet venni holtpont környékére még azelött,hogy leszabályozna vagy valami,és akkor lehet játsztani a gázzal meg a fékkel,vagy ha annyira pró vagy válthatsz is 3.ba én azzal nem próbálkoztam,csak 2.ba felvettem,úgy szépen lehetett menni vele
3ezernél ne várd,hogy olyan brutálul megindul,ha haladni akarsz,akkor adjál neki fordulatot
Hy!

122km nah most már minden OK. Szépen jön kerékre, de amikor kezd feljönni akkor én valamit elkrk..mindig le esik az eleje 2x próbáltam, 1es kigyorsítva. egy videón láttam hogy ahogy felveszi mint aki parkinzóóón kóros rángatja csuklóból a gázt. Na az se megy.

Olajat mennyi km cseréltek ? 5000km, 6500km?
Furcsa a motorban hogy várom hogy meginduljon 3ezertől, és várni kell a csodára.
Pályán sose mentem vele, a gixernek van alapból lengésgátlója ennek meg nincs sokan mondják hogy szitál kigyorsitáskor én még nem tapasztaltam de én nem is hajtok olyan agresszív módón. :-)
szépen lazán fopgom vele az íveket és lenyűgöz a könnyedsége, könnyebb mint a cbr 1000 rr 2010 es modellje.
Szóltam haveromnak,hogy kell-e az áldozat vagy nem,ha kell jöjön érte.
A haza csak 10 km volt!
Jó is az!
Legalább valami jó is kisült a karambolból!(szó szerint)
Vagy megfogadod a kolléga tanácsát, vagy leszeded és kimosod valamilyen oldószerrel.
Hogy vitted haza? Felpókoztad a tankra?
Akarom mondani NYÚL!
Ma délután betonozás után
a nyúk a bográcsban végezte
nagyon finomra sikerült,a mocsok!
Légy türelmes, járasd, ki fog párologni belőle.
Sziasztok!

Kipufogó bandázsra ráment az olaj sajnos az olajcserénél. Brigéciollal fújtam be, hogy kimossam belőle.(10 percig hagytam rajta és utána öblítés). Sajnos még most is igen nagy füstfelhőt ereget a gép...Olyan mintha kigyulladt volna.Van valakinek ötlete mivel lehetne megtisztítani?
Előre is köszi
Jó kis pöri alap!
Ez a motor törve volt mikor én akartam megvenni.400 ért kelt el idom sérülten.36.000 km volt benne mikor árulta a srác aki a Balatonnál autóval ütközött.
Lassú -utcai- tempónál jobb a 929, gyorsan menni viszont sokkal könnyebb volt nekem a GSX-R-rel (5 évvel fiatalabb is volt).
A CBR fékje viszont meglepően jól bírta pályán is.